68 US$
Hotels.com68 US$
Priceline68 US$
StayForLong94 US$
Beoordeeld op 12 januari 2020

We hebben een leuke vakantie gehad met de kinderen, animatie wat top!, het eten was super lekker, de service was erg goed, en de locatie was erg goed, lekker dicht bij het strand, en het centrum, we gaan er zeker weer terug.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Beoordeeld op 2 december 2019

Goed hotel,zijn er reeds dikwijls geweest, nu is genoeg geweest : Ons GSM', zowel van mijn echtgenoot als van mij zijn gehackt ; Volgens Orange iemand in het hotel : Er staan gesprekken op van € 170 ! door ons te betalen natuurlijk. De politie is op de hoogte en Orange doet wat ze kunnen om te achterhalen wie de dader is, maar zal zeer moeilijk zijn. Spijtig voor het hotel, zijn daar zoveel jaar graag geweest

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 22 november 2019

Wij waren in het hotel van 12 tot 19 november 2019.Het is een aanrader.De ligging vlakbij de boulevard is geweldig en in de omgeving is voldoende te beleven. Een paar kleine souks en diverse restaurants.Een prachtig zandstrand.
Het hotel is schoon met redelijke kamers en ligt in een prachtige tuin. Het eten was geweldig. Veel variatie en veel fruit.Zeer behulpzaam personeel en een prima service. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 21 november 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier twee weken geweest met gemengde gevoelens.Het eten is hier zeer goed en hebben goede kamer gehad.Het is wel wat aan het verouderen,maar er word zeer goed gekuisd.Ze doen veel van animatie en dat vinden wij zo storend omdat alles met heel luide muziek gedaan word.Er is s avonds ook heel luide muziek in de bar,storend voor een kaartje te leggen.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 30 oktober 2019

Super vakantie gehad.
Kamers waren wat verouderd maar schoon. Werden dagelijks bijgehouden en verschoond.
Eten was heerlijk, veel variatie .
Vriendelijk personeel van manager tot poetsvrouw .
Hopen snel weer terug te kunnen gaan !!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts