“Gedateerd ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Iberostar Founty Beach
Beoordeeld als nr. 10 van 79 hotels in Agadir
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel op zich is mooi maar overal zie je de gebruiks sporen . In de badkamer viel het wel mee , silicone is het lievelings gereedschap van de vakman . Wij hadden een bad met douche maar er komt niet genoeg druk uit de douchekop om je degelijk te wassen . Het hoofdbed bestaat uit 2 aparte bedden die ze tegen elkaar plaatsen , de matrassen zijn zeer hard waardoor mijn vrouw slecht sliep .

Het eten valt redelijk mee maar er word veel herhaald en de spaghetti bol. heeft totaal geen smaak .

Strand ; klein stukje prive strand .
Het strand is altijd heel druk bezocht door lokale bevolking

Agadir ; blijkbaar is het algemeen geweten dat er geregeld mist op trekt zelf al geven ze 35 graden uit op het weerbericht on men heeft er geen vat op wij hebben van onze 10 dagen 4 x mist gehad , dit begint rond 8h en trekt weg rond 16h . Ga je 2 km landinwaarts heb je volle zon.

Rond de toeristische plaatsen is het redelijk proper maar vanaf je maar de hoek opdraait ligt overal vuilligheid het is hier de gewoonte blijkbaar om alles op straat te gooien zelf als je een rit met de dromedaris doet van 2h zie je niets anders

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

31 juli 2017 beoordeeld

Bij aankomst vieze kamer, kapotte airco.Na bemiddeling andere kamer gekregen met een smerig toilet. Standaard koffie kwam uit een automaat; oploskoffie. Vroeg je om een espresso dan werd personeel kortaf. Uiteindelijk na klacht werd ook dit opgelost. Knoert harde en versleten bedden! Kapot linnengoed. Animatie kwam niet verder dan dagelijks de zelfde liedjes bij dezelfde activiteiten. Harde muziek elke dag vanaf 10 uur tot 17 uur met pauzes. Amateur animaties. Heel druk, gevecht om een ligbed buiten elke dag. Eten meer dan ruim voldoende. Als je gaat voor veel eten dan zit je hier goed. Wil je rust dan kun je dit hotel beter niet nemen.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
31 juli 2017 beoordeeld

Kamer: heel groot met alles er op en eraan. Wel een beetje gedateerd maar dit heeft ons zeker niet gestoord.(we zagen dat ze toch met opfrissingen bezig waren)
Eten: kei lekker met veel variatie.De paella is een aanrader. Geen seconde het Belgisch eten gemist
Animatie: je zag dat de animatoren echt hun best deden om er voor iedereen een super vakantie van te maken.
Service: iedereen was kei vriendelijk en behulpzaam
Omgeving: de boulevard was een belevenis op zijn eigen.Iedereen was daar aan het sporten van 's morgens vroeg. Er is voor iedereen wat wils in de buurt. De souk was geweldig.Echt het leven zoals het daar is. Afbieden was wel de boodschap. Ze hadden ons eerst afgezet bij een toeristische souk, die was wel minder interessant.
Taxi: vroegen de eerste dag 20 dirham maar de daarop volgende dagen 30. Wat een belevenis.Een auto die bij ons op het schroot belandt was daar normaal vervoer .Ik vond het verkeer daar wel gevaarlijk.
Wij hebben een super vakantie gehad.Ons zien ze daar nog terug

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Agadir bij Iberostar Founty Beach!
Leuk animatieteam, leuke shows savonds die er elke avond weer een feestje van maken. Ook overdag is er genoeg te doen, van schuimpartys tot darten of waterpolo. Wij komen zeker weer een keer terug.

Verbleef: Juli, 2017, reisde alleen
13 juli 2017 beoordeeld

Lekker eten maar overal aanschuiven, voor pannenkoeken, voor omeletten voor drank, net zoals in een pretpark. Maar 2 plaatsen om drank te halen tijdens de dag voor zeer veel volk is veel te weinig, drank aan poolbar was warm en frisdrank smaakte walgelijk. Geen Engelse gids tijdens excursies, enkel Frans en Duits! Kamers waren ruim en netjes.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 0,4 km afstand
Robinson Club Agadir
nr. 2 van 79 in Agadir
827 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Iberostar Founty Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Iberostar Founty Beach

Adres: BP No 1039 | Cite Founty, Agadir 80000, Marokko
Telefoonnummer:
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 4 beste resorthotel in Agadir
Nr. 7 hotel aan het strand in Agadir
Nr. 8 spahotel in Agadir
Nr. 8 luxe hotel in Agadir
Nr. 9 familiehotel in Agadir
Nr. 19 romantisch hotel in Agadir
Prijsklasse: 104 € - 294 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Iberostar Founty Beach 4*
Aantal kamers: 470
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Iberostar Founty Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Iberostar Founty Beach Hotel Agadir
Iberostar Hotel Agadir
Iberostar Hotel Founty Beach
Founty Beach Hotel
Founty Beach Agadir

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?