Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (693)
Beoordelingen filteren
693 resultaten
Waardering van reizigers
470
158
30
16
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
470
158
30
16
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 693 beoordelingen
Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel centraal gelegen in de nieuw gedeelte (gelukkig) buiten de Medina (oude stad) sfeervol ingericht wij hadden een mooie ruime suite met uitzicht op de tennisbaan en stadion.
Hadden aangegeven dat we net getrouwd waren maar daar hadden ze niets aan gedaan (vonden we wel n gemiste kans)
Maar zowel ontbijt als dineren (ze hebben een goed visrestaurant) was zeer goed en super personeel! De Hamman was ook goed en de Lounge Skybar hebben we maar even gezeten maar zag er mooi uit (idd het stonk er wel uit de putjes)
Ligging voor ons perfect. Dicht genoeg bij de oude stad. Rustige ligging in een leuke stadsomgeving. Water zwembad was ijskoud (zal ook aan de tijd van het jaar liggen)
Complimenten aan het personeel!

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank M T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2Ciels, Responsable relations clients van 2Ciels Luxury Boutique Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2019

Dear MT,

We would like to thank you for choosing 2Ciels Boutique Hotel & Spa for your stay while visiting Marrakech,

We would like to sincerely thank you for your kind comments, while we strive to provide an enjoyable stay to all our guests, it is certainly refreshing to receive your feedback and share it with other travelers.

We hope to welcome you back on your next visit to the city.

Kind Regards
Mohamad Askour
Front Office Manager
2Ciels Luxury boutique hôtel & Spa
PATRON DE LA MER
Restaurant gastronomique - bar à tapas

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Een 5-daags verblijf in 2Ciels hotel is ons prima bevallen; de kamer was goed, schoon, en van alle gemakken voorzien, het ontbijt is heel uitgebreid en alles is vers, de bediening is super vriendelijk en heel service gericht. In het bijbehorende restaurant hebben we een heerlijk diner genuttigd met een lekkere fles wijn erbij.
De loungebar op het dak (met zwembad) is zeker voor de avond een leuke plek om een drankje te nuttigen. Het was wel jammer dat er met enige regelmaat een vlaag rioollucht over het dak waaide.
Voor het bezoeken van de oude stad is de lokatie prima: ongeveer een kwartiertje lopen.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank K4067QWhansv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2Ciels, Responsable réception van 2Ciels Luxury Boutique Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Dear Guest

We really like to thank you for your return following your stay.

I shared your opinion with our teams and we are delighted to receive your comment, it is always pleasant to have positive feedback, knowing that your satisfaction is our best reward.

It was really a pleasure to welcome you and accompany you during your visit in Marrakech.

We will be delighted to see you again for your next stop in the city of a thousand and one nights.
Kind regards
Mohamad Askour
Front Office Manager
2Ciels Luxury boutique hôtel & Spa
PATRON DE LA MER
Restaurant gastronomique - bar à tapas

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juni 2019 via mobiele applicatie

Ik schrijf nooit een review op TripAdvisor maar na de ervaringen die mijn vriendin en ik in dit hotel hebben gehad, voel ik mij geacht dit wel te doen. Onze eerste slechte ervaring was met de Spa van het hotel we hadden een 60 minuten massage geboekt en binnen 40 minuten stonden wij weer buiten. Wij stelden toen voor dat we alleen voor de 30 minuten zouden betalen maar de manager van de Spa wilde ons niet tegemoet komen. Na een grote discussie en tranen is het probleem in de loop van de dag wel opgelost, de directie gaf ons groot gelijk en liet ons voor 30 minuten afrekenen. Na dit drama te hebben gehad kwam de dag dat we moesten uitchecken. De receptionist gaf aan dat wij toeristenbelasting moesten betalen maar wij hadden al gezien dat deze al was afgeschreven door booking.com bij de reservering. Na het presenteren van het bewijs van betaling via booking en die van het hotel bleef de receptionist drammen dat het niet zo was. Hij reageerde zeer arrogant, beledigend en stond niet open om het aangeleverde bewijs te accepteren. Wij zijn uiteindelijk weggegaan, bij thuiskomst kwam mijn vriendin erachter dat het hotel zonder toestemming alsnog het bedrag had afgeschreven. Helaas door de negatieve ervaringen is het hotel absoluut geen aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank Sofia S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2Ciels, Responsable relations clients van 2Ciels Luxury Boutique Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Dear guest,

First of all, we would like to thank you for taking the time to write your feedback on trip advisor.
We strongly believe both feedbacks, positive or negative, help properties to reveal their weaknesses or strengths. Thus, it allows management to constantly adapt and improve our organization and service.

Moreover, I would like to personally apologies for your misadventure at our property as we are working hard to deliver a great service to each single person staying at 2Ciels Luxury boutique hotel & Spa as reflect the previous comments we had.

Unfortunately, your stay as your comment do not reflect our overall guest’ experiences whom leave 2Ciels Luxury boutique hotel & Spa with stars in their eyes.

Regarding your complaint you had an issue with your massage duration and I have met you personally to discuss the issue

We offered you 60MIN (you had two 1h massages and you paid only for one as you were not happy with the spa service ).
The next morning on your check-out you refused to pay the city taxes and claiming that everything was paid in
advance which was not correct!

As explained that morning we only charge the room rate using the credit card provided before arrival.
You were yelling at the reception agent asking to charge it from the same card provided and that you are not paying anything anymore!

However i must say that as you said yourself your stay was in itself satisfactory so i personally feel it’s a little
unfair to use this means of review of the hotel and its rating.

Yours sincerely

Mohamad Askour
Front Office Manager
2Ciels Luxury boutique hôtel & Spa
PATRON DE LA MER
Restaurant gastronomique - bar à tapas

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Hotel schrijft geld af van je creditcard als je weg bent! Willen je city tax laten betalen als je dit al hebt gedaan. Geven massages van 30 min als je 60 min hebt betaald en willen dan geld niet terug geven.

We waren tevreden tot deze geldzaken kwamen. Lijkt een mooi hotel maar schijn bedriegt!!!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank cadl2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2Ciels, Responsable relations clients van 2Ciels Luxury Boutique Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Dear guest,

First of all, we would like to thank you for taking the time to write your feedback on trip advisor.
We strongly believe both feedbacks, positive or negative, help properties to reveal their weaknesses or strengths. Thus, it allows management to constantly adapt and improve our organization and service.

Moreover, I would like to personally apologies for your misadventure at our property as we are working hard to deliver a great service to each single person staying at 2Ciels Luxury boutique hotel & Spa as reflect the previous comments we had.

Unfortunately, your stay as your comment do not reflect our overall guest’ experiences whom leave 2Ciels Luxury boutique hotel & Spa with stars in their eyes.

Regarding your complaint you had an issue with your massage duration and I have met you personally to discuss the issue

We offered you 60MIN (you had two 1h massages and you paid only for one as you were not happy with the spa service ).
The next morning on your check-out you refused to pay the city taxes and claiming that everything was paid in
advance which was not correct!

As explained that morning we only charge the room rate using the credit card provided before arrival.
You were yelling at the reception agent asking to charge it from the same card provided and that you are not paying anything anymore!

However i must say that as you said yourself your stay was in itself satisfactory so i personally feel it’s a little
unfair to use this means of review of the hotel and its rating.

Yours sincerely

Mohamad Askour
Front Office Manager
2Ciels Luxury boutique hôtel & Spa
PATRON DE LA MER
Restaurant gastronomique - bar à tapas

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 maart 2019 via mobiele applicatie

Van alle gemakken voorzien! Heerlijke gerechten zowel in het restaurant als in de Lounge Skybar. Ontbijt was ook meer dan uitgebreid.
Kamers: top!
Ligging voor ons perfect. Dicht genoeg bij de oude stad. Rustige ligging in een leuke stadsomgeving.
Lola Skylounge: in 1 woord geweldig! Wat een toevoeging! Water zwembad was helaas wel ijskoud, maar dat zal ook aan de tijd van het jaar liggen. Compliment aan het personeel daar! Vooral yunnis!

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank 523liekes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken