“Lekker ontspannen, goed eten en een fantastisch animatie team”
Beoordeling van IBEROSTAR Founty Beach

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
IBEROSTAR Founty Beach
Beoordeeld als nr. 9 van 77 hotels in Agadir
22 november 2016 beoordeeld

Eigenlijk was alles goed tot uitstekend, het personeel is zeer vriendelijk en de sfeer in het hotel is fantastisch, alleen het oude interieur op de kamer zorgt ervoor dat wij niet de hoogst mogelijke waardering geven.

• Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor IBEROSTAR Founty Beach
Bekijk de nieuwste beoordelingen

1 november 2016 beoordeeld

De kamer was gedateerd maar schoon en netjes, de douchekop zakte langs de stang en na een melding direct gerepareerd! Top service!
De diners waren voortreffelijk, voorgerechten als garnalencocktail, oesters en sushi, heerlijk. Enorme keuze en bijna alles werd gebakken of klaargemaakt terwijl je stond toe te kijken.
Elke avond iets aparts tot de hele avond champagne bij het diner, geweldig lekker.
Voldoende bedden rond de zwembaden en goede handdoekservice.
Een top hotel!!

• Verbleef: September, 2016, reisde met familie
28 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel kan best een renovatie gebruiken. Kamers zijn ruim hebben goede bedden maar zelf het goede onderhoud kan niet goedmaken wat oud en versleten is. Detail in de kamers is geen enkel vrij stop contact, dus maar een lichtpunt minder in gebruik genomen. de eetruimte heeft meer weg van een school refter het eten is dan weer wel goed. Hotel ligt aan het einde de van de promenade, neem een city taxi kost je slechts 2 euro.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
26 oktober 2016 beoordeeld

Mooi hotel, heerlijk zwembad, goed restaurant en poolbar.Gratis ligbedjes/parasols op strand en bij het mooie zwembad. Het eten is Marrokkaans, daarvan houd je wel of niet. Maar...er is altijd iets te vinden bij de uitgebreide buffetten wat je wel lust. Het personeel is all over the place vriendelijk en behulpzaam. Was al eerder in dit hotel en....voor mij nog steeds voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Als je slecht ter been bent, vraag om een kamer op korte afstand van restaurant en bar en...geef aa ...
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde alleen
18 oktober 2016 beoordeeld

Hotel is fantastisch, wij waren met 6 dames te gast. Op de begaande grond hadden we 3 zeer ruime kamers. Erg goed verzorgd. Bedden slapen prima. Kamers werden dagelijks erg goed schoongemaakt. Eten was ook heerlijk, keuze was zeer groot. Restaurant is niet heel sfeervol, maar iedere dag een ander thema, soms livemuziek en buikdanseres. Het terras is ook erg gezellig en sfeervol,de bediening was prima. Animatieteam was ook veel onder de gasten, kwamen vaak even een praatje maken. Alles sluit om 00.00 uur en bij navraag zijn we naar het Resort Iberostar gegaan (2 hotels verder). Daar is een nachtclub, OLounge. Nog nooit zo n mooie nachtclub gezien, super luxe, totaal niet verwacht, drankjes zijn niet goedkoop, €8.00 voor een biertje, maar echt super om heen te gaan.
Wat wij als dames ook erg fijn vonden, is dat wij alleen over straat konden zonder lastig gevallen te worden, dat hoeven we in Egypte niet te doen. Al met al een fantastische vakantie en volgend jaar zeker weer.

Kamertip: Wij zaten bg 1064, mooi bij het zwembad en de beachbar.
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 0.4 km afstand
Hotel Agadir Beach Club
nr. 27 van 77 in Agadir
881 beoordelingen
Prijzen weergeven

In IBEROSTAR Founty Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over IBEROSTAR Founty Beach

Adres: BP No 1039 | Cite Founty, Agadir 80000, Marokko
Telefoonnummer:
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 4 beste resorthotel in Agadir
Nr. 6 hotel aan het strand in Agadir
Nr. 7 spahotel in Agadir
Nr. 7 luxe hotel in Agadir
Nr. 12 familiehotel in Agadir
Nr. 19 romantisch hotel in Agadir
Prijsklasse: 106 € - 313 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — IBEROSTAR Founty Beach 4*
Aantal kamers: 470
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Iberostar, TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij IBEROSTAR Founty Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Iberostar Founty Beach Hotel Agadir
Iberostar Hotel Agadir
Iberostar Hotel Founty Beach
Founty Beach Hotel
Founty Beach Agadir

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?