Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (549)
Beoordelingen filteren
549 resultaten
Waardering van reizigers
114
242
107
46
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
114
242
107
46
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 549 beoordelingen
Beoordeeld op 5 oktober 2017

Ik verbleef in dit hotel 5 nachten na een vermoeiende rondreis en ik had een heerlijk verblijf. Mijn kamer was mooi, netjes en ruim. Bij aankomst stond een tuinstel in de kamer i.p.v. op t balkon, maar dat werd snel verholpen. Mijn kamer lag aan de zwembadzijde en ik denk dat dit de mooiste kant is.
De voorzieningen van het hotel zijn goed. Er is een mooi zwembad met voldoende ligstoelen en gratis handdoeken, fitnessruimte, tennisbaan en volleybalveld, bar, goed restaurant waar een prima ontbijt en diner worden geserveerd, snackcorner en veel meer. Via een achteruitgang bereik je al snel de boulevard en het strand, prachtig.
Er is WIFI in het hele hotel.
En het gouden randje dat is het personeel. Van de conciërge, die alles voor je regelt en navraagt, via de kamermeisjes (of moet ik zeggen dames) die met een brede glimlach je begroeten op de gang en vragen In hun allerbeste Engels, of je goed hebt geslapen, tot het personeel in het restaurant en de bar, ze verdienen allemaal een pluim voor vriendelijkheid en inzet. Een verademing bij wat we gedurende de rondreis soms hebben ervaren.

Kamertip: Kamers aan de zwembadzijde hebben de beste ligging en minder last van de weg voor t hotel.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank JolandeS20
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juli 2017 via mobiele applicatie

Na een rondreis door Marokko hier neergestreken om nog twee dagen bij te komen van een intensieve reis.
Wat een heerlijk hotel met vriendelijk personeel.
Schone kamers een heerlijk zwembad en fantastisch eten.
Echt een aanrader.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Bedank 646nanda
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juni 2016

In dit Best Western hotel verbleven met familie voor 4 nachten. De kamers eenvoudig, netjes schoon en verzorgd. Koffers werden keurig naar de kamer gebracht en met veel enthousiasme werd gewezen naar de LEGE minibar. Al gauw bleek dat de airco niet danwel nauwelijks werkte. Gelukkig nog aan het begin van het seizoen dus de nachten waren qua temperatuur in de kamer nog net acceptabel. Eindelijk eens geen doorzakkende bedden maar prima stevige bedden, keurig opgemaakt en schoon beddengoed wat ik ook wel eens anders heb meemaakt. Ontbijt eenvoudig maar goed. Ook het zwembad eenvoudig maar schoon en in orde. De Wifi-verbinding wat zwakjes. Je moet er echt de goede plekjes in het hotel voor opzoeken.
Tijdens ons bezoek aan Marokko werden wij vergezeld door een lokale vrouw. Een goede vriendin van de familie en een voormalig collega van enkelen van ons. Deze vrouw zou ons vijf dagen begeleiden en vergezellen maar woonde op een reisafstand van ruim een uur van het hotel. Gedurende de dagen kom je als gast enkele keren per dag naar het hotel terug om je op te frissen of gewoon om wat te ontspannen. Onze vriendin echter mocht het hotel verder niet betreden en haar werd duidelijk gemaakt beneden bij de lobby te wachten. Wij, als haar vrienden, vonden het niet kunnen haar daar te laten wachten en vonden het tevens onacceptabel haar voortdurend ruim een uur heen en weer te laten reizen. Derhalve besloten wij een kamer voor haar te boeken zodat zij bij ons in de buurt was en haar eigen plekje had.
Bij het betreden van het hotel liep er voortdurend een hotelmedewerker achter ons aan. Van de ingang naar de bar, vanaf de bar naar de lift. Wanneer wij de lift uit stapten stond er "ineens" iemand in de gang naar onze kamer en ga zo maar door. Ik merkte dat ik zwaar geïrriteerd begon te raken van deze manier van "sociale" controle. Toen onze vriendin een dag later ook nog gevraagd werd of zij wel een eigen kamer had en niet met mij meeging was het toppunt van irritatie bereikt. Ik voelde mij aangetast in mijn privacy en had het gevoel dat ik steeds in de gaten gehouden werd. In overleg met en uit respect voor onze vriendin heb ik besloten geen bezwaar te aanmaken bij de manager van het hotel. Ik draag kennis van de Marokkaanse cultuur. Deze manier van hoogst irritante controle slaat in mijn optiek de plank volledig mis en dit wens ik als hotelgast ook niet te ondergaan. Datzelfde geld voor mijn familie en mijn gasten.
De op een na laatste nacht bleek voor onze vriendin een zware daar zij tot 05.00 wakker moest liggen van het geluid van harde muziek. Er bleek een nachtclub zich vlak bij haar kamer te begeven. Hiervan maakte ik samen met onze vriendin melding aan de receptie. een uiterst vriendelijke receptiemedewerker vertelde ons dat dit geen enkel probleem was en dat onze vriendin gewoon een nieuwe kamer kon krijgen. Ik deelde de medewerker mede dat wij nu weg moesten en of dit later op de dag geregeld kon worden. De medewerker zei ons dat dit prima was.
Later op de dag begaven wij ons opnieuw naar de receptie waar inmiddels een andere medewerker stond. Ik deed opnieuw hetzelfde verhaal waarna deze medewerker zich in het Arabisch tot onze vriendin wendde. Ik vroeg haar te vertalen wat de medewerker zei Zij vertelde mij dat hij haar gevraagd had waarom zij nu pas met dit verhaal kwam en dat dit eerder geregeld moest worden. Tevens zou hij niet weten of hij nog een kamer vrij had. Ik heb de medewerker direct gezegd dat ik eerder op de dag met iemand anders gesproken had, dat deze mij toegezegd had dat het geen probleem was en dat hij nog voldoende kamers vrij had. Ik vroeg hem waarom dit nu ineens een probleem was. De man zei mij hierop dat het geen enkel probleem was en dat onze vriendin een nieuwe kamer zou krijgen. Dit soort zaken komen gewoon vreemd over.
Het voordeel was dat vanaf dit moment wij allen merkten dat de "sociale" controle ophield.
Bovenstaande ervaring weerhoudt mij ervan een " heel goed" te geven in plaats van een " gemiddeld".

