Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
Official Hotel
Travelocity
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Is een goed hotel maar dit is niet 5 sterren waardig. Wie dit 5 sterren waardig vind, heeft nog nooit in een echt 5 sterren hotel gelogeerd. Als dit hotel met 4 sterren werd beoordeelt zou ik me hier in kunnen vinden maar meer ZEKER niet. De kamers zijn goed (wel oud)maar gewoon niet schoon genoeg. Italiaans restaurant konden we deze week niet boeken ivm een goep joden die dit deze hele week hadden geboekt. Personeel is overigens wel erg vriendelijk en op een enkeling na ook behulpzaam. Het eten in de overige restaurants is goed maar ook niet meer dan dat. Dit is gewoon een goed hotel voor een leuke vakantie te vieren maar dat is het dan ook. In mijn beoordeling is dit een goede 7.5.

Datum van verblijf: december 2019
Go50457229170, Guest Relations Manager van Royal Atlas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Dear client,

Thank you very much for your kinf comments. We are delighted to know that you have enjoyed your experience with us and that you have appreciated our location and team service.

Beoordeeld op 21 december 2019

Een vergaderzaal geboekt in dit hotel, alles wat je nodig hebt is aanwezig om uw vergadering foutloos te laten doorgaan.Ook de driegangenlunch was meer dan in orde.
Indien we in deze regio nog een vergaderzaal zoeken, zullen we hier zeker terugkomen.

• Reistype: Reisde voor zaken
Go50457229170, Guest Relations Manager van Royal Atlas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Dear Client,

Beoordeeld op 9 december 2019 via mobiele applicatie

Als verjaardagscadeau van echtgenote, dochter en schoonzoon vlucht met toebehoren aangeboden gekregen naar dit geweldige hotel.
5 dagen in luxe.
Hotel met alle voorzieningen, geweldig personeel en uitstekende keukens. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: december 2019
Go50457229170, Owner van Royal Atlas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Dear Valuable Client,

We truly appreciate the time that you took to write this review and thank you for your kind compliments. We are so thrilled that you enjoyed your recent stay with us. We thrive off of reviews such as yours and we look forward to welcoming you back to our Hotel in the future.

Thank you again for choosing our Hotel.

Royal Atlas Direction

Beoordeeld op 25 september 2019

Wauw wat een top hotel! Het eten was lekker, locatie was perfect, uitzicht vanuit de kamer is prachtig en personeel is goud waard! Echt een top tijd gehad, vooral te danken aan Faysal van de Poolbar. Hij heeft zelfs op zijn vrije dag de tijd genomen om ons het nachtleven van Agadir te laten zien. Echt een topper!

Datum van verblijf: september 2019
Go50457229170, Guest Relations Manager van Royal Atlas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2019

Dear Abbygail,

Beoordeeld op 23 september 2019

In een woord fantastich.!! kom zeker weer in dit hotel snap echt sommige negatieve recenties niet. service was perfect, kamers optimaal groot en schoon, locatie kan niet beter direct aan het grote strand. In een woord samengevat fantastich.

Kamertip: Alle kamers zijn goed.
Datum van verblijf: september 2019
Go50457229170, Guest Relations Manager van Royal Atlas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Dear Maximiliaan,