Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline52 US$
eDreams52 US$
Agoda.com52 US$
Tripadvisor52 US$
FindHotel
Trip.com
Beoordeeld op 25 januari 2018 via mobiele applicatie

Gelegen in het centrum van de stad is alles op loopafstand bereikbaar. Het strand, de Souk, restaurants, bars alles dichtbij. De kamers zijn ruim en beschikken over een klein keukentje met voldoende faciliteiten. Wij hebben al heel veel hotels en appartementen gehad in Agadir, maar Fleurie steekt daar, de prijs in ogenschouw genomen, met kop en schouders bovenuit. Het hotel is schoon, heerlijke bedden fijne (inloop) douche wat wil je nog meer?

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 18 januari 2018 via mobiele applicatie

Ruime kamer met kleine keuken en effiviente badkamer. Klein balkon met harde stoeltjes. Alles heel erg netjes en schoon. Bij het zwembad goede zetels en ligbedden. Het ontbijt is typisch frans met verschillende broodjes, wat smeerkaas, gekookt ei, boter en jam. De koffie is heel lekker. Wifi haperde af en toe. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Gewoon heel goede service voor een vriendelijke prijs.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Prima kamer met klein keukentje met elektrische kookplaat en eenvoudig kookgerei. Koelkast met apart diepvriesgedeelte. Verder alles goed schoon. Ruime douche. Klein balkon met tafeltje en 2 stoeltjes.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 15 december 2017 via mobiele applicatie

Superschoon hotel met uitstekende service. Goede wifi en simpel ontbijt inbegrepen. Je krijgt veel voor weinig geld. Uitstekende service en alles is op loopafstand. Beach ongeveer 10 minutem lopen en uit eten kan overal.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 november 2016 via mobiele applicatie

Ik ben samen met mijn zusje en vriendin hier in oktober 2016 geweest. Super hotel en erg schoon. Personeel is geweldig. We hebben echt een leuke tijd gehad. Youssef van het hotel heeft ons geholpen met leuke activiteiten binnen Agadir. We hebben een boottrip gemaakt. We hebben de Hammam Argan Phyto bezocht en we zijn in Crocopark geweest.
Kortom een superleuk vakantie en ik raad iedereen aan om hier te verblijven. Het is 10 minuten lopen van het strand. Youssef bedankt voor je hulp.

Datum van verblijf: oktober 2016