Iberostar Founty Beach(Agadir)
  • Aan het strand
141 US$
116 US$
  • Gratis parkeren
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
151 US$
140 US$
150 US$
143 US$
  • Zwembad
Atlantic Palm Beach Apart Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
122 US$
bedfinder
298 US$
204 US$
  • Gratis parkeren
Golden Beach Appart-Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
88 US$
9 oktober 2017 beoordeeld

Hotel ziet er goed uit, ruime kamers die elke dag schoon worden gemaakt. Ontbijt is goed, heerlijk zwembad, 24-uurs roomservice. Hotel heeft beschikking over een Spa alleen de prijzen zijn naar mijn mening aan de veel te hoge kant. Het hotel is op loopafstand van de strand, maar alle restaurants en de populaire boulevard daar moet je wel een taxi voor pakken (5 minuten met de taxi naar de Marina). Taxi kost niks in Agadir hooguit 20 DH. Dus heel goed te doen. Mocht ik naar Agadir gaan dan zal ik dit hotel zeker nog eens bezoeken.

Verbleef: september 2017
10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

4 dagen en nachten hier verbleven en moet zeggen het was prima! Lekker ontbijt, goeie service en bar! Zwembad lekker, uitzicht prima. Taxi's voor de deur, lopend naar het strand, alles dik in orde en niks op aan te merken!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft goede service en ontbijt. Kamer was groot (nummer 218). Maar het is een beetje verouderd. Oogt beetje outdated aan. Wel goed onderhouden maar niet modern..

Dus prijs kwaliteit is erg scheef. En omgeving is niks te doen. Naar strand is 10min lopen en naar restaurantjes 30min. Taxi wil je niet nemen want die zijn niet te vertrouwen..

Agadir is over het algemeen een plaats die er op sommige plekken uit ziet alsof het een favela/spookstad is.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
13 juni 2016 beoordeeld

Als alleenstaande vrouw heb ik dit hotel binnen 3 jr al zeker 6 keer bezocht!
Het gevoel van thuiskomen .
Wat een geweldig intiem rustig hotel super schoon prachtige grote kamer/badkamer mooi groot balkon.

Heerlijk ontbijtbuffet met diverse versgeperste sappen, bij de buitenkeuken wordt alles terplekke van omelet tot pannenkoek voor je klaargemaakt.
Diner in buffetvorm van heerlijke salades tot geweldige streekgerechten voor elk wat wils en om het dessert maar te zwijgen.
Personeel geweldig, vriendelijk, professioneel indien een probleem ze gaan er alles aan doen om dit op te lossen.

Kamertip: Alle kamers hebben zicht op het zwembad je kunt kiezen ochtendzon/hele dag zon
  • Verbleef: mei 2016, reisde alleen
16 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij, een stel van in de dertig, verbleven 3 nachten in dit hotel. De kamer was ruim, net en schoon en ik ben wat dat betreft normaal nooit snel tevreden. De bedden waren groot. Elke dag schone zachte handdoeken. Douchen in de badkuip. Helaas erg lage waterdruk en niet altijd even warm water. Maar het was prima te doen.

Wij maakten gebruik van halfpension. Het ontbijt was zeer divers en lekker. Voor ieder wat wils. Ook verse fruit- en groentesapjes ( moet je echt proberen!). Marokkaanse koffie en thee (moet je ook echt proberen!) en 'normale' thee en koffie en water staat er bij het ontbijt.
Bij het diner waren de drankjes niet inbegrepen. Het dinerbuffet was elke dag anders. Wat een lekker eten! Wij hebben echt genoten van de bijzondere smaken.

De pool-area was erg mooi. Netjes verzorgd. Schoon. Rustig (zowel in het reataurant als bij het zwembad zagen wij nooit meer dan drie andere stelletje/gezinnen).

Kortom: een fijn hotel met keurig nette en zeer vriendelijke bediening/personeel.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner