“ dar El Medina”
Beoordeling van Dar El Medina

Dar El Medina
Geclassificeerd als nr. 11 van 467 Restaurants in Rabat
2 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk vond iken mijn vader en moeder het zeer lekker. Couscous was super. Sfeer en plaats was super.Persoonlijk vond iken mijn vader en moeder het zeer lekker. Couscous was super. Sfeer en plaats was super.

Datum van bezoek: juli 2022

4 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste couscous na twee weken Marokko, ook de vegetarische tajine was heerlijk. Leuk ingericht restaurant met zeer vriendelijke bediening. Rekening was de laatste reden voor de positieve beoordeling.

Datum van bezoek: februari 2020
694dare, Guest Relations Manager van Dar El Medina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Het team van Dar El Medina willen u bedanken voor het toevoegen van uw goede commentaar en beoordeling. Wij waarderen het.
Wij hopen u weer te zien in Dar El Medina en proeven van onze brede waaier van Marokkaanse gerechten.
Voor meer informatie of reservering aarzel dan niet om contact met ons op 00634 007 113.

The team of Dar El Medina would like to thank you for adding your great comment and review. We appreciate it.
We hope to see you again in Dar El Medina and taste our wide range of Moroccan dishes.
For more information or reservation don't hesitate to contact us at 0634 007 113.

3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien de zaak waar we aanvankelijk wilden eten vol zat, werden we hier naartoe geleid door een heel vriendelijke man.

Ik nam tajine met vlees en groentjes en mijn vriend nam couscous met kip. We hebben hier lekker gegeten en het was zeker meer dan genoeg.

De locatie was typisch Marokkaans, heel mooi.

Datum van bezoek: februari 2020

15 oktober 2019 beoordeeld

Naar aanleiding van de goede reviews waren we hier naartoe gegaan na de dagen daarvoor bij Le Petit Beurre en la Koutoubia te hebben gegeten. Na een maaltijd hier te hebben gegeten zijn we tot de conclusie gekomen dat dit restaurant de veters niet mag strikken van de twee eerder genoemde restaurants. Deze zijn dan wel wat prijziger (30% meer ongeveer), maar dan wel echt veel lekkerder. Laat het lekker links liggen en ga daar heen. Zonde van je honger want je kan o zo lekker eten in Rabat. Overigens was het niet slecht hoor, gewoon erg matig.

Datum van bezoek: oktober 2019
694dare, Guest Relations Manager van Dar El Medina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Lieve Melle G

Het team van Dar El Medina wil je bedanken voor het toevoegen van je reactie en recensie. Uw feedback is zeer waardevol voor ons. Excuses zullen de uitkomst van uw ervaring niet veranderen.

We zullen uw feedback in overweging nemen en we nodigen u (indien mogelijk) uit om contact met ons op te nemen per e-mail om ons meer informatie te geven over uw ervaring om de 1-tijdfout op te lossen. De tevredenheid van onze klanten is een topprioriteit en ik hoop dat ik u kan overtuigen om van gedachten te veranderen over een volgend bezoek aan ons restaurant.

Het zou me een genoegen zijn u persoonlijk terug te verwelkomen.

Neem voor meer informatie contact met ons op via 0664 770 173
darelmedinarabat@gmail.com of rouganihamada@gmail.com

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dear

The team of Dar El Medina would like to thank you for adding your comment and review. Your feedback is extremely valuable to us And an apology will not alter the outcome of your experience.

We will take your feedback in consideration and we invite you (if possible) to contact us by email to provide us with more details about your experience to solve the 1 time error. The satisfaction of our customers is a top priority and I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our restaurant.

It would be such a pleasure to personally welcome you back.

For more information please contact us at 0664 770 173
darelmedinarabat@gmail.com or rouganihamada@gmail.com

1 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten voor leuk prijsje, vriendelijke mensen. Gebruik je Google maps, je loopt er zo langs in klein steegje. Tajine viande met pruimen aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019
694dare, Guest Relations Manager van Dar El Medina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Reizigers die Dar El Medina bekeken, bekeken ook

Rabat, Rabat-Salé-Zemmour-Zaer

In Dar El Medina geweest? Deel je ervaringen!