“weekje agadir”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Argana Hotel
Beoordeeld als nr. 20 van 79 hotels in Agadir
7 mei 2017 beoordeeld

Geboekt als een vier sterren hotel bleek bij aankomst en na twee dagen dat dit hotel ten hoogste drie sterren waard is. De kamer war ik verbleef vertoonde wat gebreken zoals de airco die ondanks dat je hem op cool zette en maximum 5 graden warmte bleef geven,stopcontacten die niet werkten ,los hangende douchekop . Maar het punt waarom ik hun maximum drie sterren geef is het eten,echt uitgebreid was het niet en altijd hetzelfde zowel in de morgen als in de avond ben al in drie sterren hotels geweest waar het veel uitgebreider was . En mensen van ginder waar ik mee sprak lieten weten dat hotel argana echt geen vier sterren waard is.
Wat wel goed is , is het personeel vriendelijk en steeds bereid te helpen. ook al hebben zij het volgens mij ook niet altijd even gemakkelijk . Voorbeeld in het restaurant kon je bijna nooit je drank betalen want ze konden nooit niet terug geven zelfs niet op 50 dirham als de rekening 32 dirham was. Aan de receptie van het zelfde toen ik de rekening van het restaurant wou betalen kon men daar ook niet terug geven heb dan zelf maar naar boven afgerond.Ik was er als het hotel nog niet echt volzet was want ik denk als er veel volk is je geen plaats hebt aan het zwembad nu was dit geen probleem er was niet echt veel volk aan het zwembad meestal een tiental mensen.
Voor wat ik in agadir ging doen was dit hotel goed maar wel een ster minder dan men aangeeft en dit heeft vooral met het eten te maken
Maar nog eens een pluim voor het personeel het hotel mag FIER zijn op zijn personeel

Verbleef: April, 2017

29 januari 2017 beoordeeld

Ik ben net terug uit Agadir en zou zo weer rechtsomkeert willen naar hotel,Argana.
1. Verhouding tussen de kosten en wat je er voor krijgt. Voor hetzelfde geld wat ik thuis voor mijn levensonderhoud nodig heb. ik krijg er hier veel meer voor. Supermooie kamer met balkon en uitzicht op zee. Heel goed en uitgebreid ontbijt en diner, beter dan thuis.
2. Heel gezellige tijd gehad. De obers zijn super vriendelijk en bereid om iets extra's voor je te doen. Bijvoorbeeld een zachtgekookt eitje maken als je vandaag geen zin hebt in een omelet. Of je eigen potje ginsengthee even op het vuur zetten.
3. Ook gezellig omdat je de gasten leert kennen. Ik zag veel mensen die de ene dag bij deze en de andere dag bij de ander aan tafel,zaten. Speciaal ook interessant als je alleengaand bent. Er is wat dat betreft ook geen meerprijs voor een kamer voor een alleenstaande.
4. Goed internet op alle kamers. Ik hoorde toen ik net weg was, dat er op elke verdieping nieuwe routers zijn. Dus overal WiFi .
5. Er wordt geluisterd naar wensen voor verbeteringen. Zo is er nu ook een heel nieuw servies gekomen in de ontbijt-en dinerzaal. Ik zelf doe ook aan fitness. Ik heb aangegeven wat er verbeterd kan worden in de fitnessruimte. Ze gaan ermee aan de slag . Ik kom volgend jaar zeker weer en de fitnessruimte zal dan helemaal vernieuwd zijn.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tachtig jaar geleden was dit hotel waarschijnlijk heel modern en luxe. De afgelopen tijd is er volgens mij weinig veranderd. Al het meubilair en inrichting is heel donker. Ontbijt is heel sober! Pas wel bij het hotel!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
17 november 2016 beoordeeld

In november 2016 weekje verbleven in Hotel Argana in Marokko. Typisch Marokkaans hotel met aangenaam en hulpvaardig personeel. Mijn kamer werd dagelijks goed gepoetst. Het ontbijt was niet overdreven, maar wel lekker.... alleen bij vroeg ontbijten
( voor 7 uur ) was het erg beperkt... Het avondeten was afwisselend, lekker en met de nodige keuzes. Kortom prijs/kwaliteit een hotel dat zeker aan te raden is. Het enige minpuntje voor mij was de minder goede Wifi in het hotel.

Kamertip: Kamer met balkon en uitzicht op zwembad is aangenaam
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde alleen
11 november 2016 beoordeeld

Ja, inderdaad weer dat thuisgevoel zodra je dit fantastisch Marokkaans hotel binnenstapt, het gevoel van een grote familie, steeds dezelfde bekende mensen die hier al jaren komen dat zegt meer dan ik kan schrijven.geen enkel hotel in agadir geeft deze prijs kwaliteit geloof me vrij heb alles al vergeleken hoor, super! Nadia, meriam et icham nogmaals onze innige deelneming bij het overlijden van je echtgenoot, vader, jullie staan er nu alleen voor maar ben ervan overtuigd dat jullie zijn werk, dat jullie reeds perfect deden zullen voortzetten. Bedankt lieve mensen voor de steeds hartelijke ontvangst, jullie zijn een voorbeeld hoe een hotel op een familiale manier moet gerund worden, jullie inzet is ongelooflijk.BEDANKT.jan en ingrid.

Kamertip: Alle kamers hebben zeezicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 1,4 km afstand
Atlantic Palm Beach Apart Hotel
op 1,9 km afstand
Hotel Timoulay & Spa Agadir
Prijzen weergeven

In Argana Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Argana Hotel

Adres: Boulevard Mohamed V B.P 93, Agadir 80000, Marokko
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 12 hotel aan het strand in Agadir
Nr. 13 spahotel in Agadir
Nr. 15 luxe hotel in Agadir
Prijsklasse: 28 € - 94 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Argana Hotel 4*
Aantal kamers: 234
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Argana Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Argana Hotel Agadir

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?