Hotel Agadir Beach Club
160 US$
  • Gratis parkeren
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
  • Aan het strand
88 US$
70 US$
  • Gratis parkeren
Kenzi Europa(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
77 US$
62 US$
Agoda.com
149 US$
144 US$
Travelocity
9 juni 2017 beoordeeld

Hoewel het hotel hier en daar een opknapbeurt kan gebruiken, hebben we een prima verblijf gehad. Kamer was netjes en ruim, balkon met uitzicht op de prachtige groene tuin die dagelijks onderhouden werd (met 10 grote schildpadden !!). Bijzonder aardig personeel, buffetten met voldoende keus. Soms met een thema zoals de Marokkaanse avond. Wi-Fi in het gehele hotel en nog een eindje daarbuiten. Veelal mensen op leeftijd, later op jonge stellen en gezinnen met kleine kinderen. Daardoor niet rumoerig of geluidsoverlast. Ligt ook aan de boulevard waar van alles te beleven valt. Wel jammer dat er geen drankjes op het strand zijn, voor de beachbar moet je net weer even de boulevard oversteken.

Kamertip: Kies een kamer op de binnentuin of met zeezicht
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
NATALIA B, project manager van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2017

Dear Mr, Mrs Shaytink1,
Thanks very much for your feedback on your recently stay at the Agadir Beach Club.
We are so glad that you have enjoyed your stay with us, and as you experienced it, we always do our best to please our guests in every possible way and let their stay as much enjoyable experience as possible.
Thanks once again and we are looking forward to welcoming you back soon

11 januari 2017 beoordeeld

ik vind de hotel heel goed bij de strand met lekker marrokaanse keuken heel dicht bij de oude haven een van de dagen zal ik terug gaan. ik vergeet niet de vriendelijke kelner ook de lieve receptionist veel mooi souvenir het waas zomer 2012

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
NATALIA B, project manager van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Dear Brahim s,
Thanks for your feedback on your recent stay at the Agadir Beach Club.
It is our pleasure that you have enjoyed your time and the place in each detail while staying at our hotel.
Looking forward to welcoming you back to enjoy this experience once again.

20 november 2016 beoordeeld

we hadden een All in geboekt via Neckermann reizen. In Nederland toch nog een upgrade gedaan van een voordeel kamer naar een kamer met terras of balkon.
Bij aankomst kregen we een kamer met een terras die maar 50cm bij 80cm was en dan pal naast een deur die voor iedereen toegankelijk was om naar het strand en zwembad te gaan.
Er waren geen kamers meer, maar uiteindelijk na bijbetaling een kamer met Zeezicht gekregen. Je krijgt dan geen bonnetje, want dat geld gaat in hun eigen zak denk ik.. Daarom kon ik ook niet declareren en heb geen geld terug gehad van Neckermann , maar wel een bos bloemen als excuses, daar ook de beloofde snack van 16.30-17.00 uur niet bekend was in het hotel

Kamertip: kamer met zeezicht zijn uitstekend, zo overzie je de hele boulevard. Geen geluidoverlast
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
17 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het hotel verouderd is heeft het zijn charmes.Het was voor ons een prachtig verblijf met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was lekker en meer dan genoeg. De strandboulevard en de omgeving hebben ons aangenaam verrast.De excursies voorzien vanuit het hotel zijn een aanrader. Wij komen zeker terug.

Verbleef: januari 2015, reisde met familie
aouassifi, Directeur Commercial van Hotel Agadir Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2015

Dear Sir,

Thanks once again and we are looking forward to welcoming you back soon

A. OUASSIFI

27 oktober 2014 beoordeeld

Voor onze studiereis naar Marokko verbleven wij in Agadir in deze beach club. We werden heel vriendelijk en netjes ontvangen maar het hotel was verder vrij simpel. De bar was klein en vaak was er niet genoeg plek voor alle gasten. Het personeel was overigens wel heel vriendelijk.

• Verbleef: september 2014, reisde voor zaken