Hotel Timoulay & Spa Agadir
218 US$
159 US$
Sofitel
  • Gratis parkeren
Ibis Budget Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
29 US$
  • Zwembad
96 US$
89 US$
  • Zwembad
Royal Mirage Agadir Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
81 US$
77 US$
227 US$
221 US$
  • Inclusief ontbijt
Atlantic Palm Beach Apart Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
55 US$
51 US$
Agoda.com
263 US$
255 US$
Orbitz.com
FilterenAlle talen
16 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij, een stel van in de dertig, verbleven 3 nachten in dit hotel. De kamer was ruim, net en schoon en ik ben wat dat betreft normaal nooit snel tevreden. De bedden waren groot. Elke dag schone zachte handdoeken. Douchen in de badkuip. Helaas erg lage waterdruk en niet altijd even warm water. Maar het was prima te doen.

Wij maakten gebruik van halfpension. Het ontbijt was zeer divers en lekker. Voor ieder wat wils. Ook verse fruit- en groentesapjes ( moet je echt proberen!). Marokkaanse koffie en thee (moet je ook echt proberen!) en 'normale' thee en koffie en water staat er bij het ontbijt.
Bij het diner waren de drankjes niet inbegrepen. Het dinerbuffet was elke dag anders. Wat een lekker eten! Wij hebben echt genoten van de bijzondere smaken.

De pool-area was erg mooi. Netjes verzorgd. Schoon. Rustig (zowel in het reataurant als bij het zwembad zagen wij nooit meer dan drie andere stelletje/gezinnen).

Kortom: een fijn hotel met keurig nette en zeer vriendelijke bediening/personeel.

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
18 april 2015 beoordeeld

Prima hotel, lekker rustig gelegen. Makkelijk bereikbaar voor zakenrelaties.
Prima bar, goed ontbijt, ruime slaapkamer met bad en douche. Goede dubbele bedden. Alles voldoende aanwezig. WiFi is geen enkel probleem

Kamertip: Alle kamers zijn goed gelegen
  • Verbleef: April, 2015, reisde voor zaken
26 maart 2015 beoordeeld

Buiten de hektiek van Agadir Beach. Efficiënt werkend correct hotel. Team goed op elkaar afgestemd. Werken alles op zeer nette wijze en in een hoog tempo af. Dit geldt voor zowel de balie alsook voor het uitgebreide ontbijtbuffet en de schoonmaak.
Naar een vraag van de gast wordt serieus geluisterd en waar nodig direct gevolgd door actie. Prettige relaxte sfeer.

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
20 februari 2015 beoordeeld

Aan het eind van de boulevard, een klein stukje van het strand ligt Hotel Timoulay. Met ongeveer 60 kamers een klein hotel met verder alle voorzieningen. De kamers zijn groot en voorzien van airconditioning. Maar die hadden we in februari niet nodig. We hadden een kamer aan de zwembadzijde. Op het balkon kun je dan 's middags in de zon zitten. Dat is in februari erg fijn.
Het personeel is zeer vriendelijk en doet zijn best het naar je zin te maken.

Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
2 oktober 2014 beoordeeld

Zijn net terug uit Agadir en dit fijne hotel! Kamer is ruim en schoon. Personeel is spontaan, vriendelijk en heel behulpzaam. De locatie is goed ten opzichte van het strand (ongeveer 10 minuten lopen) en naar de grote souk is het ongeveer 20 min lopen. Als je met de taxi naar de souk wilt is het 20dirham wat omgerekend ongeveer 2 euro is. Het hotel is echt een hotel om tot rust te komen je hebt hier geen animatie team wat wij heerlijk vonden. Het eten in het hotel is voldoende gevarieerd. Dit hotel is zeker een aanrader als je rust, ruimte en totale ontspanning zoekt! Als ik nog een keer in Agadir zal verblijven dan zeker ook weer in dit hotel

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner