Super slechte hotel. Boek hier aub niet!! Verdiend niet de sterren die ze hebben.
Om te beginnen:
1) airconditioning doet het niet, blaast vieze lucht uit en is ontzettend vies, dus als je last hebt van je ademhaling zoals astma, gaat dit je zeker niet helpen. Los van dat het buiten in de zomerperiode super warm is, is airconditioning een pre in de zomerse dagen.
2) op de website staat dat het hotel is voorzien van rookvrije kamers, dit is niet het geval, wij hadden een rookvrije kamer gevraagd, en kwamen in een kamer vol sigarettengeur, als je het personeel hierop aanspreekt dan geven ze aan dat er niet gerookt mag worden in de kamers, maar er lag wel een asbak in de kamer. Na aangegeven te hebben niet in een kamer vol sigarettengeur te willen verblijven, kwam ze met een luchtverfrisser die het probleem voor 5 min had verholpen.
3) Zwembad wordt niet onderhouden en is vies. Als jij met je voeten in het water staat, voel je zand. Dit kan en hoort niet in een zwembad, wordt ook niet 1 a 2 keer getest, op chloorgehalte.
4) op de website staat dat er geparkeerd kan worden voor het hotel, en dat ze zijn voorzien zijn van parkeervakken, ook dit is echter niet het geval, wij hadden geen parkeerplek en moesten maar een plek buiten het hotel zoeken, op een drukke locatie, heel veilig stond onze auto niet.
5) na het inchecken waren ze nog bezig met het cleanen can mijn kamer en moest ik buiten mijn kamer wachten tot ze klaar waren.
6)cleanservice komt niet tot haast niet, ondanks het ophangen van het bordje “please clean up my room”. Ze maken de kamers schoon van de mensen die inchecken, en jij als gast komt je als laatst aan de beurt, nou mijn kamer werd niet gecleand, ik kreeg slechts handdoeken.
7) op dag twee werd mijn kamer nog steeds niet gecleand en kreeg ik ook geen handdoeken, ik had slechts mijn handdoeken van de dag ervoor. Omdat mijn zoontje ziek is geworden en had overgegeven heb ik gebruik gemaakt van de vieze handdoeken die we hadden. Ik ben naar de receptie heen gelopen en heb om nieuwe handdoeken gevraagd en een laken, in plaats van service te verlenen hebben ze mij een nee als antwoord gegeven. Ik heb aangegeven dat ik er niks aan kan doen dat mijn zoontje ziek is en dat mijn kamer al voor twee dagen niet is gecleand en ik recht heb op schone laken en handdoeken, hij bleef voet bij stuk houden en mijn man moest tepas komen, hij gaf zelfs aan dat het mijn probleem is dat ik vieze handdoeken had en dat ik maar in de kots van mijn zoontje moest slapen. Na grote ophef te hebben gemaakt hebben andere medewerkers handdoeken en een schone laken voor mij geregeld. Op de vraag als zijn zoontje in een hotel had gekotst wat hij zou doen, reageerde hij niet.
8) de volgende dag wilde ik de manager/directie spreken om mijn ervaring met hem te delen maar die was er niet na 12 uur.
9) ook kwam ik klagende gasten tegen in de lift die aangaven dat ze om alles moesten vragen en niks compleet kregen, het ging hier ook om lakens, handdoeken, kussens.
Ik deel deze ervaring omdat ik niet wil dat mensen hetzelfde meemaken. Ik heb in verschillende hotels geboekt in verschillende steden in Marokko, maar deze overtreft het in service, ze zijn vier sterren echt niet waard.