Hotel Riu Tikida Dunas
156 US$
136 US$
146 US$
  • Zwembad
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
87 US$
  • Zwembad
Kenzi Europa(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
62 US$
Agoda.com
149 US$
143 US$
Travelocity
19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed eten, heel goed service, heel goeie animatie zoals Achraf en Fatima als je iets vraagt leggen ze alles uit. De hamman was heerlijk. Heel mooi en goed hotel. Heel vriendelijk en we komen zeker nog eens terug!

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
18 januari 2017 beoordeeld

Heel goed hotel, lekker eten, toffe animatie, leuke mensen zoals Achraf en Fatima die daar werken vriendelijk en tof danku voor de mooie vakantie
De bediening is ook heel goed ze zijn hier heel lief !

Kamertip: Kamer met zee zicht
  • Verbleef: januari 2017, reisde met familie
4 januari 2017 beoordeeld

We zijn hier in 2016 tijdens de herfstvakantie geweest. Het hotel is zeer verzorgd en heeft mooie en goed onderhouden groenzones. Er zijn verschillende mooie en grote zwembaden. Eén zwembad wordt geleidelijk dieper, waardoor het ideaal is voor kleine kinderen. De animatoren waren zeer verantwoordelijk en hielden de kinderen zeer goed in het oog. Wat ons vooral is bijgebleven, is de vriendelijkheid van het personeel. Geen moeite is voor deze hardwerkende mensen te veel. Het eten is lekker (vooral de groentebereidingen), maar wordt na een week wel wat eentonig. Wij hadden die week temperaturen tussen de 28 en 35 graden en overwegend zonnig weer. De kamers zijn goed in orde, maar niet top. Het water van de douche versprong ook vaak naar te heet of te koud.
Samengevat: het ideale hotel om in de herfst nog een week van de zon en de rust te genieten.

Kamertip: Probeer een kamer aan de straatkant te vermijden. Onrustige slapers kunnen hier eventueel last van ondervinden.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk mooie accommodatie. Kamers zijn ruim, maar helaas erg vochtig (in ieder geval op de begane grond). Leven uit je koffer is verstandig als je wilt voorkomen dat je kleding muf gaat ruiken. Gratis WiFi op de kamer heb je waarschijnlijk alleen als je boven de receptie een kamer hebt. Buiten de receptie is deze nergens in het hotel van goede kwaliteit. Grote zwembaden en voldoende ligbedden. Rolstoel is benodigd indien je slecht ter been bent, hotel beschikt niet over liften. Direct aan zee die vrij toegankelijk is. In de nabije omgeving is verder vrij weinig te beleven. Het eten en drinken is wat je mag verwachten van all-inclusive. Geen culinaire hoogstand. Aziatisch en Marokkaans themarestaurant is aan te raden wanneer je niet wilt eten in een ongezellige vreetschuur. Personeel is verder wel vriendelijk.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
26 september 2016 beoordeeld

wij waren van 11-9-2016 tot 25-9-2016 in dirt prachtig hotel,wij hadden een kamer gevraagd met zeezicht aan het zwembad,Deze hebben wij ook gekregen,het was een prachtkamer,zeer ruim en voorzien van alle nutsvoorzieningen,mooie grote flatscreen TV ,de badkamer was zeer ruim ,en heel netjes,De kamer werd zeer goed onderhouden de poetsdames een pluimpje ,zeer vriendelijk en de cleaning was perfect niks op aan te merken .Het restaurant,gezellig en veel variatie in eten,voor iedereen wat wils,kortom er as alles aanwezig ,en ook hier zeer goede service door het personeel.De Bars zeer goed,De lobbybar gezellig extra goede bediening en veel varatie in dranken....Het zwembad proper netjes ,ligbedden meer dan genoeg.Kortom een prachtige vakantie hebben wij gehad,en Dit hotel is 4 sterren maar voor ons was het 5 sterren waard!!!!!!een aanrader is om een themarestaurant te doen,wij hebben 3 keren het aziatisch restaurant geddan omdat dit ,zeer lekker was mooi ingericht de bediening perfext ,echt een aanrader!!!

Kamertip: kamer vragen met zeezicht dicht bij het zwembad
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner