4 personen bekijken dit hotel
203 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
205 US$
Priceline203 US$
Hotels.com205 US$
travelup.com228 US$
Beoordeeld op 17 december 2019 via mobiele applicatie

Super vakantie gehad, vriendelijke mensen, goed en gevarieerd aanbod! Fotoos op de site zijn zoals het daar in werkelijkheid ook is! Voor het ontbijt bv. 4 verse fruitsappen, allerlei soorten eigerechten, verse wafels teveel om op te noemen!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 13 december 2019

wij waren hier begon decmeber 2019. Geen enkelenegatieve opmerking. Ligging aan de zee, mooi en verwarmd zewnbad . Lekkere gerechten ( buffet formule) vriendelijk personeel ..... dus alles ok. wij hebben al geboekt voor eind januari 2020

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een ontzettend fijn hotel en wat ziet het er ontzettend netjes en schoon uit.

Met de taxi vanaf de luchthaven voor 220 Dirham.

Buffetten ontzettend uitgebreid. En veel keuze. Verse sappen bij het ontbijt.

Zwembad handdoeken te verkrijgen met een borg van 100 Dirham per handdoek.

Er is gratis WIFI alleen niet overal evengoed bereik.

Zwembad water is erg koud zou verwarmd moeten zijn maar valt heel erg tegen. Vooral voor kinderen die houden het er niet heel lang uit voordat ze aan het rillen zijn.

Er is een kleine speeltuin op het resort.

Souk op 2,5 kilometer afstand
50 dirham vanaf het hotel om daar te laten afzetten.

Al met al prima hotel met grote schone kamers, prima eten en prachtig aangelegd hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 5 september 2019

Aangenaam en goed hotel, weliswaar beetje verouderd. Gedurende een week verbleven met kleinkinderen. Ruim groot zwembad, was uiteraard top voor kleinkinderen. Kamers voldoende groot en netjes onderhouden.
Hotel gelegen aan wandeldijk, dus prima voor wandeling tot haven.
Animatie goed (aquagym, eventuele kinderopvang, verschillende activiteiten gedurende de dag)
Schitterend lekker eten en ruime keuze. In de namiddag vieruurtje met versgebakken wafels, pannekoeken, beignets, .. Aanrader voor families met kinderen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 27 juli 2019

Een heerlijke vakantie sfeer, goed eten, alles is netjes en schoon en een geweldige kinder animatie/opvang, met name Noor en Hajar geven zoveel enthousiasme en liefde aan de kinderen.

Wij zullen zeker nog een keer terugkomen.

Datum van verblijf: juli 2019