Royal Atlas & Spa
158 US$
87 US$
69 US$
  • Gratis parkeren
Kenzi Europa(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
205 US$
170 US$
85 US$
77 US$
  • Inclusief ontbijt
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
142 US$
174 US$
159 US$
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer prettig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het buffet in het restaurant is niet te vergelijken met hotels die ook een buffet aanbieden. Uiteraard staan er gerechten klaar, maar hier worden gerechten vers voor je bereid. Het avond eten is hierdoor dan ook echt uit eten in een beter restaurant i.p.v. bakken eten die al enige tijd klaar staan. Uiteraard vraagt dit vers bereide voedsel soms om even geduld te hebben wanneer de koks dit bereiden. Dit kan voor de “liefhebber” van je bord zo vaak mogelijk volscheppen zeer teleurstellend zijn. Wij hebben deze vorm van buffet als zeer prettig en smaakvol ervaren. De ligging van Royal Atlas is perfect en ideaal om dagelijks een heerlijke strand dan wel wandeling langs de boulevard te maken. Kortom een fantastisch verblijf wat mede gemaakt is door alle medewerkers van Royal Atlas met in het bijzonder; Moussa, Fatima, de dames van de schoonmaak, en de conciërge Hassan. Top vakantie gehad! Beslist een aanrader!

Verbleef: november 2017, reisde met familie
24 september 2017 beoordeeld

Pluspunten:

- Prachtige ligging, meteen aan het strand en boulevard
- Heel aangenaam zandstrand, er is geen schelpje/steentje/vuiltje te bespeuren
- Mooi, groot en verzorgd zwembad
- Kamer en badkamer zijn ruim, ook aangenaam bed
- 's ochtend versgeperst fruitsap
- Kamermeisjes zijn heel behulpzaam en vriendelijk
- Heel rustig hotel (Veel 60+ers)
- Voldoende ruimte om steeds buiten te eten (3x/dag)
- Alles is heel proper en wordt goed onderhouden
- Voldoende ligbedjes met goede matras + goede verdeling over ganse domein
- A la carte restaurants zijn heel goed zowel het Marokkaans als het Italiaans zijn een aanrader
- Rosé wijn die in de All-Inclusive zit, is héél lekker
- Goede wifi in hotel/kamer, aan het zwembad minder

Werkpunten
- Restaurant is niet gemaakt voor All-Inclusive. De keuken kan niet volgen omdat ze te veel aan 'show-cooking' willen doen. Het gevolg is echter dat er vaak geen frietjes/vlees/vis/pasta beschikbaar zijn en als je dit graag wilt eten, heel lang in een wachtrij dient te staan. Ze zouden beter meer op voorhand maken.
- Dranken zijn bijna altijd warm, volgens mij is er onvoldoende koelruimte? Dit was voor mij de grootste afknapper, zeker op zo een warme bestemming.
- Alles is heel proper maar de afwerking is veel minder, zeker wat de kamer betreft. Stukjes uit de spiegel, losse toiletbril, veel plamuursel die zichtbaar is, douchewand is niet afgewerkt met siliconen dus de badkamervloer is steeds heel nat, ...
- Er valt heel weinig te doen op wandelafstand ondanks dat je aan een aangename boulevard ligt waar je kilometerslang op kan stappen. (Geen souvenirwinkeltjes, geen toeristische zaken, ...)

TIPS:
- Minder kindvriendelijk hotel maar dan weer uiterst geschikt voor een ouder publiek
- Wij hebben de grootste "Souk" bezocht maar dit was een enorme tegenvaller. Heel veel armoede te zien, meer plaatselijke mensen dan toeristen, ... Het gaf ons een heel onrustig gevoel.
- Neem zeker een (rode) taxi! Heel vriendelijke mensen en spotgoedkoop. (Ongeveer 2 euro/rit)
- Geld wisselen op de luchthaven is heel gemakkelijk en snel

Kortom: wij hadden echt een aangenaam verblijf en hebben elke minuut genoten. Er zijn werkpunten maar deze hadden weinig invloed op onze positieve ervaring (op de warme dranken na!).

Mvg,
Kim

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
3 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

4 sterren is het hotel waard, mooie inrichting en kamers. De ligging is ook prima! Het eten kon beter, vooral de service in het restaurant is een ramp al was het personeel zeer vriendelijk. Het spijtige in dit hotel is wel dat aan het zwembad er plaatsen met ligbedden gereserveerd zijn voor het Duitse reisagentschap Sonnenklaar en daardoor veel minder keuze is voor de andere vakantiegangers......

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Royal A, la direction van Royal Atlas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2017

Lieber Danimortsel,

Vielen Dank fuer Ihre tolle bewertung unsere Hotel , es macht uns gluecklich zu hoeren dass, Sie eine schoene Aufenthalt bei uns genossen konnte.

wir freuen uns sehr Sie bei uns nochmal sehen ,bis dahin wuenchen wir Ihnen alles gute .

Liebe gruesse aus Agadir , Royal Atlas Team .

15 december 2016 beoordeeld

Kamers zijn groot en alles aanwezig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Vele kleine mankementen: niet de juiste kamer bij inchecken, sleutelkaart werkte niet, koffiezet niet aanwezig.
Organisatie van de keuken is probleem.
Er waren twee congressen en dat was teveel voor een vlotte organisatie.
Themarestaurants ondermaats.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Royal A, La direction van Royal Atlas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Dear Customer,

We thank you for taking the time to share your feelings following your visit to Royal Atlas
We have taken note of your remarks and know that these have been seriously taken into account.

We are sorry that your experience not lived up to your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you again soon.

Best regards

22 juli 2016 beoordeeld

Heel erg fijn hotel om te verblijven, de ligging is top, de kamers zijn mooi en schoon, het zwembad is fijn en ook schoon. Service rondom het zwembad van zowel de bediening als het animatieteam ook als uitstekend ervaren! In het hotel zijn 3 verschillende restaurants om te gaan eten, het Marokkaanse restaurant was heel leuk maar de beste service hadden we toch wel in het Italiaanse restaurant! We hebben daar later op de avond met z'n 2en gegeten, we waren de laatste gasten maar de bediening was toch super goed. Khalid was heel grappig en heeft onze laatste avond van de vakantie echt tot een klein feestje gemaakt! Complimenten naar Khalid, we hebben ontzettend gelachen (en lekker gegeten)!!

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden