Beoordeeld op 21 juli 2015 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier twee dagen en zouden zo weer terug gaan. Dit resort is gastvrij, rustig en goed verzorgd in alle opzichten. Otmane is een geboren gastheer met oog voor het welzijn van zijn gasten. De suites zijn ruim, schoon en smaakvol ingericht. Ontbijt is meer dan compleet en heerlijk maar blijf vooral ook s avonds op La Ferme eten. Er komt zoveel lekkers de kleine keuken uitgerold! Dit is een plek die we iedereen zouden aanraden, vooral ook gezinnen met kinderen. Bedankt Otmane en hopelijk tot ziens!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 16 augustus 2014

We verbleven er twee dagen het was gewoon formidable wat een gastvrijheid en vriendelijkheid het eten was super. He ontbijt was top.
Zeker een aanrader om uit te rusten in de natuur. het zwembad was leuk en verzorgd leuk voor de kindjes.

• Verbleef: augustus 2014
Beoordeeld op 6 april 2014

Het was ultiem genieten: ons weekje logeren in de vrij nieuwe accommodatie la Ferme Grenadine. Onder de rook van Oulad Teima en op slechts een half uur rijden van Agadir. Makkelijk te vinden van af het vliegveld, mede dankzij een prima beschrijving. La ferme wordt gerund door het Marokaans- Franse stel Otmane en Melody. Zij hebben het begrip gastvrijheid een nieuwe dimensie gegeven.

Je voelt je geen toerist, maar een gast. Een gast van Marokko en een gast van Otmane en Melody. Zij gaan heel ontspannen met humor om met hun gasten en zorgen er voor dat je het helemaal naar het zin hebt. Door met excursie tips te komen, te regelen dat je kunt wandelen met een gids in de bergen, in hun eigen massageruimte een Thai massage te regelen of uit te leggen hoe je het best kunt onderhandelen op de souk :-) Zonder dat deze aandacht verplichtend voelt, overigens. Ze laten je vrij om je eigen verblijf vorm te geven.

In de kleinschalige accommodatie zijn 8 appartementen, en zelfs bij volledige bezetting, de eerste dagen van ons verblijf was dit het geval, voelt het zeker niet te druk.

Er is een fijn zwembad wat zelfs ook in februari de nodige verkoeling gaf. De appartementen zijn voorzien van alle gemak zonder overdadig luxe te zijn. Er is geen eigen kookgelegenheid, maar dat mis je zeker niet omdat de keuken echt super is. Ook onze maar matig etende kinderen werden, verleidt met heerlijke hapjes en verse pasta en bij het ontbijt met '1000 holes' Marokkaanse pannenkoeken. Op een mistige ochtend na, altijd op het terras geserveerd.

Onze familie heeft enorm genoten van het land, de heerlijke ruimte van het landgoed, het eten en voorzieningen van La Ferme Grenadine, maar bovenal van de oprechte gastvrijheid.

Dana en Magiel

Verbleef: februari 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 27 augustus 2013

Deze vakantie zijn we 4 dagen te gast geweest bij Otmane en Melody. Wat een gastvrijheid. Wij hebben genoten en kunnen iedereen aanraden hier te verblijven. Er is een lekker zwembad en de keuken is top. Van onze vakantie in Marokko hebben we bij la ferme grenadine wel het lekkerste mogen eten.
Als je in de buurt van Agadir wil verblijven en als je houdt van rust dan is dit de perfecte plek.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 10 januari 2013

Wij hebben een hele week gelogeerd met onze twee kinderen op La Ferme Grenadine. Het welkom was bijzonder warm. Het grootste deel van de week waren wij de enige gasten. De familie woont zelf in het grote huis, er zijn vier kleine huisjes met elk twee kamers een junior en een senior. Wij hadden een senior suite die perfect is voor gezinnen: twee slaapkamers en een woonkamertje. De bedden zijn heerlijk, de douche goed, alles wordt dagelijks schoon gehouden. We hebben ook elke dag hier ontbeten en gedineerd. Het eten was absoluut voortreffelijk.
De boerderij ligt handig centraal voor allerlei uitstapjes, zowel naar de kust als de bergen als taroudant.

• Verbleef: december 2012, reisde met familie