Beoordeeld op 14 oktober 2019 via mobiele applicatie

Geweldig verblijf, gastvrij onthaal en heel behulpzaam als je vragen had over de stad. Ruime kamer en bijbehorende badkamer, schoon en authentieke uitstraling. De Haman en massage was heerlijk. Van een uitgebreid Marokkaans ontbijt genieten op het dakterras was echt top!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Hadden een heel aangenaam verblijf in deze riad..
Goede ontvangst, mooie kamer, bed top! badkamer met badjassen..
Verzorgd ontbijt, heerlijk gegeten s’avonds.
Dakterras is gezellig zitten.
Personeel supervriendelijk: plan met volledige uitleg van wat en waar..
Na de drukte van de Medina was het aangenaam ‘thuiskomen’ in deze oase van rust.
Nogmaals dank voor de goede zorgen.
Ik kom hier graag nog een keer terug!❤️❤️❤️

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 nachten verbleven, heerlijk gegeten, geweldige staff en een prachtige aankleding van de Riad. Een absolute aanrader! Dakterras is geweldig, heerlijke ligbedden en even afkoelen in het plonsbadje op de begane grond. Parkeren op 5 minuten lopen. Vlakbij de Medina. Een oase van rust in deze hectische stad.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 24 november 2018

Een fijn Riad, met geweldig personeel, ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het ligt centraal, ziet er mooi en schoon uit en heeft een prachtig dakterras.
Het uitgebreide ontbijt was heerlijk (was bij onze boeking inbegrepen), ook het diner smaakte goed.
Klein nadeel was dat het water tijdens het douchen niet constant even warm bleef, maar dat is dan ook een beetje de charme van het in Marokko zijn.
Riad Adika heeft een gemoedelijke, huiselijke sfeer, echt top!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 21 juli 2018

Locatie van Riad Adika is perfect, Alles is wel op loopafstand.
Anders kun je goedkoop met de taxi gaan. Lopend is het ook te doen, zeker omdat je onderweg ook van alles te zien krijgt. Geweldige stad. Zeker een aanrader.

Personeel van het hotel zijn allemaal erg vriendelijk. Altijd met een glimlach.

Datum van verblijf: oktober 2017