67 US$
BESPAAR 12 US$
Gratis annuleren tot 23/04/21
68 US$
Gratis annuleren tot 25/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline68 US$
Hotels.com67 US$
StayForLong73 US$
Beoordeeld op 14 november 2019 via mobiele applicatie

Fatsoenlijk hotel, basic, maar netjes en proper. Zwembadwater is wel ijskoud (20 graden) en drankjes zijn helaas duur (bvb cola 33cl voor 20DH terwijl een gekoelde fles van 50cl in het kraampje op straat voor de ingang 12DH kost). Een pils kost je 45DH, wat echt wel heel duur is.
Ontbijtbuffet alle dagen hetzelfde, maar als je niet langer dan een week blijft, kun je zeker voldoende variëren. De maaltijden zijn absurd duur (bvb buffet 200DH) terwijl je net buiten het hotel quasi overal een menu kunt eten voor 95DH (bvb in Le jardin d’eau, op 5 minuten wandelen, een toprestaurant!)
Het personeel is super vriendelijk en heel lief voor onze kinderen.
In het hotel verblijven veelal oudere (3e leeftijd) mensen die niet allemaal enthousiast zijn over de kleinere hotelgasten.

Datum van verblijf: november 2019
beach c, project manager van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2019

Dear Guest,
Thank you for taking time to share your experience with us, giving us the opportunity to adjust ourselves;
Your comments have been shared with the Department heads to insure we provide the proper service and information to our guests.
Best regards

Beoordeeld op 10 oktober 2019 via mobiele applicatie

Geen hotel om heen te gaan vuil onverzorgd geen 4 sterren waard onvriendelijk personeel aan de balie maken je van alles wijs voor alles moet je bij betalen ook al heb je all in eten zeer slecht altijd zelfde vies en onverzorgd vers was het niet.
Kamer vuil wc dat niet doorspeelde vochtige kamer .
Ik zou zeggen gewoon niet heen gaan

Datum van verblijf: oktober 2019
beach c, project manager van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Dear Guest,
Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that your time with us was not up to your expectations.
Regards

Beoordeeld op 18 september 2019 via mobiele applicatie

Voor de 2de keer in de Agadir beach club gelogeerd. Net als de vorige keer is het weer een erg leuke week geweest. Er heerst een fijne sfeer en met dank aan de animatie verveel je er geen moment. Kom zeker terug.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
beach c, project manager van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2019

Dear Guest,
We're so pleased you enjoyed your visit with us and that you left with great memories and excited that you're already thinking about a return visit!
Thank you for writing so others can know first-hand what to expect. You probably can tell that we love our repeat visitors, so we look forward to seeing you again ASAP!
Sincerely

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Hotel Agadir Beach Club had een leuke aanbieding....we hebben rechtstreeks bij hotel geboekt, kregen het nog wat goedkoper, 3-pers kamer met ontbijt. Geschikt voor ons doel, slapen en ontbijten, voor de rest wilden we erop uit trekken met vrienden. Hooguit een keertje strand en/of zwembad.
Eén keer in de 4/5 jaar ga ik terug (met gezin) naar Agadir om mijn vrienden te bezoeken en een heel lieve Marokkaanse familie waar ik destijds, 20 jaar geleden als uitwisselingsstudente op de Ibn Zohr Universiteit, zoveel liefs van heb ondervonden. Agadir Beach Club kende ik uit die tijd. Prachtige locatie...hotel dateert van 1990 en vertoonde 20 jaar geleden al wat slijtage plekken. Nu is het toch echt verouderd.

Parkeren huurauto bij het hotel was geen probleem.
Aankomst bij de receptie was een domper. Nog nooit zijn we zo onverschillig ontvangen in een hotel. Geen woord van welkom, geen enkele uitleg, geen enkele interesse. We kregen de kamersleutel en mochten gaan zoeken naar de kamer.
Kamer was overigens prima, netjes, schoon.
Balkon met uitzicht op zwembad, ondanks dat het hotel al zo oud is; biedt het nog steeds een magnifieke aanblik.
Even het zwembad uitproberen … erg koud, dus niet van lange duur. Het was pas maart; maarrrr... was het vroeger niet verwarmd ?
Het ontbijt is goed, veel keuze. Het overige personeel is zeer vriendelijk en enthousiast als ik mijn Arabisch op ze los laat..
Bijna aan het einde van ons verblijf werd onze 8 jarige dochter ziek, diarree en koorts, (nee we hadden niet in het hotel gegeten) dus genoodzaakt een dag in de kamer door te brengen. Begreep nu waarom kamers goedkoop werden aangeboden, vreselijk lawaai van werkzaamheden overdag. Mijn lieve Marokkaanse vriendin werd de toegang tot het hotel geweigerd, ze mocht niet even meelopen naar de kamer om mijn zieke dochtertje gedag te zeggen en even te knuffelen. Ze kon zich niet legitimeren, ik begrijp dat er veiligheidsvoorschriften nodig zijn maar er bestaat toch ook nog zoiets als mensenkennis. De arrogante houding van de receptie ten opzichte van hun eigen landgenoten vond ik bar en boos. Ook hadden wij een paar dagen daarvoor een dergelijk akkefietje. Had surflessen gekocht voor mijn dochtertje en zoon van vriendin. Met veel moeite en overredingskracht konden wij hem door het hotel loodsen naar het afgebakend stukje strand, het 'prive' strand, afgezet met wat touwen.. ..Al met al had ik toch wat aantekeningen over ons verblijf daar, met name over hun aanmatigende houding tegenover hun eigen mensen...
Hotel gaat helaas volkomen ten onder aan al die nieuwe accomodatie , die daar gebouwd is ..... vreselijk jammer.... was ooit een plezierig hotel

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Nadat we na 1 dag waren vertrokken uit pueblo tamlelt hebben we ons laten overboeken na beach club.
Wat een verademing voor maar 100 euro pp extra.
Heerlijk eten, veel keus , altijd warm en vers.
Niet massaal druk
Direct aan het strand
Bier uit glas
Lekkere cocktails
Leuke animatie! Doen veel voor kinderen en volwassenen.
S avonds binnen muziek (bandjes)

Handoeken service
Hammam in hotel
Nette kamers
Worden snel schoongemaakt
Goed zwembad voor alle leeftijden.

Goede locatie

Een tophotel!!