“Dakterras restaurant mudden in souks”
Beoordeling van Cafe Des Epices

Cafe Des Epices
Geclassificeerd als nr. 164 van 1.170 Restaurants in Marrakesh
Keukens: Fastfood, Soepen
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk dakterras restaurant midden in de souks. Westers en Marokkaanse gerechten. Wel wat duurder maar moeite waard.

Datum van bezoek: maart 2020
laftimigroup, Agence/Consultant van Cafe Des Epices, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2020

12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke relaxe zaak met een variërende kaart.
Eten is heerlijk en de sfeer zeer o ontspannen. Alles bereid met verse producten. Geenn hoogstaand culinair niveau maar prima prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: maart 2020

We are happy to hear that you had a good time with us and we thank you for sharing it with us.
We hope we can receive you again soon.
It’s always a pleasure.

12 maart 2020 beoordeeld

Leuk aangekleed cafeetje, met heerlijk eten voor een goede prijs. Op het dakterras heb je een prima uitzicht over de markt op Rahba Kedima square

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi aangekleed, live dj, prima bediening en internationale kaart incl wijnkaart. Uitstekende kwaliteit.

Datum van bezoek: maart 2020
laftimigroup, Agence/Consultant van Cafe Des Epices, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Dear Petra, thank you for your review, but I think you are mistaking Café des épices for another restaurant, as we do not have a live DJ nor a wine list.
We hope to see you very soon at Café des épices.

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op het dakterras van dit restaurant. Leuk gelegen, naast dit restaurant zit een vloerkledenzaakje, tip: maak daar een mooie foto.

Datum van bezoek: maart 2020
laftimigroup, Agence/Consultant van Cafe Des Epices, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Reizigers die Cafe Des Epices bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Cafe Des Epices geweest? Deel je ervaringen!