Gratis annuleren tot 24/04/21
Travelocity278 US$
Trip.com216 US$
Orbitz.com278 US$
Beoordeeld op 20 december 2019

Schitterende locatie om overdag te golven en s’avonds lekker te tafelen, tussendoor even aan het zwembad liggen en voor de rest optimaal te genieten bij temperaturen die schommelen rond de 25 °, een aanrader !

Kamertip: Zuidgerichte kamer op 1ste verdiep
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Mooi hotel met een fantastische kamer en mooi terras met zicht op het golfterrein. Zwembad OK, maar niet echt proper. Te weinig parasols. Zwembad sluit om 18.00 uur en dat is vroeg. Wanneer wij er waren, was het overdag af en toe bewolkt en fris en wanneer de zon er in de late namiddag door kwam was er weinig tijd om nog aan het zwembad te liggen. Andere mensen werden er ook op aangesproken wanneer ze vrij laat aan het zwembad kwamen. Te weinig handdoeken aan het zwembad.
Het restaurant: bediening zeker niet top (smakelijk eten en heeft het gesmaakt is toch een minimum) en het eten niet super. Na het eten van een 'opgewarmde' couscous met kip, ben ik 14 dagen serieus ziek geweest...1 maand later ben ik er nog niet vanaf!

Kamertip: Kamer was zeer goed. Geen opmerkingen
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 15 januari 2019

Super bereidheid van staf om reservatie aan te passen en ons alsnog een prachtig verblijf te geven. De rustige omgeving, de prachtig onderhouden golf en het aangename klimaat hebben ons volledige tevredenheid gegeven

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

Super-de-luxe hotel, super schoon, heerlijk ontbijt, aardige mensen, grote kamer met walk in closet! Top begin van onze week marroko!
Op de golfbaan ontvang je korting, 36 holes, mooie baan! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: november 2018
HasnaLRHACHI, Responsable commercial van Tikida Golf Palace- Relais & Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Sehr geehrter Kunde,
Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten.
Wir bedanken uns für Ihre Empfehlung.
Komm zurück, um uns zu besuchen.
Mit freundlichen Grüßen,

Beoordeeld op 7 december 2017 via mobiele applicatie

Hier komen we zeker nog terug! Heel mooi gelegen aan een prachtig golfterrein. Door de hartelijke ontvangst voelden we ons onmiddellijk thuis. Hele ruime en mooie kamer, dressing in aparte ruimte, apart toilet, mooi terras... gewoon super. Genoten van de heerlijke diners in halfpension formule, keuze genoeg! Een pluim voor de chef en zijn teamleuk vertoeven in de bar binnen of op terras aan het zwembad. De golfbaan is prachtig en we hebben veel lof over voor de caddy's! Er is een gratis shuttle die je naar de mooie boulevard brengt aan het strand waar het ook leuk vertoeven is. We hopen snel naar deze plek terug te keren en zeker voor iets langer!

Datum van verblijf: november 2017