Priceline
Official Hotel147 US$
eDreams140 US$
ZenHotels.com122 US$
Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben 8 dagen verbleven in dit hotel. We hebben verschillende recensies gelezen of ze waren lovend of ze waren ronduit slecht.
Het is een prima hotel maar niet heel luxe qua kamers. Prima om er gewoon in te slapen kamers worden dagelijks gepoetst en het was zeer zeker niet vies wel wat verouderd. Het is een prima uitvalsbasis om vanaf hier Agadir te bezoeken. Dicht bij het strand dit is nog geen 2 minuten lopen. Je zit in dit hotel wel wat aan het einde van de boulevard. Je kunt vanuit dit hotel uitstapjes doen, Marina D’Agadir bezoeken(haven + winkeltjes)
Wij hebben ons prima vermaakt in dit hotel veel animatie en iedere avond een andere show. Zeer vriendelijk en hardwerkend personeel. Het personeel spreekt vloeiend Duits & Frans maar ook als je Engels spreekt kom je hier heel ver. Enig puntje van kritiek wat wij hebben was het eten, niet dat het niet lekker was maar vaak hetzelfde en ook in de middag warm eten daar houden wij persoonlijk niet van. Zeker een aanrader ook voor gezinnen met kinderen.
Wij hebben enorm genoten van ons verblijf en het is dat we nergens 2 keer heen gaan maar anders kwamen we zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 26 maart 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel met zeer vriendelijk en veel personeel, relaxte sfeer, goed eten en ook genoeg keus. Een prima kamer die netjes schoongehouden werd en vanuit het hotel meteen op de boulevard met strand. Komen graag nog eens terug!

Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Onze eerste keer in Marokko, ontzettend goed bevallen. Mensen zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Het is er buiten erg schoon en het eten is ontzettend goed en gevarieerd.
De ligging is super, aan de achterkant ligt het hotel aan de promenade. Aan de voorkant heb je winkeltjes. Je kunt dus kiezen tussen lekker wandelen of winkelen. Echt super!

De all-inclusieve formule is prima in verhouding met de prijs die je betaald.
Met zelfs een aantal pluspuntjes:
Grote flessen water en bruiswater Kun je gratis halen evenals een transfer naar de Bazaar.
Er zit een reisbureau op het resort, ze verzorgen de welkomsmeeting en helpen je met alles waar je hulp bij nodig hebt.
Ze staan van s’morgens vroeg tot s’avonds laat tot je beschikking. Heel erg fijn.
Geld wisselen in het hotel? Tegen dezelfde koers als bij de wisselkantoren.

Er zijn een aantal zaken waarop winst te behalen valt. Het schoonmaken van de kamers kan echt beter vooral de vloer.
Ik zou u afraden om op blote voeten in uw hotelkamer te lopen.
Het entertainment was goed maar erg eenzijdig (3 avonden op rij, live-muziek) . Het afruimen en indekken van de tafels in het restaurant kan echt beter, vaak zoeken naar glazen, bestek en servetten.
Wel zijn de obers erg behulpzaam en helpen je direct als ze je zien zoeken. De tafel wordt direct voor je ingedekt.

Wat we echt enorm jammer vonden is het feit dat je bij 1 bar drankjes kan halen s’avonds, hier stond een enorme rij. En als je je drankjes dan eenmaal had? Alle tafeltjes waren continu bezet.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug in Agadir.

Beoordeeld op 12 maart 2019 via mobiele applicatie

Hotel is goed en goed eten animatie goed en lief en vriendelijk (Johnny ) is zot is hij de beste ideeën is vriendelijk de show zijn goed ideeën mag mee doe en er naar nog muziek goed zanger voor de show

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Hôtel is goed en eten ook aminlatie zijn de beste top team al speltjes zijn show zijn geweldig zeker en aanrader johhny is goed vriend de geworden op de reiz en danku tit andere heel het team aminé Salma said Samir