Beoordeeld op 28 juni 2019

De gastvrijheid van Nadine en Alain is ongeëvenaard. Niets is hen te veel. Regelmatig informeren ze of alles naar wens is. Dat doen ze met humor, enthousiasme en warme belangstelling. Echter, ze weten daarin een goede balans te vinden tussen betrokkenheid tonen en afstand bewaren. Perfect dus!
Het ontbijt is heel uitgebreid en erg lekker. En dat geserveerd op een prachtig, ruim dakterras.
De riad ligt heel centraal in de medina. Alle bezienswaardigheden zijn op korte loopafstand.
Kortom, de riad en de geweldige hosts zijn een garantie voor een fantastisch verblijf in Marrakech.

Kamertip: Alle kamers zijn ruim, rustig en mooi.
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 6 maart 2019

We hadden het erg naar onze zin in deze gezellige riad. Alain en Nadine waren geweldige hosts. Elke dag kregen we een lekker uitgebreid ontbijt met versgeperst fruitsap voorgeschoteld op het zonnige dakterras. De kamer was ruim en met alle comfort. Een bijkomende service was de gps die ons ter beschikking werd gesteld om de weg te vinden in de doolhof van straatjes. Een absolute aanrader voor wie in het hart van de oude stad wil verblijven. Merci, Alain et Nadine!

Datum van verblijf: februari 2019
Discover819939, Propriétaire van Riad Alnadine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2019

Thanks Leona to take a time for writing this amazing review. It was a pleasure to receive you. Nadine and Alain

Beoordeeld op 13 februari 2018 via mobiele applicatie

Prachtige riad op een goede locatie (op 20min wandelafstand van het marktplein en grote moskee), de eigenaars zijn ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam, spreken zowel Frans als Engels en doen alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Top aanrader, hier zou ik zeker nog eens terugkomen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 4 december 2017

Nadine en Alain zijn echt prachtmensen. Ze checken regelmatig of alles goed gaat. Je kan er alles aan vragen. Ze wandelen gerust met je mee, waar je ook naartoe wil. Je krijgt een GPS mee en ahv een kaartje krijg je een halfuurtje inleiding van wat je moet weten over Marrakech. Na een tijdje gaat het echt aanvoelen als thuiskomen bij de mama en de papa. Je leest hier waarschijnlijk veel commentaren over hen en dat is omdat deze mensen je echt bijblijven. Je zou kunnen denken: ach, ik ga niet beslissen welke riad ik neem omwille van de eigenaars, maar in dit geval wil ik je toch zeggen dat zij voor een groot deel verantwoordelijk waren voor onze geslaagde reis.

Tijdens ons verblijf was er een probleem met ongepast gedrag van andere gasten. Ze hebben dit erg adequaat opgelost, wat een moedige beslissing was. Daarna voelden Nadine en Alain zich schuldig naar de overige gasten toe. Het was niet hun fout, maar het siert hen dat ze zo begaan zijn met hoe wij ons verblijf ervaren.

Ontbijt was prima. Elke dag assortiment croissants en broodjes, omelet, fruitsalade en yoghurt. Fruitsap, koffie en thee. Op het dakterras. Wanneer je maar wilt.

Kamer en badkamer waren in orde. Alles functioneerde en was in degelijke staat. Alle kamers zijn verschillend, dus als je nog kan kiezen, check een keer bij de foto's welke je het leukst vindt.

Ligging is ideaal. Vlak buiten de souks en het drukke centrum, zodat je toch rustig zit. Maar op 10min ben je op het plein, 45min in Majorelle, 15min tot de paleizen.

Breng oordopjes mee. De buurt is erg rustig, maar de architectuur van een riad draagt elk geluid op de binnenplaats wel rond in het gebouw. Dat zal waarschijnlijk in elke riad wel zo zijn. Maar als je dit niet gewoon bent, wordt je wel af en toe wakker.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 23 november 2017

Goede ligging, mooie kamers, lekkere bedden, heerlijk ontbijt, prachtig dakterras en een meer dan fantastische service van de eigenaren, Alain en Nadine. Wat wil een mens nog meer?! En ook niet onbelangrijk: een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Daarom is Riad Alnadine voor mij een adres om terug te keren, keer op keer op keer ...

Datum van verblijf: oktober 2017