Kamertip: Vraag naar kamers uit de buurt van nachtclubs en werkende airco!!
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Brandybro
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 9 juni 2015

Dit is een zeer mooi en goed gelegen hotel in Agadir. Het is 2 minuten lopen naar het strand en de centrale restaurants. De Kamer was mooi, met een klein balkon en keek uit op het zwembad. Het personeel, maar vooral Mustafa in de bar, was zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Als u in de bar bent moet u Mustafa naar één van zijn speciale cocktails vragen.
Er zijn gratis handdoeken voor zowel het zwembad en en het strand bij het hotel.
We waren wat laat voor het ontbijt er was alleen wat brood en Jus d'orange! Het ontbijt was slecht. De dagen hierna hebben we elders ontbeten.

1  Bedank dmaccy
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
AgadirEddaifi, General Manager van BEST WESTERN Odyssee Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2015
Google-vertaling

Thank you for your comments;
We are really surprise to notice your comments about Breakfast; there may be a missunderstanding somewhere since ,the bread , juice and hot drinks are only served during the express Breakfast which is usually served after the restaurant closing times. The Hot and cold buffet is layed down from 7 to 10 AM, and is classified one of the best Breakfasts in Agadir.
Kindly let us know if something has gine wrong somewhere.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juni 2015

Met ons gezin (2 kinderen van 9 en 11) verbleven wij 3 dagen in dit plezierige hotel. De kamer was gelegen aan het zwembad, prima bedden, schoon en een goed werkende airco. Het privestrand met ligbedden en voldoende schaduw was uitstekend, en slechts tegen een kleine betaling te gebruiken. Het eten in het hotel was zeker goed te noemen, veel keuze, zowel 's ochtends als 's avonds, en kwalitatief niets op aan te merken. Ook de service in het hotel hebben wij als plezierig ervaren. Zeker een hotel om nog eens terug te komen!

  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Ariane1969
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AgadirEddaifi, General Manager van BEST WESTERN Odyssee Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2015
Google-vertaling

Thank you for your comments.
Will be more than pleased to welcome you and serve you in the future.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken