“Mooi en lekker”

Geclassificeerd als nr. 227 van 1.169 Restaurants in Marrakesh
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige oase midden in de drukke Medina. Prachtige ambiance, lekker eten. Voor Marokko duur, maar voor Nederlanders nog steeds prima. We gaan de volgende keer hier zeker weer heen.

Datum van bezoek: maart 2020
laftimigroup, Agence/Consultant van Le Jardin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2020

We are happy to hear that you had a good time with us and we thank you for sharing it with us.

1 maart 2020 beoordeeld

Super vriendelijk personeel, heerlijk gegeten in een super fijne omgeving. Top plek!
Wat we alleen vreemd vonden dat de tip al op de rekening stond..dat was het enige minpuntje wat we konden bedenken!

Datum van bezoek: maart 2020
laftimigroup, Agence/Consultant van Le Jardin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Dear Ingrid,

1 maart 2020 beoordeeld

Het restaurant was een plaatje! Dat geef ik toe! We zijn hierheen gegaan door tripadvisor. Veder vind ik het een beetje overrated. Persooneel was vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding, minder. We zaten niet heel vol na onze gerechten (Zoveel eten we niet) en je betaald er gewoon de westerse prijs voor. Was leuk om te hebben gezien, maar niet heel noodzakelijk. Er zijn restaurantjes waar we beter hebben gegeten en leuker hebben gezeten.

Dear Jayanti Z,

Thank you for your Feedback, your comments are very much appreciated and will be taken into consideration to work on our Menu and service.

We hope to receive you again very soon.

24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant waar we heel lekker hebben gegeten. Zeer vriendelijke bediening en prijs kwaliteit is uitmuntend! Jammer dat er geen alcohol wordt geschonken.

Dear Josep,
Thank you for sharing your pleasant review with us
We are glad that you had such a good time during your visit.
You are welcome back anytime.

5 februari 2020 beoordeeld

Als je in Marrakesh bent moet je zeker hier een keer hebben gegeten. Het is erg gezellig en heeft een bijzondere uitstraling. Bediening is vriendelijke en het eten was heerlijk. Het is niet heel goedkoop maar voor westerse mensen een prima prijs beetje zoals we wellicht al gewend zijn in het westen. Helaas verkopen ze hier geen alcohol.

Dear Ross,

Reizigers die Le Jardin bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In Le Jardin geweest? Deel je ervaringen!