Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Zeer zonnige bestemming, met af en toe een verfrissend briesje. Hotel met enorm vriendelijk personeel, je kan hen alles vragen. Energieke, fijne animatieploeg die je niet om de haverklap lastigvalt, en steeds respect toont wanneer je bijvoorbeeld besluit niet mee te doen met een welbepaalde activiteit. Voldoende animatie en activiteiten voor iedereen, van jong tot oud. Mogelijkheid tot het aankopen van prachtige foto’s, gemaakt tijdens activiteiten of op aanvraag. Lekker eten, voldoende keuze. Aanbod aan excursies. Propere, nette kamers die elke dag worden gekuist. Een winkeltje binnen het hotel, waar je benodigdheden zoals tandpasta, zonnecrème, souvenirs etc kan kopen. Veel entertainment ‘s avonds, ook hier voor jong en oud! Voertaal is Frans, maar de meesten spreken ook Engels (of Marokkaans :-)). Kortom: grote aanrader, ik keer zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 17 januari 2017

Een weekje naar de zon. Voor onze eerste keer naar Marokko. Het hotel is goed, zonder super te zijn. Eten is goed.
Hotel is heel duidelijk op een Franstalig publiek gericht en scoort qua klantvriendelijkheid toch minder.
In het gebekte pakket en op de website was duidelijk de kluis gratis, kon echter volgens de deskboy niet meer die ons in korte bewoordingen, op het arrogante af zegde dat we zouden moeten betalen voor de kluis vanwege aangepast beleid.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 26 november 2016 via mobiele applicatie

Leuk op de foto 's maar in het echt een tokkie tent.
Op de restaurant manier na zijn het allemaal.lievecaardige mensen maar de accomodatie is oud, vies, er hangt een riool lucht en ongezellig ingericht.
Geeft mij het camping kantine gevoel als ik de bar annex alles ruimre in loop.
Leuk voor de lokale bevolking maar wij west Europeanen stellen denk ik hogere eisen. Verklaard misschien waarom er weinig noord Europeanen waren.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 20 augustus 2016

Zeer matig, all-in betekent: betalen voor je cocktails (ca 4,5 Euro), zelfs het fruitsap (appelsienen hangen gratis aan de bomen in Marokko) moet worden betaald. Vele Marokkaanse mensen, weinig toeristen uit België of Nederland. Eten behoorlijk maar geen sterren waardig, bovendien is er te weinig afwisseling! Vriendelijk zijn ze zeker niet!! Let op met de kinderen, alle animatie is ook in het Frans! Je kan maar beter een aardig mondje Frans spreken of je wordt hier aan je lot overgelaten!

Kamertip: Geen échte familiekamers! Dubbele kamer heeft 1 kamer beneden en 1 kamer op het 1ste Badkamer is beneden en WC is dan weer boven,..
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 18 juli 2016

Kamer keurig en werd goed schoongehouden.
All inclusive concept netjes, natuurlijk wel herhaling in de buffetten, maar er was voldoende.
Tijdens ons verblijf 90% Franse toeristen en een handvol anderen.
Een gelegenheid je Franse taal weer eens op te halen.

Kamertip: Meerdere gebouwen op een mooi aangelegd terrein, gebouwen 8 en 9 liggen direct aan een doorgaande weg
Datum van verblijf: juni 2016