29 januari 2017 beoordeeld

Ik ben net terug uit Agadir en zou zo weer rechtsomkeert willen naar hotel,Argana.
1. Verhouding tussen de kosten en wat je er voor krijgt. Voor hetzelfde geld wat ik thuis voor mijn levensonderhoud nodig heb. ik krijg er hier veel meer voor. Supermooie kamer met balkon en uitzicht op zee. Heel goed en uitgebreid ontbijt en diner, beter dan thuis.
2. Heel gezellige tijd gehad. De obers zijn super vriendelijk en bereid om iets extra's voor je te doen. Bijvoorbeeld een zachtgekookt eitje maken als je vandaag geen zin hebt in een omelet. Of je eigen potje ginsengthee even op het vuur zetten.
3. Ook gezellig omdat je de gasten leert kennen. Ik zag veel mensen die de ene dag bij deze en de andere dag bij de ander aan tafel,zaten. Speciaal ook interessant als je alleengaand bent. Er is wat dat betreft ook geen meerprijs voor een kamer voor een alleenstaande.
4. Goed internet op alle kamers. Ik hoorde toen ik net weg was, dat er op elke verdieping nieuwe routers zijn. Dus overal WiFi .
5. Er wordt geluisterd naar wensen voor verbeteringen. Zo is er nu ook een heel nieuw servies gekomen in de ontbijt-en dinerzaal. Ik zelf doe ook aan fitness. Ik heb aangegeven wat er verbeterd kan worden in de fitnessruimte. Ze gaan ermee aan de slag . Ik kom volgend jaar zeker weer en de fitnessruimte zal dan helemaal vernieuwd zijn.

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tachtig jaar geleden was dit hotel waarschijnlijk heel modern en luxe. De afgelopen tijd is er volgens mij weinig veranderd. Al het meubilair en inrichting is heel donker. Ontbijt is heel sober! Pas wel bij het hotel!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
17 november 2016 beoordeeld

In november 2016 weekje verbleven in Hotel Argana in Marokko. Typisch Marokkaans hotel met aangenaam en hulpvaardig personeel. Mijn kamer werd dagelijks goed gepoetst. Het ontbijt was niet overdreven, maar wel lekker.... alleen bij vroeg ontbijten
( voor 7 uur ) was het erg beperkt... Het avondeten was afwisselend, lekker en met de nodige keuzes. Kortom prijs/kwaliteit een hotel dat zeker aan te raden is. Het enige minpuntje voor mij was de minder goede Wifi in het hotel.

Kamertip: Kamer met balkon en uitzicht op zwembad is aangenaam
  • Verbleef: november 2016, reisde alleen
11 november 2016 beoordeeld

Ja, inderdaad weer dat thuisgevoel zodra je dit fantastisch Marokkaans hotel binnenstapt, het gevoel van een grote familie, steeds dezelfde bekende mensen die hier al jaren komen dat zegt meer dan ik kan schrijven.geen enkel hotel in agadir geeft deze prijs kwaliteit geloof me vrij heb alles al vergeleken hoor, super! Nadia, meriam et icham nogmaals onze innige deelneming bij het overlijden van je echtgenoot, vader, jullie staan er nu alleen voor maar ben ervan overtuigd dat jullie zijn werk, dat jullie reeds perfect deden zullen voortzetten. Bedankt lieve mensen voor de steeds hartelijke ontvangst, jullie zijn een voorbeeld hoe een hotel op een familiale manier moet gerund worden, jullie inzet is ongelooflijk.BEDANKT.jan en ingrid.

Kamertip: Alle kamers hebben zeezicht
  • Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
28 juli 2016 beoordeeld

Een leuk hotel,mooie kamers allemaal met een groot balkon. een mooi groot zwembad.stoelen en kussens voldoende.het eten was goed.zeer vriendelijke mensen.kom er zeker nog een keer terug.goedkope taxi's.

Verbleef: mei 2016