63 US$
Official Hotel
96 US$
60 US$
BESPAAR 36 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com63 US$
Priceline64 US$
travelup.com96 US$
Beoordeeld op 30 juli 2019

Mooi hotel met goede ligging in Agadir, vlakbij het strand. Ruime kamers die onderhouden worden, vriendelijk personeel, zeer toegankelijk naar gezinnen toe met kids animatie. Wordt s avonds een leuke show voorzien met ruime plaats om te kijken. Eten is lekker en is genoeg gevarieerd. Eentje om terug te bezoeken!

Datum van verblijf: juli 2019
MAHFOUDFILALI, Directeur général van Kenzi Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Dear Kristin,

We are pleased to read that your experienced an amazing stay in our hotel Kenzi Europa, and that you enjoyed many aspects of your holiday with us. Our team strives to deliver excellent service and it is a pleasure that this was a highlight of your stay. We make sure to share your comment with the entire hotel.
We do hope to welcome you back next year to experience a more enjoyable stay in Kenzi Europa.

Beoordeeld op 18 september 2018

Personeel zeer vriendelijk.
Kamer ruim. Worden dagelijks schoongemaakt en alle dagen verse handdoeken.
We waren met 2 koppels en hadden 2 kamers gevraagd . We kregen de kamers 1107 en 1310. dus op twee verschillende verdiepingen. Kamers met tuinzicht? Wat is tuinzicht in Marocco?
Het eten is lekker en voldoende variatie elke dag. Enkele minpunten hier zijn
- dat de servieten hergebruikt worden. Niet vuil dus even weer mooi opvouwen en de tafel is weer gedekt !!!
- de tafels plakken van boven tot onder.
Tijdens onze tweede week is het volledige terras gekuist geweest na een controle van hoger hand.
wat ik nog wil melden naar het management is : zorg dat de studenten niet steeds de fout krijgen van uw vaste obers. ( het zijn sommige obers die hun werk niet volledig en correct uitvoeren: Saouidi)

Datum van verblijf: september 2018
Mahfoud F, Directeur général van Kenzi Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to review our hotel following your recent stay in Kenzi Europa.
All our team was pleased to have you among us. We wished to receive your complain during your stay in order to investigate all the mentioned remarks in your comment. Be assured that our aim is to make the stay of our clients as comfortable and enjoyable as possible. Looking forward to welcome you again among is Kenzi Europa Hotel for your next visit to Agadir.

Beoordeeld op 12 september 2018

Begin september hebben we een week in dit hotel doorgebracht. We werden zeer warm onthaald aan de receptie.

De kamers waren zeer ruim, met een balkon en leuk uitzicht op het zwembad. Echter de badkamer was een minpuntje. De verf op het plafond kwam los, en onze föhn werkte niet. De gemeenschappelijke wc's in de lobby en aan het zwembad waren ook niet erg proper.

Het ontbijt was praktisch steeds hetzelfde, bestaande uit verschillende broodsoorten, yoghurt, groenten en fruit, ... Maar er was wel heerlijk Marokkaans brood dat versgebakken werd. Soms was het wel lang aanschuiven voor een omelet, Marokkaans brood of de verse fruitsap. 'S middags en 's avonds was er steeds een warm menu dat varieerde in aanbod. Het koud buffet was steeds de zelfde soort groenten. Het vieruurtje bestond uit pannenkoek en mini-broodjes.

We hebben gebruik gemaakt van de spa. Heel fijne ervaring.

Een dikke duim omhoog voor het animatieteam (Kali en Houda!!), het zeer vriendelijke personeel en de toffe barmannen. Je kreeg steeds een bonjour en een glimlach voorgeschoteld. Elke avond was wel een thema avond (karaoke, dansshow, Marokkaanse avond met buikdansers en slangenbezweerders, ...).

Het was ook fijn vertoeven aan het zwembad en op het privéstrand. Ideale ligging van het hotel, vlakbij het centrum en aan het strand.

Kort samengevat: heel leuk en aangenaam hotel met topbediening!

Datum van verblijf: september 2018
Mahfoud F, Directeur général van Kenzi Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

Dear Tiffany,

We are very grateful for all your good and encouraging comment. It is a pleasure to learn that you thoroughly enjoyed your vacation with us and we are happy that you really appreciated the hotel. We certainly look forward to welcoming you back to Kenzi Europa very soon.

Warm regards

Beoordeeld op 7 september 2018

Ik was reeds meerdere malen in Kenzi Europa en altijd werd ik goed ontvangen. De receptie was zeer vriendelijjk en ik was steeds vlug op mijn kamer.
De maaltijden zijn in buffetvorm en kunnen na enige tijd wel eentonnig worden. Wel altijd lekker.
De kamers zijn net en zeker niet te klein.
Ik zou toch een speciale vermelding willen maken voor gans het animatieteam. Deze mensen werken keihard,vele uren. In het bijzonder zou ik Nada in de bloemen willen zetten. Altijd zeer vriendelijk voor de kinderen en ook voor de andere gasten. Top.
Ik wil zeker niemand vergeten:poetspersoneel,koks,obers,spa,barmannen enz.
Iik zal zeker nog terugkomen naar dit fijnehotel.
Groeten

Kamertip: Kamer niet boven ingang of keuken
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Mahfoud F, Directeur général van Kenzi Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for your loyalty towards our hotel and for taking the time to share your feedback with us. It is a delight to hear that you enjoyed your holiday in Kenzi Europa. We will make sure to share your comment with the entire hotel team especially with Nada. We are looking forward to welcoming you again in your next trip to Agadir.

