Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Iberostar is echt wel prijs-kwaliteit. Iedereen is super vriendelijk, van receptie tot onderhoud, van tuinman tot security, animatie, barpersoneel... heel het domein is prima in orde.
Alleen het restaurant is wel wat gehorig (slechte akoestiek), zeker als er wat kleine kindjes tegen elkaar op beginnen gillen.
We deden ook een 2 uren sessie in de welness (waarvoor de pr verantwoordelijke wel héél erg zijn best voor gedaan heeft), maar het was wel helemaal in orde.
Domein is prima gelegen. De avondanimatie sprak ons minder aan, maar dat is persoonlijke keus natuurlijk.
Het weer was heel wisselend. Tot 11:00 u winderig, daarna volop zon tot zo'n 17:00 u.... 1 dag storm van 12:00 u 's middags tot volgende dag op de middag.
We kregen de kamer die we op plattegrond gekozen hadden.
Best tevreden!

Beoordeeld op 4 januari 2020

We boekten een hotel Iberostar omdat we met deze keten alleen maar goede ervaringen hebben. Agadir is een locatie voor een relax vakantie in putje winter, els city-trip heeft het niet veel te betekenen.

Kamertip: de kamers verder weg van het hoofdgebouw zijn het rustiger
Beoordeeld op 19 december 2019

Nog even ertussen uit. Wat een goed plan.
Heerlijke week, 20 graden, zon, lekker eten, dicht bij t strand en goed hotel.
s Morgens en s avonds vest en lange broek aan, na 10.00 en tot 17:00 lekker in de zon. Eten en drinken bij de lobby of bij zwembad( 1 verwarmt)
Voor kleine kinderen een speeltuintje en apart bad.
Wifi oke, shoppen bij ingang hotel of met taxi naar dorp. Haven over boulevard is 8 km lopen, ook heerlijk.
Veel verkopers daar, leuke dingen.
Eten heerlijk, voor elk wat wils.
Een aanrader

Beoordeeld op 17 december 2019 via mobiele applicatie

Super vakantie gehad, vriendelijke mensen, goed en gevarieerd aanbod! Fotoos op de site zijn zoals het daar in werkelijkheid ook is! Voor het ontbijt bv. 4 verse fruitsappen, allerlei soorten eigerechten, verse wafels teveel om op te noemen!

Beoordeeld op 13 december 2019

wij waren hier begon decmeber 2019. Geen enkelenegatieve opmerking. Ligging aan de zee, mooi en verwarmd zewnbad . Lekkere gerechten ( buffet formule) vriendelijk personeel ..... dus alles ok. wij hebben al geboekt voor eind januari 2020