Priceline
Expedia.com71 US$
Hotels.com71 US$
Agoda.com59 US$
Beoordeeld op 6 april 2019

· Wij werden aardig ontvangen met een kopje thee. Bij het inchecken kregen we ( alle 3 stellen ) een gratis kamer-upgrade naar een junior-suite. Deze was fantastisch met een grote aparte zitkamer, 2 TV's en 2 badkamers. Superschoon.
Het hotel ligt aan de rand van het centrum, is vrij nieuw en openbaar parkeren is op straat.
Het strand is 5 minuutjes lopen en het centrum met restaurantjes ca. 10 min met de auto.
- het ontbijt 's morgens is in buffetvorm met omelet, pannenkoekjes, broodjes etc.
In de bar is alcohol verkrijgbaar.
Wij verbleven hier 2 nachten en vonden het absoluut geweldig.

· -

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 4 januari 2019

Wij verblijven al enkele jaren rond de kerstperiode enkele dagen in dit hotel en altijd waren wij erg tevreden. Ook dit jaar boekten we weer enkele overnachtingen maar het werd eigenlijk een beetje een teleurstelling. Het personeel is nog steeds erg vriendelijk maar we hebben de indruk dat er niemand is die alles in goede banen leidt. Als je buiten op het terras zit dan moet je echt bijna iemand bij de arm nemen om een bestelling te doen, het personeel verstopt zich een beetje en zit gezellig te kletsen. Bij het ontbijt en avondmaal hebben we dit niet gemerkt, daar is het nog wel ok. De kwaliteit van de maaltijden is wel achteruitgegaan. De desserts bij het diner op 1 januari leken wel overschotjes van het oudjaarsfeest (de aardbeien met chocolade vertoonde heel veel rotte vlekjes, de taart was uitgedroogd en de crème caramel uitgelopen). De prijs voor onze kamer was echt wel stevig (180 euro per nacht, ontbijt inbegrepen) maar we boekten toch omdat het ons de vorige jaren zo was bevallen. Nu gaan we volgend jaar uitkijken naar een ander verblijf, we zijn ervan overtuigd dat we voor die prijs ergens anders beter af zijn.

Kamertip: Kamers met zicht op het zwembad
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 5 april 2018

10 dagen hotel timoulay agadir
Genoten van kleinschalig schoon en vriendelijk hotel buiten de drukte
Superior kamer met balkon , nette badkamer iets gehorig
Ontbijt goed alleen geen omelet vers door kok wel wafels
Dinerbuffet veel wisselende smakelijke gerechten
schoon zwembad met lekkere loungebanken en bedden
5 minuten lopen naar strand en begin boulevard
Voor de golfers gratis shuttelbus vanuit tiki dunas 4 min lopen en terug aangeven dat je in timoulay zit en de chauffeur zet je voor de deur af
Tip ga naar les dunes of als tweede soleil
Strand was slecht vuil en door stormen gedeeltelijk weggespoeld

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 5 april 2018

vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers, goed ontbijt en mooi zwembad.
Dicht bij het strand, maar wel wat ver van het centrum, maar dat is goed te wandelen.
Leuk hotel voor een weekje relaxen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 6 januari 2018

Wij verbleven voor de tweede keer in dit hotel en ook nu waren we erg tevreden. Het hotel is niet nieuw maar wel prima onderhouden. De maaltijden zijn in buffetvorm maar als je persoonlijke wensen hebt dan maken ze ter plaatse wat je gevraagd hebt (met de glimlach). Al het personeel in dit hotel is supervriendelijk ! De kamers zijn groot en de wifi is in het hele hotel prima. Als we weer in Agadir logeren dan komen we zeker terug in dit hotel !

Kamertip: In de winter is het fijn om een kamer te vragen aan de kant van het zwembad omdat je dan zon hebt op het terras
Datum van verblijf: december 2017