Kindest Regards,

Beoordeeld op 15 augustus 2018

Wij zijn eind juli 1 week in Kenzi geweest.
Het hotel heeft hele leuke glijbanen voor de kids. Het zwembad is leuk, er is een speeltuintje.
Het beste aan het hotel is de zeer centrale ligging.

Helaas veel minpunten.
Lange rijen bij het ontbijt.
1 persoon extra bij pannenkoeken zetten zou de lange rij verminderen.
Ze gebruiken een pannetje waar 1 klein pannekoekje inpast. Als ze dit vervangen door een grote pan voor 4 tegelijk.Ik begrijp echt niet waarom ze dat niet inzien.
Lange rij bij de verse jus. Er staat 1 man met een kleine handpers. Waarom doen ze niet verse jus vooraf persen met meerdere personen of 1 persoon erbij met extra pers?
Duurt veel te lang.
- brood roosteren duurt te lang. Extra broodroosters erbij zetten haalt rij en irritatie weg.
-koffie smaakt vies. Bijbetalen 2 euro voor lavazza, maar ook die smaakt niet.
-marokkaanse thee smaakt niet. Als je andere thee wil moet je bijbetalen.
Bijbetalen voor betere marokkaanse thee is belachelijk omdat Marokko juist bekend staat om thee en koekjes.
-Geen choco pasta voor kinderen. Zeer beperkte keuze.

-Lunch en diner weinig keus, vaak niet lekker. Veel mensen flink ziek. Zelfs in ziekenhuis.
- Wij waren ook een aantal dagen flink ziek door slechte hygiëne.
- koks staan te koken met ringen en armbanden aan. Onhygiënisch. Geen handschoenen aan.
- koud eten.
-er liggen placemats op tafel bij het ontbijt en diner die gevlochten zijn en waar dus etensresten en vuil tussen gaat zitten. Ze worden even afgeveegd met een natte doek zodat de bacteriën nog meer gaan broeien. Erg onhygiënisch.
- ondanks dat er zeker 80 mensen ziek waren met diaree en braken werden de toiletten de hele dag tussendoor nooit schoongemaakt.

- directeur liep er ineens de hele dag rond na klachten van veel zieke mensen bij hun reisorganisatie.
-kennis van hygiëne of management is niet gelijk aan Europa.
-kamer goed. Gerenoveerde kamer. Elke dag zeer goed schoongemaakt.

-animatieteam: miniclub leuk. De 2 meisjes werkten heel goed.
-Animatieteam jongens doen niets anders dan tafeltennis spelen en voetballen tot de namiddag wanneer er 1 waterpolo doet en een ander aerobics.
Ze zijn totaal niet met de gasten bezig en zijn eerder een irritatie dan animatie.
-Muziek keuze vaak slecht. Volledig ongeschikt voor gezinnen met kinderen door de expliciete teksten.
-Muziek bij zwembad te hard. Te veel en irritant.
-Geen vakantiemuziek maar rap etc.... alles wat die jongens zelf leuk vinden om te horen tijdens hun voetbaluurtjes.
Rustig lezen is er niet bij.
-In de avond leuke minidisco voor de kleintjes
-Slechte shows. Tussen de shows door werd de tijd opgevuld met slechte muziekkeuze met weer teksten die ik mijn kinderen niet wil laten horen.
Ik heb hierover geklaagd maar ze begrijpen het blijkbaar niet, want de dag erna was er weer deze muziek bij het zwembad, Ik ben hierover weer gaan klagen bij de receptie.
-Muziek is na mijn klacht zachter gezet bij het zwembad en de muziekkeuze aangepast.
-chef animatie verscheen pas op de dag dat directeur kwam. Voorheen nooit gezien.
- nadat directeur er was ineens het hele animatie team bezig in de ochtend met de gasten. Ook muziek minder hard en andere soort muziek. Toen kon het dus wel.

-Zeer vriendelijk personeel in restaurant, receptie en kamermeisje
-Kamer was netjes en werd goed schoongehouden
-koud en mistig elke dag in juli en augustus. Warme kleren meenemen in die Periode

Datum van verblijf: juli 2018
Mahfoud F, Directeur général van Kenzi Europa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear Marina,

Further to your comment, we are sorry to learn that you didn't appreciate your stay among us. We take note of your feedback and we wished to collect your remarks with more details during your stay in order to handle the problem immediately. We would like to inform you that our buffets are prepared with such attention and that we have a cycle of menu of 2 weeks. Also be assured that our kitchen is monitored daily by an accredited hygiene laboratory and we didn’t receive any claim from our guests concerning the food. We hope to welcome you again in order to provide you our best services.