Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com37 US$
Hotels.com37 US$
Agoda.com34 US$
FindHotel37 US$
Travelocity37 US$
Lol.travel60 US$
Beoordeeld op 4 mei 2019

Best Western Odyssee biedt een persoonlijke ontvangst, verzorgde kamers, uitgebreid ontbijt en zwembad met bar vlakbij het strand.Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is ook parking voor de deur en er zijn verschillende restaurants in de dichte omgeving.

Datum van verblijf: april 2019
sarahbennaghmouch, Commerciale van Odyssee Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

DearHappy Guest #Choukrane

Thank you for choosing the OdysseePark Hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations.
We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

Sincerely,

Team #OdysseePark
#keepintouch

Keep encouraging us by Following our FB and Instagram page !

Beoordeeld op 23 oktober 2018

Locatie midden in strandgebied, mooie tuin met zwembad, fijne kamer, lekker ontbijt, goede service, balkon met uitzicht op zee, veel terrassen en restaurants in de buurt, voldoende (gratis) parkeergelegenheid

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeker een aanrader. Lekkere ruime kamers en prima bedden. Onze kamers hadden een balkon met een zitje. Het ontbijt is goed, ze hebben een buffet en iemand die verse eieren bakt. Bij het zwembad en strand krijg je handdoeken van het hotel. Daarnaast hebben ze een prive deel op het strand met bedden, dit is gratis. Allemaal goed geregeld!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super slechte hotel. Boek hier aub niet!! Verdiend niet de sterren die ze hebben.
Om te beginnen:
1) airconditioning doet het niet, blaast vieze lucht uit en is ontzettend vies, dus als je last hebt van je ademhaling zoals astma, gaat dit je zeker niet helpen. Los van dat het buiten in de zomerperiode super warm is, is airconditioning een pre in de zomerse dagen.
2) op de website staat dat het hotel is voorzien van rookvrije kamers, dit is niet het geval, wij hadden een rookvrije kamer gevraagd, en kwamen in een kamer vol sigarettengeur, als je het personeel hierop aanspreekt dan geven ze aan dat er niet gerookt mag worden in de kamers, maar er lag wel een asbak in de kamer. Na aangegeven te hebben niet in een kamer vol sigarettengeur te willen verblijven, kwam ze met een luchtverfrisser die het probleem voor 5 min had verholpen.
3) Zwembad wordt niet onderhouden en is vies. Als jij met je voeten in het water staat, voel je zand. Dit kan en hoort niet in een zwembad, wordt ook niet 1 a 2 keer getest, op chloorgehalte.
4) op de website staat dat er geparkeerd kan worden voor het hotel, en dat ze zijn voorzien zijn van parkeervakken, ook dit is echter niet het geval, wij hadden geen parkeerplek en moesten maar een plek buiten het hotel zoeken, op een drukke locatie, heel veilig stond onze auto niet.
5) na het inchecken waren ze nog bezig met het cleanen can mijn kamer en moest ik buiten mijn kamer wachten tot ze klaar waren.
6)cleanservice komt niet tot haast niet, ondanks het ophangen van het bordje “please clean up my room”. Ze maken de kamers schoon van de mensen die inchecken, en jij als gast komt je als laatst aan de beurt, nou mijn kamer werd niet gecleand, ik kreeg slechts handdoeken.
7) op dag twee werd mijn kamer nog steeds niet gecleand en kreeg ik ook geen handdoeken, ik had slechts mijn handdoeken van de dag ervoor. Omdat mijn zoontje ziek is geworden en had overgegeven heb ik gebruik gemaakt van de vieze handdoeken die we hadden. Ik ben naar de receptie heen gelopen en heb om nieuwe handdoeken gevraagd en een laken, in plaats van service te verlenen hebben ze mij een nee als antwoord gegeven. Ik heb aangegeven dat ik er niks aan kan doen dat mijn zoontje ziek is en dat mijn kamer al voor twee dagen niet is gecleand en ik recht heb op schone laken en handdoeken, hij bleef voet bij stuk houden en mijn man moest tepas komen, hij gaf zelfs aan dat het mijn probleem is dat ik vieze handdoeken had en dat ik maar in de kots van mijn zoontje moest slapen. Na grote ophef te hebben gemaakt hebben andere medewerkers handdoeken en een schone laken voor mij geregeld. Op de vraag als zijn zoontje in een hotel had gekotst wat hij zou doen, reageerde hij niet.
8) de volgende dag wilde ik de manager/directie spreken om mijn ervaring met hem te delen maar die was er niet na 12 uur.
9) ook kwam ik klagende gasten tegen in de lift die aangaven dat ze om alles moesten vragen en niks compleet kregen, het ging hier ook om lakens, handdoeken, kussens.

Ik deel deze ervaring omdat ik niet wil dat mensen hetzelfde meemaken. Ik heb in verschillende hotels geboekt in verschillende steden in Marokko, maar deze overtreft het in service, ze zijn vier sterren echt niet waard.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Super locatie, super kamers en bedden zijn heeeerlijk en netjes schoon, WIFI is snel en een heerlijk zwembad met daarnaast meerdere faciliteiten die allemaal goed verzorgd aanwezig zijn en waarvan gebruik gemaakt kan worden.

Maar als het aankomt op gastvrijheid en bereidheid tot het bieden hiervan, dan kan Best Western het beste het personeel (en dan vooral 'de chefs'), een flinke opfris cursus geven! Dit laatste was voor ond de reden om 1 dag eerder te vertrekken.

Datum van verblijf: oktober 2017