3 personen bekijken dit hotel
Booking.com176 US$
Hotels.com177 US$
travelup.com204 US$
Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk 10 dagen genieten van zon, zee, wandelen en dit top hotel. Ik weet niet hoe het in het hoogseizoen is maar nu in maart prima! Heerlijk ontbijt buffet, heerlijke lunch en prima keuze uit avond eten. Lekkere drankjes bij de bars, wat wil een mens nog meer! Aanrader dit hotel met warm en koud zwembad en meer dan genoeg ligstoelen. Jammer dat er nu zelfs asociale idioten zijn die bedden met handdoeken om 08:00 “reserveren” terwijl er plek en keuze zat is.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 10 februari 2020

Drie fijne weken in een mooi, gastvrij hotel. De mensen zijn zeer vriendelijk, je voelt je er welkom. De kamers zijn mooi, goed bed, goed bad en keurig onderhouden.
Het is fijn zwemmen in het verwarmde zwembad. Onder een parasolletje, op een bedje aan het strand, boekje lezen, luisteren naar de golven van de oceaan...
Het all inclusive concept is prima. Royale buffetten, goed eten, voor elk wat wils.
Iberostar Founty Beach is een echte aanrader voor een relaxte zonvakantie in de winter.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Iberostar is echt wel prijs-kwaliteit. Iedereen is super vriendelijk, van receptie tot onderhoud, van tuinman tot security, animatie, barpersoneel... heel het domein is prima in orde.
Alleen het restaurant is wel wat gehorig (slechte akoestiek), zeker als er wat kleine kindjes tegen elkaar op beginnen gillen.
We deden ook een 2 uren sessie in de welness (waarvoor de pr verantwoordelijke wel héél erg zijn best voor gedaan heeft), maar het was wel helemaal in orde.
Domein is prima gelegen. De avondanimatie sprak ons minder aan, maar dat is persoonlijke keus natuurlijk.
Het weer was heel wisselend. Tot 11:00 u winderig, daarna volop zon tot zo'n 17:00 u.... 1 dag storm van 12:00 u 's middags tot volgende dag op de middag.
We kregen de kamer die we op plattegrond gekozen hadden.
Best tevreden!

Beoordeeld op 4 januari 2020

We boekten een hotel Iberostar omdat we met deze keten alleen maar goede ervaringen hebben. Agadir is een locatie voor een relax vakantie in putje winter, els city-trip heeft het niet veel te betekenen.

Kamertip: de kamers verder weg van het hoofdgebouw zijn het rustiger
Beoordeeld op 19 december 2019

Nog even ertussen uit. Wat een goed plan.
Heerlijke week, 20 graden, zon, lekker eten, dicht bij t strand en goed hotel.
s Morgens en s avonds vest en lange broek aan, na 10.00 en tot 17:00 lekker in de zon. Eten en drinken bij de lobby of bij zwembad( 1 verwarmt)
Voor kleine kinderen een speeltuintje en apart bad.
Wifi oke, shoppen bij ingang hotel of met taxi naar dorp. Haven over boulevard is 8 km lopen, ook heerlijk.
Veel verkopers daar, leuke dingen.
Eten heerlijk, voor elk wat wils.
Een aanrader