Opslaan

vanaf 221,16 US$
vanaf 110,58 US$
vanaf 145,91 US$
Beoordeeld op 22 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn met ons gezin met al oudere kinderen voor een korte vakantie naar Marrakech en Essaouira gegaan. Alle vervoer hebben we geregeld via Peterbringsyoueverywhere. Het was allemaal perfect geregeld. Chauffeurs en gids op tijd, aardig, spraken prima engels, prima auto(busjes). Kortom geweldig geregeld en Peter zorgt er voor dat je goed geïnformeerd wordt. Hij reageert altijd snel bij vragen. Een echte aanrader.

Datum van activiteit: januari 2020
PeterP6317, Manager van Peterbringsyoueverywhere.com, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Hartelijk dank Frank voor deze geweldige review.
Wat een ontzettend leuk idee om met zo'n grote familie zo'n reis te ondernemen.
Voor dit soort familiereizen leent Marokko zich bijzonder goed.
Ik hoop van harte jullie binnenkort weer terug te zien en dat we weer voor jullie mogen rijden.

Beoordeeld op 15 januari 2020

De leukste en de lekkerste restaurants weten deze mensen uit te zoeken. Ook kennen ze de leukste culturele plekjes in marrakech. Een aanrader!

Datum van activiteit: januari 2020
PeterP6317, Manager van Peterbringsyoueverywhere.com, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2020

Hartelijk dank Monique voor je review.
Als je van lekker eten houdt kun je goed terecht in Marrakech in gezellige restaurantjes met heerlijk eten, alleen....je moet ze wel weten te vinden.
We zien je spoedig weer!

Beoordeeld op 9 december 2019 via mobiele applicatie

Tijdens mij verblijf in Marokko ben ik rond gereden naar verschillende plaatsen in het land. De auto was altijd schoon, de chauffeur sprak goed Engels en wist leuke feitjes te vertellen over de omgeving. Top service. Bedankt!

Datum van activiteit: oktober 2019
PeterP6317, Manager van Peterbringsyoueverywhere.com, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2019

Hartelijk dank voor de fantastische review.

Leuk om te horen dat je hebt genoten van de ritten naar de plaatsen waarheen we je hebben gebracht.

Marokko is een wonderschoon land en ik ben blij dat je ervan hebt genoten.

Ik hoop je hier snel weer te zien en weer van de gezelligheid te genieten.

Kerst is hier trouwens ook leuk, niet vergeten!

Beoordeeld op 6 december 2019

We hadden we dagtrip geboekt naar de wijngaard, super leuk en mooie lunch gehad met wijn. Peter had alles prima geregeld, mooie auto en het geeft een luxe idee.
We kunnen het zeker aanbevelen

Datum van activiteit: november 2019
PeterP6317, Manager van Peterbringsyoueverywhere.com, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2019

Hartelijk dank voor de mooie review.
Zelfs na zoveel keren dat ik het heb gereden blijft het een gezellige rit en zeker als je leuke mensen aan boord hebt.
Hopelijk tot spoedig.

Beoordeeld op 5 december 2019

Na praten met aantal aanbieders van dagtrips, zonder een moment een goed gevoel te hebben gekregen, even gegoogled en bij PeterBringsYouEveryWhere.com uitgekomen. Na berichtje direct reactie. Met zijn tweeën voor een heel redelijke prijs een dag naar het Atlasgebergte. Het werd een pracht tocht. Een heerlijke auto, zeer veilig en rustig rijden, mooie plekjes zien, heerlijk ergens koffie en lunch in schitterende locaties. Misschien allerleukst waren de verhalen over Marokko en Marrakech. Heel interessant. Op het einde geen verrassingen bij het afrekenen. Een echte aanrader, kortom.

Datum van activiteit: december 2019

Hartelijk dank Willem voor deze prachtige review .
Met een beetje moeite en medewerking van Tripadvisor is hij toch gelukkig weer boven water gekomen.
Ik hoop jullie hier weer spoedig te zien