Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Iberostar Founty Beach(Agadir)
275 US$
iberostar.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Aan het strand
  • Zwembad
138 US$
100 US$
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Kenzi Europa(Agadir)
147 US$
138 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
144 US$
139 US$
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
123 US$
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
148 US$
143 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
274 US$
203 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Argana Hotel(Agadir)
103 US$
64 US$
bedfinder
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Atlantic Palm Beach Apart Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
122 US$
93 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
171 US$
154 US$
Sofitel
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Beoordelingen (1.140)
Beoordelingen filteren
1.140 resultaten
Waardering van reizigers
370
257
166
146
201
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
370
257
166
146
201
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.140 beoordelingen
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

-zeer gehorig hotel (door stenen vloeren flink kabaal als schoonmaak kamers rondom bezig zijn
-handdoeken worden s ochtends vroeg opgehaald (ook schone). En krijg je eind vd middag terug.
-verboden drinken mee te nemen in hotel (ook water). Dan moet je roomservice bellen en kost blikje fris ongeveer 3.50 euro.
- op onze kamer geen Wi-Fi
-taxistaanplaats voor de deur is wel ideaal.
-redelijk ver van centrum (8 km boulevard lopen)

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
1  Bedank Wiebe R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onaardig, brutaal personeel!! Alleen al het inchecken duurde een uur of anderhalf. Het restaurant van het hotel was ook een grote teleurstelling, eten was te zout, onkundig personeel en ook weer anderhalf uur op een panini' s en pizza moeten wachten. Foto's op internet zagen er veel belovend uit maar ook de kamers waren slecht onderhouden, gordijnen hing er half bij en kamers niet schoon. Wij hebben voor een famkamer 800 euro betaald voor 2 dagen. Dit was het absoluut niet waard!!!

Verbleef: augustus 2017
2  Bedank Fatima E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel oud hotel erg toe aan renovatie!!

Laat je niet lekker maken door de foto's op website, alles is standaard en oud verreweg van luxe.

(Als je toch hier gaat boeken vergeet niet shampoo en douchegel mee te nemen)

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
3  Bedank carlijn123
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
dg358, Directeur général van Palais des Roses, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017
Google-vertaling

Dear guest,
We are really sorry about your convenances you passed during your stay.
The Palais des Roses is well known for its good service and its friendly and nice staff.
The Palais des Roses takes the comments of its guests very serously and trainings in all departements have become a "Daily task" for everybody at the Palais des Roses!
Real Swiss Hospitality with heart, mixed up with Swiss service quality is our philosophy since my arriving.
The Palais des Roses has already begun with the reonovations of the 404 rooms and other areas to get the 5-Star level back.
With our warmest regards,
Your team of the Palais des Roses

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het waren 3 geweldige dagen in Agadir. Het hotel waar we in zaten heeft een hele goeie service. Bij binnenkomst kregen we een lekkere glas Marokkaanse thee. We hoefden niet lang te wachten en konden gelijk onze kamer in. De koffers werden gebracht en we hoefden niets te dragen :P.
Het uitzicht is adembenemend mooi. We zaten op de derde verdieping met uitzicht op het zwembad dat doorliep naar het strand. Het zwembad en de tuin wordt dagelijks onderhouden. Wat mij het meest is bijgebleven, is het eten. Het ontbijt had een hele ruime keuze aan eten en drinken. Van brood tot soep tot Marokkaans ontbijt en ga zo maar door. In de middag kan je er ook heerlijk eten. Iedere dag staat er wat anders op het menu. Ook de service is geweldig van het personeel. Als je wat nodig hebt dan wordt het snel geleverd, roomservice is er binnen enkele minuten. Er is voor Kinderen een kindercorner, waardoor je als ouder heerlijk kunt genieten en tot rust kunt komen. Paleis des roses is zeker een aanrader. En er is voor ieder wat wils. Ik ga zeker nog terug.!!!!!!!!!!! Woooohooooo

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Bedank Karima K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
dg358, Directeur général van Palais des Roses, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017
Google-vertaling

Dear Mrs Karima K,
You are most Welcome at your Palais des Roses!
We thank you for your comment on Tripadvisor and we are glad that you have a great time at the Palais des Roses !
Real Swiss Hospitality with heart, mixed up with Swiss service quality is our philosophy since my arriving. The Palais des Roses takes the comments of its guests very serously and trainings in all departements has become a "Daily task" for everybody at the
Palais des Roses!
The Palais des Roses has already begun with the reonovations of the 404 rooms to get the 5-Star level back; the WIFI-System is planed for Summer as well.
In hoping to Welcome you very soon again, we wishes you an excellent week!
With our warmest regards,
Your team of the Palais des Roses

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top top top ....

Wat je op de fotos ziet, is wat je krijgt.
Personeel vriendelijk, ontbijt goed verzorgd, Rustige hotel waar je tot rust komt.

Hotel is zekurrr een aanrader. Zowel met als zonder kinderen.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Bedank Saida E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
dg358, Directeur général van Palais des Roses, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2017
Google-vertaling

Chère Madame Saida E,
Soyez le Bienvenue à votre Palais des Roses!
Nous vous remercions pour votre commentaire fait sur Tripadvisor!
Nous sommes heureux de savoir que vous ayez passé un excellent moment au Palais des Roses!
J'ai repris le Palais des Roses en qualité de Directeur général depuis le mois de Septembre et nombreuses formations ont déjà été organisées et des procédures de qualité mise en place dans tous les départements!
C'est toujours un grand plaisir pour toute notre équipe du Palais des Roses d'être près de nos clients pour ainsi mieux assurer leurs séjours!
Je suis particulièrement heureux d’entendre que nos clients fidèles, comme vous, ont déjà pu constater des grands changements positifs au sein du Palais des Roses!
Je vous informe également que nous sommes en train d’investir dans des sérieux travaux de rénovations ces prochains mois afin d'essayer de remettre le Palais des Roses en catégorie 5 étoiles, notamment pour encore mieux pouvoir vous servir et satisfaire!
En attendant le grand plaisir de vous revoir prochainement, toute l’équipe du Palais des Roses vous souhaite une belle saison de printemps!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken