3 personen bekijken dit hotel
Hotels.com181 US$
Agoda.com167 US$
travelup.com206 US$
Beoordeeld op 13 december 2019

wij waren hier begon decmeber 2019. Geen enkelenegatieve opmerking. Ligging aan de zee, mooi en verwarmd zewnbad . Lekkere gerechten ( buffet formule) vriendelijk personeel ..... dus alles ok. wij hebben al geboekt voor eind januari 2020

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een ontzettend fijn hotel en wat ziet het er ontzettend netjes en schoon uit.

Met de taxi vanaf de luchthaven voor 220 Dirham.

Buffetten ontzettend uitgebreid. En veel keuze. Verse sappen bij het ontbijt.

Zwembad handdoeken te verkrijgen met een borg van 100 Dirham per handdoek.

Er is gratis WIFI alleen niet overal evengoed bereik.

Zwembad water is erg koud zou verwarmd moeten zijn maar valt heel erg tegen. Vooral voor kinderen die houden het er niet heel lang uit voordat ze aan het rillen zijn.

Er is een kleine speeltuin op het resort.

Souk op 2,5 kilometer afstand
50 dirham vanaf het hotel om daar te laten afzetten.

Al met al prima hotel met grote schone kamers, prima eten en prachtig aangelegd hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 5 september 2019

Aangenaam en goed hotel, weliswaar beetje verouderd. Gedurende een week verbleven met kleinkinderen. Ruim groot zwembad, was uiteraard top voor kleinkinderen. Kamers voldoende groot en netjes onderhouden.
Hotel gelegen aan wandeldijk, dus prima voor wandeling tot haven.
Animatie goed (aquagym, eventuele kinderopvang, verschillende activiteiten gedurende de dag)
Schitterend lekker eten en ruime keuze. In de namiddag vieruurtje met versgebakken wafels, pannekoeken, beignets, .. Aanrader voor families met kinderen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 27 juli 2019

Een heerlijke vakantie sfeer, goed eten, alles is netjes en schoon en een geweldige kinder animatie/opvang, met name Noor en Hajar geven zoveel enthousiasme en liefde aan de kinderen.

Wij zullen zeker nog een keer terugkomen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 20 juli 2019

Iberostar Founty Beach is zeker een erg mooi hotel, dat recent helemaal is gerenoveerd. Bijna alles maakt een zeer verzorgde indruk: de receptie en lobby, het grote restaurant, de terrassen, de zwembaden, de snackbar en bovenal de prachtige kamers.
Wat betreft eten en drinken heb je werkelijk alles wat je hartje begeert: verse jus, lekkere, uitgebreide buffetten, smakelijke cocktails en goede wijn. Alles in ruime mate en snel verkrijgbaar ondanks het feit dat het hotel tot het laatste bed bezet was.
Helaas toch enkele negatieve punten: In juli is de zon erg fel, zodat een parasol bij je ligbed een must is. Hieraan was echter een chronisch gebrek, wat voor veel irritatie zorgde bij de gasten. Bovendien is de muziek van de animatie bij het zwembad een aanslag op de trommelvliezen. Het privéstrand aan de oceaan hebben we niet bezocht. De aanblik ervan stemde niet bepaald vrolijk: een klein afgezet stukje met wat parasols en ligbedden met uitzicht op een enorme massa Marokkaanse toeristen met hun geïmproviseerde tentjes van lappen en parasols, die het gedeelte tussen privéstrand en oceaan bevolkten. Schitterend om te zien vanaf ons balkon, maar erg overweldigend als je je ertussen beweegt.
Graag zouden we dit hotel eens ervaren als de bezettingsgraad lager is, dus buiten het drukke seizoen, want het klimaat is geweldig. Elke dag is het even wachten op de zon (die breekt pas rond 10.00 uur door de wolken) maar daarna word je beloond met heerlijk weer (constant zo'n 25 gaden).

Datum van verblijf: juli 2019