3 personen bekijken dit hotel
Hotels.com40 US$
Booking.com40 US$
StayForLong51 US$
Beoordeeld op 1 december 2019

Eerst even wennen aan een hotel wat misschien enige modernisering aanpassingen zou kunnen gebruiken. Echter we zijn 7 nachten gebleven en zijn erg blij met ligging van hotel, tussen strand, boulevards en het oudere centrum. Kan hotel zeker aanbevelen

Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Een rustig hotel met goed ontbijt. Aardig personeel die u zal helpen waar nodig is.
Goede kamer met zicht op zee en de zwembad.

De redder Hamza was een pluspunt voor de hotel. Hij was erg behulpzaam met het uitzoeken van activiteiten in de buurt

Beoordeeld op 7 november 2019 via mobiele applicatie

erste keer komen voor deze hotel hit is heel good en zerr vrijndelk mensen so als hamze en mrijam arbijder
en de zwembad was pirfekt en heel proper en rosterant was mooi en proper en ook cafe is hell mooi endlijk als was oke

Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Goeie hotel, vriendelijke personeel vooral Hamza en Mariam en Widad! Schone zwembad lekkere eten! Grote hotel met veel kamers en behoorlijk schoon, ik kom hier zeker nog terug en ik raad het iedereen aan

Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Argana hotel is zeer fijn. Vriendelijke mensen en een schitterende kamer. Spagos de zwembad bar met chef Saïd is werkelijk geweldig. Goed eten, goed drinken en zeer vriendelijk. Je wordt bediend op je wenken.

Datum van verblijf: oktober 2019