Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Expedia.com
63 US$
View deal
Gratis annuleren tot 17/04/21
Agoda.com
95 US$
53 US$
View deal
BESPAAR 42 US$
Gratis annuleren tot 17/04/21
Booking.com63 US$
Official Hotel59 US$
travelup.com95 US$
alle 19 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.947)
Beoordelingen filteren
1.947 resultaten
Waardering van reizigers
786
640
298
119
104
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
786
640
298
119
104
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.947 beoordelingen
Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Goed gelegen qua locatie (vlak tegen de promenade). Verder ruime kamers en mooi aangelegde tuin en zwembad. Nadelen zijn hier echter het vrij eentonig buffet, onvriendelijke medewerkers (op 1 iemand na, de meeste medewerkers worden pas vriendelijk na een fooi) en afwerkingsgraad in de kamers.

Verder is het ook belangrijk om te weten dat tijdens het faillissement van Thomas Cook het Kenzi hotel een van de hotels was die aan hun gasten vroeg om een significant bedrag bij te betalen (onreglementair) en ook gasten tegenhield die vroeger wouden vertrekken (ze wouden niet langer blijven gezien de kost die hen boven het hoofd hing). Wij zijn dan ook enkele dagen vroeger vertrokken omdat we niet door het hotel wouden op straat gezet worden. Wij betaalden via Neckermann/Thomas Cook 1100 euro voor 2 personen voor 10 dagen. En ik zou je niet aanraden om meer te betalen bij dit hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank DonnaL2774
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MAHFOUDFILALI, Directeur général van Kenzi Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2020
Google-vertaling

Dear Guest,

We were glad to welcome you in Kenzi Europa and happy to learn that you liked our hotel and service.
Our staff is doing its best to make our guest’s stays as comfortable and enjoyable as possible.
Thank you for sharing your comment with us and looking forward to welcome you again in Kenzi Europa.

Warmest regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2019

Mooi hotel met goede ligging in Agadir, vlakbij het strand. Ruime kamers die onderhouden worden, vriendelijk personeel, zeer toegankelijk naar gezinnen toe met kids animatie. Wordt s avonds een leuke show voorzien met ruime plaats om te kijken. Eten is lekker en is genoeg gevarieerd. Eentje om terug te bezoeken!

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank KristinV209
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MAHFOUDFILALI, Directeur général van Kenzi Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019
Google-vertaling


Dear Kristin,

We are pleased to read that your experienced an amazing stay in our hotel Kenzi Europa, and that you enjoyed many aspects of your holiday with us. Our team strives to deliver excellent service and it is a pleasure that this was a highlight of your stay. We make sure to share your comment with the entire hotel.
We do hope to welcome you back next year to experience a more enjoyable stay in Kenzi Europa.

Best regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 september 2018

Personeel zeer vriendelijk.
Kamer ruim. Worden dagelijks schoongemaakt en alle dagen verse handdoeken.
We waren met 2 koppels en hadden 2 kamers gevraagd . We kregen de kamers 1107 en 1310. dus op twee verschillende verdiepingen. Kamers met tuinzicht? Wat is tuinzicht in Marocco?
Het eten is lekker en voldoende variatie elke dag. Enkele minpunten hier zijn
- dat de servieten hergebruikt worden. Niet vuil dus even weer mooi opvouwen en de tafel is weer gedekt !!!
- de tafels plakken van boven tot onder.
Tijdens onze tweede week is het volledige terras gekuist geweest na een controle van hoger hand.
wat ik nog wil melden naar het management is : zorg dat de studenten niet steeds de fout krijgen van uw vaste obers. ( het zijn sommige obers die hun werk niet volledig en correct uitvoeren: Saouidi)

Datum van verblijf: september 2018
Bedank Piet18223
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mahfoud F, Directeur général van Kenzi Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to review our hotel following your recent stay in Kenzi Europa.
All our team was pleased to have you among us. We wished to receive your complain during your stay in order to investigate all the mentioned remarks in your comment. Be assured that our aim is to make the stay of our clients as comfortable and enjoyable as possible. Looking forward to welcome you again among is Kenzi Europa Hotel for your next visit to Agadir.

Best regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 september 2018

Begin september hebben we een week in dit hotel doorgebracht. We werden zeer warm onthaald aan de receptie.

De kamers waren zeer ruim, met een balkon en leuk uitzicht op het zwembad. Echter de badkamer was een minpuntje. De verf op het plafond kwam los, en onze föhn werkte niet. De gemeenschappelijke wc's in de lobby en aan het zwembad waren ook niet erg proper.

Het ontbijt was praktisch steeds hetzelfde, bestaande uit verschillende broodsoorten, yoghurt, groenten en fruit, ... Maar er was wel heerlijk Marokkaans brood dat versgebakken werd. Soms was het wel lang aanschuiven voor een omelet, Marokkaans brood of de verse fruitsap. 'S middags en 's avonds was er steeds een warm menu dat varieerde in aanbod. Het koud buffet was steeds de zelfde soort groenten. Het vieruurtje bestond uit pannenkoek en mini-broodjes.

We hebben gebruik gemaakt van de spa. Heel fijne ervaring.

Een dikke duim omhoog voor het animatieteam (Kali en Houda!!), het zeer vriendelijke personeel en de toffe barmannen. Je kreeg steeds een bonjour en een glimlach voorgeschoteld. Elke avond was wel een thema avond (karaoke, dansshow, Marokkaanse avond met buikdansers en slangenbezweerders, ...).

Het was ook fijn vertoeven aan het zwembad en op het privéstrand. Ideale ligging van het hotel, vlakbij het centrum en aan het strand.

Kort samengevat: heel leuk en aangenaam hotel met topbediening!

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank TiffanyHbn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mahfoud F, Directeur général van Kenzi Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018
Google-vertaling

Dear Tiffany,

We are very grateful for all your good and encouraging comment. It is a pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your vacation with us and we are happy that you really appreciated the hotel. We certainly look forward to welcoming you back to Kenzi Europa very soon.

Warm regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 september 2018

Ik was reeds meerdere malen in Kenzi Europa en altijd werd ik goed ontvangen. De receptie was zeer vriendelijjk en ik was steeds vlug op mijn kamer.
De maaltijden zijn in buffetvorm en kunnen na enige tijd wel eentonnig worden. Wel altijd lekker.
De kamers zijn net en zeker niet te klein.
Ik zou toch een speciale vermelding willen maken voor gans het animatieteam. Deze mensen werken keihard,vele uren. In het bijzonder zou ik Nada in de bloemen willen zetten. Altijd zeer vriendelijk voor de kinderen en ook voor de andere gasten. Top.
Ik wil zeker niemand vergeten:poetspersoneel,koks,obers,spa,barmannen enz.
Iik zal zeker nog terugkomen naar dit fijnehotel.
Groeten

Kamertip: Kamer niet boven ingang of keuken
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank mortsel080156
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mahfoud F, Directeur général van Kenzi Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for your loyalty towards our hotel and for taking the time to share your feedback with us. It is a delight to hear that you enjoyed your holiday in Kenzi Europa. We will make sure to share your comment with the entire hotel team especially with Nada. We are looking forward to welcoming you again in your next trip to Agadir.

Kindest Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken