Hotel Timoulay & Spa Agadir
  • Bar/lounge
Uitstekend 4,5/5
FilterenAlle talen
13 juni 2016 beoordeeld

Als alleenstaande vrouw heb ik dit hotel binnen 3 jr al zeker 6 keer bezocht!
Het gevoel van thuiskomen .
Wat een geweldig intiem rustig hotel super schoon prachtige grote kamer/badkamer mooi groot balkon.

Heerlijk ontbijtbuffet met diverse versgeperste sappen, bij de buitenkeuken wordt alles terplekke van omelet tot pannenkoek voor je klaargemaakt.
Diner in buffetvorm van heerlijke salades tot geweldige streekgerechten voor elk wat wils en om het dessert maar te zwijgen.
Personeel geweldig, vriendelijk, professioneel indien een probleem ze gaan er alles aan doen om dit op te lossen.

Kamertip: Alle kamers hebben zicht op het zwembad je kunt kiezen ochtendzon/hele dag zon
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde alleen
16 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij, een stel van in de dertig, verbleven 3 nachten in dit hotel. De kamer was ruim, net en schoon en ik ben wat dat betreft normaal nooit snel tevreden. De bedden waren groot. Elke dag schone zachte handdoeken. Douchen in de badkuip. Helaas erg lage waterdruk en niet altijd even warm water. Maar het was prima te doen.

Wij maakten gebruik van halfpension. Het ontbijt was zeer divers en lekker. Voor ieder wat wils. Ook verse fruit- en groentesapjes ( moet je echt proberen!). Marokkaanse koffie en thee (moet je ook echt proberen!) en 'normale' thee en koffie en water staat er bij het ontbijt.
Bij het diner waren de drankjes niet inbegrepen. Het dinerbuffet was elke dag anders. Wat een lekker eten! Wij hebben echt genoten van de bijzondere smaken.

De pool-area was erg mooi. Netjes verzorgd. Schoon. Rustig (zowel in het reataurant als bij het zwembad zagen wij nooit meer dan drie andere stelletje/gezinnen).

Kortom: een fijn hotel met keurig nette en zeer vriendelijke bediening/personeel.

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
18 april 2015 beoordeeld

Prima hotel, lekker rustig gelegen. Makkelijk bereikbaar voor zakenrelaties.
Prima bar, goed ontbijt, ruime slaapkamer met bad en douche. Goede dubbele bedden. Alles voldoende aanwezig. WiFi is geen enkel probleem

Kamertip: Alle kamers zijn goed gelegen
  • Verbleef: April, 2015, reisde voor zaken
26 maart 2015 beoordeeld

Buiten de hektiek van Agadir Beach. Efficiënt werkend correct hotel. Team goed op elkaar afgestemd. Werken alles op zeer nette wijze en in een hoog tempo af. Dit geldt voor zowel de balie alsook voor het uitgebreide ontbijtbuffet en de schoonmaak.
Naar een vraag van de gast wordt serieus geluisterd en waar nodig direct gevolgd door actie. Prettige relaxte sfeer.

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
20 februari 2015 beoordeeld

Aan het eind van de boulevard, een klein stukje van het strand ligt Hotel Timoulay. Met ongeveer 60 kamers een klein hotel met verder alle voorzieningen. De kamers zijn groot en voorzien van airconditioning. Maar die hadden we in februari niet nodig. We hadden een kamer aan de zwembadzijde. Op het balkon kun je dan 's middags in de zon zitten. Dat is in februari erg fijn.
Het personeel is zeer vriendelijk en doet zijn best het naar je zin te maken.

Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner