We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Heerlijk adres voor een relaxed verblijf zonder enige zorg !”
4 van 5 bollen Beoordeling van Iberostar Founty Beach

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Iberostar Founty Beach
Beoordeeld als nr. 11 van 77 hotels in Agadir
Heerhugowaard, Nederland
10 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Heerlijk adres voor een relaxed verblijf zonder enige zorg !”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 26 oktober 2016

Mooi hotel, heerlijk zwembad, goed restaurant en poolbar.Gratis ligbedjes/parasols op strand en bij het mooie zwembad. Het eten is Marrokkaans, daarvan houd je wel of niet. Maar...er is altijd iets te vinden bij de uitgebreide buffetten wat je wel lust. Het personeel is all over the place vriendelijk en behulpzaam. Was al eerder in dit hotel en....voor mij nog steeds voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Als je slecht ter been bent, vraag om een kamer op korte afstand van restaurant en bar en...geef aa ...
  • Verbleef Oktober, 2016, bezocht alleen
Schrijf een beoordeling

3.303 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (28)
Datum | Waardering
10 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 18 oktober 2016

Hotel is fantastisch, wij waren met 6 dames te gast. Op de begaande grond hadden we 3 zeer ruime kamers. Erg goed verzorgd. Bedden slapen prima. Kamers werden dagelijks erg goed schoongemaakt. Eten was ook heerlijk, keuze was zeer groot. Restaurant is niet heel sfeervol, maar iedere dag een ander thema, soms livemuziek en buikdanseres. Het terras is ook erg gezellig en sfeervol,de bediening was prima. Animatieteam was ook veel onder de gasten, kwamen vaak even een praatje maken. Alles sluit om 00.00 uur en bij navraag zijn we naar het Resort Iberostar gegaan (2 hotels verder). Daar is een nachtclub, OLounge. Nog nooit zo n mooie nachtclub gezien, super luxe, totaal niet verwacht, drankjes zijn niet goedkoop, €8.00 voor een biertje, maar echt super om heen te gaan.
Wat wij als dames ook erg fijn vonden, is dat wij alleen over straat konden zonder lastig gevallen te worden, dat hoeven we in Egypte niet te doen. Al met al een fantastische vakantie en volgend jaar zeker weer.

Kamertip: Wij zaten bg 1064, mooi bij het zwembad en de beachbar.
  • Verbleef Oktober, 2016, bezocht met vrienden
7 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 8 oktober 2016 via mobiele applicatie

We zijn er vorige week weekje geweest !! Mooi hotel mooie zwembaden .proper .leuke bediening lekker afwisselend eten. .shusi chocoladefontein enz gezien nog niet veel tegengekomen .. snap de negatieve comment niet ..zen al vele hotels over hele wereld geweest maar dit een correct hotel met alles wat je maar kunt wensen .. We hebben zeer leuke relax week gehad met vele belgen en Nederlandse gasten daar !!! Dus kan maar zeggen tip zeker boeken moest je agadir willen gaan !! Mooi strand en leuke boulevard om te wandelen !! Dus niet twijfelen !!!

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
De Haan, België
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 bollen Beoordeeld op 31 augustus 2016

Correcte prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn gewend van naar luxe hotels te gaan maar wouden graag met vrienden eens meegaan naar dit hotel omdat zij reeds hier 10 jaar naar toe gaan. Goed buffet restaurant. Het is hotel heeft dringend nood aan een facelift. Kamers zijn ruim maar verouderd. Vriendelijke service.

Kamertip: Neem kamer met zicht op het zwembad en familie kamer die zijn zeer ruim
  • Verbleef Mei, 2016, bezocht met familie
Kortrijk, België
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 3 augustus 2016

Met enige argwaan vertrokken richting Agadir, maar deze twijfels waren snel weg. Leuke ontvangst, propere kamers, iedereen doet zijn best om u te helpen waar nodig.
Eten was zeker goed te noemen, voldoende afwisseling, sausen om te kruiden zijn er genoeg. Ontbijten zijn volgens mij in elk hotel hetzelfde. Dat je hier geen spek vindt Thomas S ?, tuurlijk want moslims eten geen varken. Op 21 juli zelfs verse oesters !! Drank was er zeker voldoende en van goede kwaliteit. 's Avonds altijd wat te doen, maar zeker niet te luid. Zeker aan te raden, wij gaan zeker terug (2volw en 2 kids 16-12j) Hele goeie gids Ali via Neckerman.

Kamertip: Kamer met zicht op zwembad is aan te raden
  • Verbleef Juli, 2016, bezocht met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 0.4 km afstand
Hotel Agadir Beach Club
nr. 24 van 77 in Agadir
3.5 van 5 bollen 825 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Iberostar Founty Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Iberostar Founty Beach

Gelegenheid: Iberostar Founty Beach
Adres: BP No 1039 | Cite Founty, Agadir 80000, Marokko
Telefoonnummer:
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum/sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 95 € - 287 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Iberostar Founty Beach 4*
Aantal kamers: 470
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Iberostar, Hotels.com, TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Iberostar Founty Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Iberostar Founty Beach Hotel Agadir
Iberostar Hotel Agadir
Iberostar Hotel Founty Beach
Founty Beach Hotel
Founty Beach Agadir

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?