“Geweldige ervaring!”
Beoordeling van La Table de La Kasbah

La Table de La Kasbah
Geclassificeerd als nr. 40 van 1.170 Restaurants in Marrakesh
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Knus restaurant, leuke bediening en heerlijk eten. Daarnaast heeft het terras een leuke inrichting met een mooi uitzicht. Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

28 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo lekkerrrr, we namen de lams/grill met aardappeltjes en als dessert de chocomouse, echt de moeite! Te bereiken net buiten de Medina dichtbij de Kasbah

Datum van bezoek: januari 2020
2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Is een relaxed restaurant met een prachtig dakterras vlakbij we Mosque du Kasba. De ingang bevindt zich in een steeg. Dan de trap op naar het dakterras. Eten was relatief simpel maar van prima kwaliteit. Wijn of andere alcoholische dranken worden niet geserveerd. De bediening had in Club Robinson gewerkt dus was goed met Duits maar sprak ook wat Nederlands. Het dakterras is geweldig: uitzicht op de straat maar tegelijk over de Médina.

30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier tijdens ons verblijf in Marrakech 2 keer gegeten, 1 keer geluncht en 1 keer gedineerd. Beide keren zaten we op het dakterras en vooral ‘s avonds was het uitzicht sprookjesachtig met de verlichte moskee op de achtergrond. Vooraf krijg je lekker brood met verschillende soorten Marokkaanse tapenades van het huis. Wij hebben vooral genoten van de tajines en chocolademousse als toetje. Complimenten aan de dames in de keuken en aan de 2 heren van de bediening, het was bijzonder aangenaam om hier te eten.

8 december 2019 beoordeeld

In tijden niet zo lekker gegeten. Behalve als mijn vriendin voor me kookt, maar dat terzijde. Ook mooi uitzicht.

Reizigers die La Table de La Kasbah bekeken, bekeken ook

Marrakesh, Regio Marrakech-Tensift-El Haouz

In La Table de La Kasbah geweest? Deel je ervaringen!