Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com38 US$
Priceline38 US$
StayForLong
Agoda.com34 US$
eDreams38 US$
ZenHotels.com41 US$
Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

LET OP BALI MEDEWERKER PROBEERT BIJ HET AFREKENEN MEER GELD AF TE TROFFELEN ALS JE DIT ZEGT ZEGT HIJ TYPE FOUTJE 1 verschil van 150dh

1 drama bij het inchecken medewerker geen sabr
2 toilet stonk naar oude urine
3 mijn vrouw en ik sliepen als broer en zus in 2 aparte bedden.
4 ijskoud op de kamer dunne deken en kapotte kachel.
5 douche lauw water
6 3 kleine handoekjes
7 1 wc rol
8 na uren vragen en wachten op mijn afstandsbediening wilde ik hem al niet meer.
9 DE FOTOS OP DE WEBSITE VAN DE KAMERS 1 GROTE TRUKENDOOS
1 goed punt het ontbijt zeer goed dat is ook het enige

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 1 december 2019

Eerst even wennen aan een hotel wat misschien enige modernisering aanpassingen zou kunnen gebruiken. Echter we zijn 7 nachten gebleven en zijn erg blij met ligging van hotel, tussen strand, boulevards en het oudere centrum. Kan hotel zeker aanbevelen

Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Een rustig hotel met goed ontbijt. Aardig personeel die u zal helpen waar nodig is.
Goede kamer met zicht op zee en de zwembad.

De redder Hamza was een pluspunt voor de hotel. Hij was erg behulpzaam met het uitzoeken van activiteiten in de buurt

Beoordeeld op 7 november 2019 via mobiele applicatie

erste keer komen voor deze hotel hit is heel good en zerr vrijndelk mensen so als hamze en mrijam arbijder
en de zwembad was pirfekt en heel proper en rosterant was mooi en proper en ook cafe is hell mooi endlijk als was oke

Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Goeie hotel, vriendelijke personeel vooral Hamza en Mariam en Widad! Schone zwembad lekkere eten! Grote hotel met veel kamers en behoorlijk schoon, ik kom hier zeker nog terug en ik raad het iedereen aan