Trip.com
56 US$
View deal
Travelocity
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Wa is dat voor een kuthotel
Even in het kort :
- kakkerlakken in kamer
- overal onkruid langs de paden
- hadden niet beter gevonden om tijdens hoogsezoen het groote zwembad te sluiten voor onderhoudswerken,dus iedereen naar het kleine zwembad en daar bevonden we ons op een bouwwerf (zie foto’s)
- restaurant vuil
Tafelkleed word gewoon omgedraaid voor de volgende
- personeel altijd te laat
- Handdoeken gejat en niemand had iets gezien

Datum van verblijf: juni 2018
sales647, Directeur général van Hotel Club Almoggar Garden Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Dear Customer
Thank you for your review , and we hop to welcome you again to show to you that all your remarks are very important for us. Almoggar Garden Beach .
Best Regards

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn in april met bebsy naar dit hotel geweest en hebben hier kakkerlakken in onze kamer gehad en ook vuile lakens en airco durfde we ni aanzetten omdat die zo vuil was en ook in eetzaal hadden we vuile tafellakens elke dag en hadden dan ook nog dat groot zwembad van ene dag op andere dag werd afgesloten voor werken en iedereen moest dan maar naar klein zwembad waar er dan te veel volk was en voor een parasol was het ook vechten want die waren er ook ni genoeg of waren stuk

Datum van verblijf: mei 2018

Cher Client
Merci pour votre avis , mais désolé de vous dire que votre avis est loin d'être constructif , car chaque client qui arrive chez nous est considéré notre hôte .
Salutations
Sales é Marketing Manager

Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Locatie van dit hotel is super. Je kunt lopend naar de marina en over de Boulevard om ergens te gaan eten. Personnel onvriendelijk en niet meedenkend, geld niet voor al het personnel. Zitten wel wat vriendelijke mensen tussen die gedrag zeggen. Het ontbijt redelijk,geen fruit en yoghurt maar wel heerlijke donuts, pannekoeken en brood is oke.

Schoonmaken kan meer aan gedaan worden. Alleen toilet werd schoongemaakt en prullenbak geleegd.
Bedden werden niet opgemaakt als je dat zelf ook niet deed en de rest van de badkamer ook niet.
Er is geen lift in het hotel en we moesten zelf de kamer maar zoeken. Werd nadat we vroegen hoe het met onze koffers moest, met tegenzin een mannetje geroepen die onze koffers de trap af tilde en toen weer wegging.
Zeker niet een geschikt hotel voor mensen in een rolstoel of slecht te been, je moet een trap af namelijk.
Kamers zijn wat oud maar prima, je slaapt er toch alleen maar.
Bij het zwembad genoeg ligbedjes en geen luidruchtig volk, omdat de meeste niet all inclusive zitten. Voor het geld wat ik betaald heb ik een prima vakantie gehad maar verwacht er vooral niet teveel van.

Datum van verblijf: april 2018
sales647, Directeur général van Hotel Club Almoggar Garden Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2018

Cher Client
Merci pour avoir partagé votre expérience client , aussi pour vos mots . Nous allons prendre en considération toutes vos remarques .
Soyez certains qu'on a déjà commencé notre rénovation.
On espère vous accueillir ,à nouveau parmi nous.
Salutations

Beoordeeld op 4 april 2018

Goede kamer met geweldig uitzicht op zee, kamer lekker schoon en schone handdoeken iedere dag, redelijk ontbijt zelf muesli meenemen.
Ligging van het Hotel is geweldig aan de boulevard midden tussen vele restaurants en
vlak bij de Haven met leuke terrassen en restaurants.
Strandgedeelte is erg druk met mensen die je van alles willen verkopen, die kunnen beter
buien het strandgedeelte worden gehouden.

Kamertip: kamer met uitzicht op zee vragen aan de zwembadzijde.
Datum van verblijf: maart 2018
sales647, Directeur général van Hotel Club Almoggar Garden Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2018

Dear Customer
Thank you for your review . Be sure that we want transfer all your remarks to our departments.
we hope to welcome you again to show you how your remarks are very interesting for us.

Beoordeeld op 15 maart 2018

Wij waren hier voor de 2e keer. Vorig jaar zaten wij in een ruime nette kamer met uitzicht op zwembad en zee (kamer 202) Dit jaar kwamen wij in een heel andere kamer en schrokken hiervan (1215) Het was muf, klein, oud en uitzicht niet fijn. Hier wilden we geen week blijven, dit voelde echt niet als vakantie!
Toen we dit aangaven bij de receptie mochten de dag erna terugkomen en er zou gekeken worden wat mogelijk was.
We mochten in kamer 203, heel erg fijn en wat waren wij hier blij mee! Deze kamer gaf ons wel het vakantiegevoel waar we voor waren gekomen!

Personeel super vriendelijk, ontbijt prima en diner heel erg goed. Gelukkig niet teveel Westers eten zoals patat/pizza etc maar veel salades en allerhande groente vaak in tagines. We hopen hier weer terug te komen en dan wel weer in een fijne kamer!

Agadir zelf is niet mooi, als je meer van het Marokaanse leven wil zien, moet je erop uit trekken. Agadir is fijn voor strand/de boulevard en zwembad/rusten/eten maar er zijn vele fantastische excursies te doen en je kan ook zelf op pad met de bus/taxi.

Datum van verblijf: maart 2018
sales647, Directeur général van Hotel Club Almoggar Garden Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Dear Customer
Thank you for your review , and we hop to welcome you again in your second family
Almoggar Garden Beach .
Best Regards