Beoordeeld op 31 januari 2018

Wat een verademing om na een lange rit vanuit Karatu en Ngorongoro aan te komen in Siringit Camp, midden in de prachtige Serengeti. Bij aankomst werden we heel hartelijk ontvangen door de kampmananger die ons uitleg gaf over het kamp, de accommodatie, het gebruik van water en de maaltijden. Vervolgens werden we begeleid naar onze tent. De accommodatie is prachtig, luxueus, smaakvol ingericht, heeft indrukwekkende uitzichten en heel vriendelijk personeel. Alles is van topkwaliteit. De tenten zijn zeer luxueus ingericht met schitterende bedden, zeer mooie badkamer, zachte handdoeken, kamerjas en elke dag verse koekjes. Van in de aangename zetels op het terras van de tent heb je een zeer indrukwekkend uitzicht op het Serengeti park en zie je de wilde dieren lopen. 's Avonds werden we, na een uitgebreid aperitief aan het kampvuur, vergast op een heerlijk culinair diner met veel verse producten en ook s' ochtends stond een zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt op ons te wachten. Konden we maar wat langer in Siringit blijven want het is een hemelse plek.

Datum van verblijf: november 2017
intimateplaces, Management Company van Siringit Serengeti Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2018

Thank you very much for taking the trouble to review your stay at Siringit Serengeti Camp. We are delighted that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Marc Lawson

Beoordeeld op 22 januari 2018

Midden in die eindeloze steppe hebben wij in een prachtige luxueuze tent kunnen overnachten. Vanop het terras konden we de wilde beesten spotten zonder enige vorm van angst aangezien er steeds bewakers de klok rond voor onze veiligheid instonden. Toch wel een ervaring als je 's nachts op een relatieve korte afstand leeuwen hoort brullen. Tijdens de safari's hebben we 4 van de big five kunnen spotten (op de neushoorn na). Het eten is voortreffelijk (zelfs mijn echtgenote, chef kok in een hotelschool was onder de indruk)

Datum van verblijf: november 2017

Thank you very much for taking the trouble to review your stay at Siringit Serengeti Camp. We are delighted that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Marc Lawson

Beoordeeld op 22 januari 2018

Ik vond het een ongelofelijke ervaring. Ik ben zelf niet zo avontuurlijk aangelegd maar liet mij door vrienden overhalen om mee te komen.
Het overtrof al mijn verwachtingen, de schoonheid van de locatie, de grootte en de prachtige inrichting van de tenten ( en clean), inclusief lounge en restaurant!
De bedden waren super goed.Ik heb in lange tijd niet zo goed geslapen. Het eten was héérlijk ( zelfs een sandwich over de middag was bijzonder) en het ontbijt was met allemaal verse producten (vele ter plaatse gemaakt) en met alles er op en eraan.
De versgebakken koekjes in de tent waren superlekker.
De bediening heel vriendelijk en voorkomend! Zo was ook onze driver.
Ook de ligging vlakbij seronera airstrip is goed gekozen.
We hebben in elk geval allemaal ontzettend van genoten!

Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

We verbleven in november in het tentenkamp. Wat een ervaring! De tenten zijn heel luxueus: heerlijke bedden, mooie badkamer met alle voorzieningen.
Het ontbijt was heel verzorgd: verse producten. Heerlijk!
De lunch was een lekker, licht slaatje. Ideaal als middageten.
Ook het avondeten was heerlijk met een fijne bediening. We kregen een lekker, verzorgd 3-gangen menu met lekkere wijnen.
Het personeel staat altijd klaar om te helpen.
De omgeving is schitterend. Je verblijft tussen de dieren, maar met alle nodige voorzieningen. Een onvergetelijke ervaring !!

2 dagen geleden beoordeeld

Datum van verblijf: januari 2020