4 personen bekijken dit hotel
204 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Expedia.com205 US$
Hotels.com205 US$
travelup.com228 US$
Beoordeeld op 4 januari 2020

We boekten een hotel Iberostar omdat we met deze keten alleen maar goede ervaringen hebben. Agadir is een locatie voor een relax vakantie in putje winter, els city-trip heeft het niet veel te betekenen.

Kamertip: de kamers verder weg van het hoofdgebouw zijn het rustiger
Beoordeeld op 19 december 2019

Nog even ertussen uit. Wat een goed plan.
Heerlijke week, 20 graden, zon, lekker eten, dicht bij t strand en goed hotel.
s Morgens en s avonds vest en lange broek aan, na 10.00 en tot 17:00 lekker in de zon. Eten en drinken bij de lobby of bij zwembad( 1 verwarmt)
Voor kleine kinderen een speeltuintje en apart bad.
Wifi oke, shoppen bij ingang hotel of met taxi naar dorp. Haven over boulevard is 8 km lopen, ook heerlijk.
Veel verkopers daar, leuke dingen.
Eten heerlijk, voor elk wat wils.
Een aanrader

Beoordeeld op 17 december 2019 via mobiele applicatie

Super vakantie gehad, vriendelijke mensen, goed en gevarieerd aanbod! Fotoos op de site zijn zoals het daar in werkelijkheid ook is! Voor het ontbijt bv. 4 verse fruitsappen, allerlei soorten eigerechten, verse wafels teveel om op te noemen!

Beoordeeld op 13 december 2019

wij waren hier begon decmeber 2019. Geen enkelenegatieve opmerking. Ligging aan de zee, mooi en verwarmd zewnbad . Lekkere gerechten ( buffet formule) vriendelijk personeel ..... dus alles ok. wij hebben al geboekt voor eind januari 2020

Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een ontzettend fijn hotel en wat ziet het er ontzettend netjes en schoon uit.

Met de taxi vanaf de luchthaven voor 220 Dirham.

Buffetten ontzettend uitgebreid. En veel keuze. Verse sappen bij het ontbijt.

Zwembad handdoeken te verkrijgen met een borg van 100 Dirham per handdoek.

Er is gratis WIFI alleen niet overal evengoed bereik.

Zwembad water is erg koud zou verwarmd moeten zijn maar valt heel erg tegen. Vooral voor kinderen die houden het er niet heel lang uit voordat ze aan het rillen zijn.

Er is een kleine speeltuin op het resort.

Souk op 2,5 kilometer afstand
50 dirham vanaf het hotel om daar te laten afzetten.

Al met al prima hotel met grote schone kamers, prima eten en prachtig aangelegd hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019