Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
143 US$
152 US$
144 US$
Travelocity
  • Zwembad
Atlantic Palm Beach Apart Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
420 US$
366 US$
  • Aan het strand
5 april 2018 beoordeeld

vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers, goed ontbijt en mooi zwembad.
Dicht bij het strand, maar wel wat ver van het centrum, maar dat is goed te wandelen.
Leuk hotel voor een weekje relaxen.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
6 januari 2018 beoordeeld

Wij verbleven voor de tweede keer in dit hotel en ook nu waren we erg tevreden. Het hotel is niet nieuw maar wel prima onderhouden. De maaltijden zijn in buffetvorm maar als je persoonlijke wensen hebt dan maken ze ter plaatse wat je gevraagd hebt (met de glimlach). Al het personeel in dit hotel is supervriendelijk ! De kamers zijn groot en de wifi is in het hele hotel prima. Als we weer in Agadir logeren dan komen we zeker terug in dit hotel !

Kamertip: In de winter is het fijn om een kamer te vragen aan de kant van het zwembad omdat je dan zon hebt op het terras
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, uitgebreid lekker ontbijt, vriendelijk personeel.
Locatie is minder. het is toch een flink stuk lopen naar het gedeelte van de boulevard waar de meeste restaurants te vinden zijn.

Pinautomaat op 5 minuten lopen on het Rose hotel.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
9 oktober 2017 beoordeeld

Hotel ziet er goed uit, ruime kamers die elke dag schoon worden gemaakt. Ontbijt is goed, heerlijk zwembad, 24-uurs roomservice. Hotel heeft beschikking over een Spa alleen de prijzen zijn naar mijn mening aan de veel te hoge kant. Het hotel is op loopafstand van de strand, maar alle restaurants en de populaire boulevard daar moet je wel een taxi voor pakken (5 minuten met de taxi naar de Marina). Taxi kost niks in Agadir hooguit 20 DH. Dus heel goed te doen. Mocht ik naar Agadir gaan dan zal ik dit hotel zeker nog eens bezoeken.

Verbleef: september 2017
10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

4 dagen en nachten hier verbleven en moet zeggen het was prima! Lekker ontbijt, goeie service en bar! Zwembad lekker, uitzicht prima. Taxi's voor de deur, lopend naar het strand, alles dik in orde en niks op aan te merken!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner