“Hippe East meets West vibe”
Beoordeling van Comptoir Darna Marrakech

Comptoir Darna Marrakech
Geclassificeerd als nr. 36 van 1.170 Restaurants in Marrakesh
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Barscene, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier ‘s avonds laat gegeten! Heerlijke vibe! Er werd fijne muziek gedraaid en het eten was erg lekker! Er hangt een eclectisch sfeertje. East meets West. Geweldig interieur echt een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
comptoirdarna, Responsable relations clients van Comptoir Darna Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Hello,

Thank you for choosing Comptoir Darna.
We're glad that you have enjoyed our cuisine and atmosphere. It's a pleasure to note your satisfaction.
Feel free to visit us back on your next trip to Marrakech.

Comptoir Darna Team

9 maart 2020 beoordeeld

Lekker gegeten. De sfeer en entertainment zijn top: bij binnenkomst speelde een traditionele band. Om 22.00 uur kwamen de buikdanseressen. Trendy tent. De bediening was prima. Fijne energie en erg klantvriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2020
comptoirdarna, Directeur général van Comptoir Darna Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We are thrilled to read that you have enjoyed your visit at Comptoir Darna. Your satisfaction is our priority.
Hoping to welcome you back, for another lovely evening.

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden het meemaken om hier 1 keer te komen eten. Eten was ok, we zaten in het voorste gedeelte, buikdanseressen waren niet echt super.
Maar bediening was prima!

Datum van bezoek: maart 2020
comptoirdarna, General Manager van Comptoir Darna Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Hello,

Thank you for visiting us at Comptoir Darna.
It's a pleasure to read that you have liked our cuisine and service. However, we regret that the belly dance ballet wasn't to you liking.
We hope to see you soon.

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super cool! Zeker doen als je in marrakech bent. Jahd mahal ook leuk, maar comptoir iets gemoedelijker. Eten goed maar verwacht niet te veel. Is meer voor de ambiance!

Datum van bezoek: februari 2020
comptoirdarna, General Manager van Comptoir Darna Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Bonjour,

Thank you for coming to Comptoir Darna.
We're glad that you have enjoyed your evening at our restaurant.
Hoping to welcome you back, very soon.

9 februari 2020 beoordeeld

Tijdens ons verblijf hier twee maal een fantastische avond beleefd.
De cocktails, het eten en de sfeer zijn er voortreffelijk.
Maak een reservatie rond 20:30 uur (best bovenverdieping), neem er rustig een apero (ook de wijn is er best OK) en geniet van één van de vele traditionele gerechten.
Rond 22:00 uur start de DJ, opgevolgd door een wisselende show van danseressen, live-band,...
En voor de liefhebbers, sluit af met een waterpijp & shisha

Datum van bezoek: februari 2020
comptoirdarna, General Manager van Comptoir Darna Marrakech, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Hello,
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to note your satisfaction. Thank you for the detailed comments that our futur visitors will find very useful.
Hoping to welcome you back soon, for another fun evening.

Reizigers die Comptoir Darna Marrakech bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Comptoir Darna Marrakech geweest? Deel je ervaringen!