“Vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Agadir Beach Club
Beoordeeld als nr. 31 van 79 hotels in Agadir
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden geboekt voor een alle in clusive arrangement. Jammer dat je dan toch nog moet bijbetalen voor de luxere vlees, visgerechten, koffie drankjes en cocktails. Laat dit dan weg van de kaart. Er is ruime keuze en we hebben heerlijk gegeten, maar om extra te betalen voor luxer eten noem ik geen allinclusive. Het staat ook nergens in de boeken. Ook de al carte restaurants die er 3 zijn hebben we slechts één van bezocht in de 5 dagen dat we er waren. Het Italiaanse restaurant. Ook was er een vis en Marokkaans restaurant maar op de planning zou er in het buffet restaurant een vis avond krijgen en een Marokkaanse avond. Volop keuze terwijl je bij de a la carte restaurants wil je niet bijbetalen maar beperkte keuze had. Personeel was vriendelijk. Wifi werkte niet overal even goed. En ook jammer dat er overal in het gebouw gerookt mag worden. Dit zijn wij niet meer gewend en werd veelvuldig gedaan. Verder was de service van de receptie goed en werd er snel gehandeld. Na melding dat ons kluisje niet werkte kwam men het binnen een kwartier oplossen. Ook was de bovenzijde van mijn badslippers los gegaan en werd door personeel van de technische dienst vakkundig weer vast gemaakt. Entertainment was ook goed zowel aan het zwembad als 's avonds.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
NATALIA B, PROJECT MANAGER van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

Dear Guest,
We thank you very much for your feedback on your recent stay at the Agadir Beach Club.
Please note that the necessary actions regarding the points you mentioned above will be taken.
Looking forward to welcoming you back at the Agadir Beach Club.
Kind Regards,

9 juni 2017 beoordeeld

Hoewel het hotel hier en daar een opknapbeurt kan gebruiken, hebben we een prima verblijf gehad. Kamer was netjes en ruim, balkon met uitzicht op de prachtige groene tuin die dagelijks onderhouden werd (met 10 grote schildpadden !!). Bijzonder aardig personeel, buffetten met voldoende keus. Soms met een thema zoals de Marokkaanse avond. Wi-Fi in het gehele hotel en nog een eindje daarbuiten. Veelal mensen op leeftijd, later op jonge stellen en gezinnen met kleine kinderen. Daardoor niet rumoerig of geluidsoverlast. Ligt ook aan de boulevard waar van alles te beleven valt. Wel jammer dat er geen drankjes op het strand zijn, voor de beachbar moet je net weer even de boulevard oversteken.

Kamertip: Kies een kamer op de binnentuin of met zeezicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
NATALIA B, project manager van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2017

Dear Mr, Mrs Shaytink1,
Thanks very much for your feedback on your recently stay at the Agadir Beach Club.
We are so glad that you have enjoyed your stay with us, and as you experienced it, we always do our best to please our guests in every possible way and let their stay as much enjoyable experience as possible.
Thanks once again and we are looking forward to welcoming you back soon

11 januari 2017 beoordeeld

ik vind de hotel heel goed bij de strand met lekker marrokaanse keuken heel dicht bij de oude haven een van de dagen zal ik terug gaan. ik vergeet niet de vriendelijke kelner ook de lieve receptionist veel mooi souvenir het waas zomer 2012

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
NATALIA B, project manager van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Dear Brahim s,
Thanks for your feedback on your recent stay at the Agadir Beach Club.
It is our pleasure that you have enjoyed your time and the place in each detail while staying at our hotel.
Looking forward to welcoming you back to enjoy this experience once again.

20 november 2016 beoordeeld

we hadden een All in geboekt via Neckermann reizen. In Nederland toch nog een upgrade gedaan van een voordeel kamer naar een kamer met terras of balkon.
Bij aankomst kregen we een kamer met een terras die maar 50cm bij 80cm was en dan pal naast een deur die voor iedereen toegankelijk was om naar het strand en zwembad te gaan.
Er waren geen kamers meer, maar uiteindelijk na bijbetaling een kamer met Zeezicht gekregen. Je krijgt dan geen bonnetje, want dat geld gaat in hun eigen zak denk ik.. Daarom kon ik ook niet declareren en heb geen geld terug gehad van Neckermann , maar wel een bos bloemen als excuses, daar ook de beloofde snack van 16.30-17.00 uur niet bekend was in het hotel

Kamertip: kamer met zeezicht zijn uitstekend, zo overzie je de hele boulevard. Geen geluidoverlast
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
17 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het hotel verouderd is heeft het zijn charmes.Het was voor ons een prachtig verblijf met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was lekker en meer dan genoeg. De strandboulevard en de omgeving hebben ons aangenaam verrast.De excursies voorzien vanuit het hotel zijn een aanrader. Wij komen zeker terug.

Verbleef: Januari, 2015, reisde met familie
aouassifi, Directeur Commercial van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2015

Dear Sir,

Thanks once again and we are looking forward to welcoming you back soon

A. OUASSIFI

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 0,9 km afstand
976 beoordelingen
op 1,1 km afstand
Royal Mirage Agadir Hotel
Prijzen weergeven

In Hotel Agadir Beach Club geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Agadir Beach Club

Adres: Rue Oued Sous | Bp 310, Agadir 80000, Marokko (Voorheen lti Agadir Beach Club)
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 19 hotel aan het strand in Agadir
Nr. 20 spahotel in Agadir
Nr. 21 luxe hotel in Agadir
Prijsklasse: 50 € - 98 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Agadir Beach Club 4*
Aantal kamers: 438
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Agadir Beach Club met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Lti Agadir Beach Club Hotel Agadir
Lti Agadir Beach Hotel
Agadir Beach Club Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?