ZenHotels.com
View deal
BESPAAR 19 US$
eDreams
Beoordeeld op 24 januari 2019 via mobiele applicatie

Gezellig hotel, er is altijd wat te doen hier. Naast het erg vriendelijke personeel is er ook een super leuk en enthousiast animatieteam voor alle leeftijden aanwezig Ook andere hotelgasten zijn vaak in voor een praatje en een lolletje.
De kamers zijn netjes en worden elke dag weer netjes gemaakt.
De (all inclusive) maaltijden zijn erg goed verzorgd, smaken goed en er is veel keus.

Daarnaast zijn er naast een mooi rondje lopen, genieten van het strand en de locale eettentjes en terrassen ook allerlei andere activiteiten te boeken (zoals het huren van een Jetski, een stukje op de rug van een dromedaris zitten, de ruïnes van het oude Agadir bekijken, een dagtocht naar Marrakech boeken, een quad huren of een massage boeken). Dit wordt je dan ook vaak aangeboden door de locals als je een rondje aan het lopen bent.
Savonds hebben we meerdere keren kroegen, clubs en shisha lounges bezocht, voor een leuk avondje stappen kan je hier dus ook prima terecht.

Al met al hebben we een super tijd gehad hier en zullen zeker nog eens terugkomen.

Datum van verblijf: januari 2019
RoyalMirageAgadirr, Responsable relations publiques van Royal Mirage Agadir Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2019

Dear Guest,
Thank you for choosing the Royal Mirage Agadir following your recent stay, Your comment have been share with our team, we thank you very much for bringing your valuable feedback.
We hope to have the pleasure of welcoming you again the near future. Sincerely

Beoordeeld op 19 november 2018 via mobiele applicatie

Het is een mooi hotel. Geweldig personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze staan altijd voor je klaar. Animatie team doet echt zijn best om je te vermaken! Perfecte ligging. Dicht bij het strand en de nacht clubs. Ben voor de 3e keer terug gekomen naar dit hotel. Het voelt echt als thuis komen. Ze behandelen je als hun eigen familie.

Datum van verblijf: november 2018
RoyalMirageAgadirr, Responsable relations publiques van Royal Mirage Agadir Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2018

Dear Guest,
Many thanks for taking time to write this review and for your very kind words. We are absolutely delighted to discover how much you appreciated your stay with us at the Royal Mirage Agadir. Our staff is dedicated to provide the best service and it is a pleasure to read that we met your expectations. Be assured that we will pass your feedback to the hotel team.
We all very much hope to welcome you again soon. Yours sincerely

Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Prettig personeel, jongens van het animatieteam zijn erg gedreven en gezellig. Hotel is schoon en het eten is goed. Voldoende variatie en gezonde keuzes. Airco werkt niet en douche is qua temperatuur moeilijk te reguleren. Maar dit kon de pret niet drukken. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Datum van verblijf: september 2018
Public R, Responsable relations publiques van Royal Mirage Agadir Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Dear Miss Karima ,

that we met your expectations.

We would like to reiterate our sincere apologies for the inconvenience encountered.

Be assured that we will pass your feedback to all hotel teams.

We all very much hope to welcome you again soon.

Best Regards

Beoordeeld op 2 augustus 2018

prachtig gelegen hotel aan de boulevard, alles op loop afstand, zon ,zee strand , lekker eten, mooi zeezicht kamer.
Leuke winkeltjes, gezellig kleine dropin restarantjes, voor elk wat wils, leuke bouievard met chique uitstraling

Kamertip: kamer met zeezicht
Datum van verblijf: maart 2018
Public R, Responsable relations publiques van Royal Mirage Agadir Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Dear guest,
Thank you for having taken the time to share your experience. We very much appreciate the
comment regarding your stay at the Royal Mirage Agadir . It is always a pleasure to receive
such a positive feedback. We are sure that this comment will serve as an encouragement to
all our staff as we strive continuously to improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next stay will be as
pleasant as the previous one.
Sincerely

Beoordeeld op 26 januari 2018

Murad D 47

Het hotel is goed hygiënisch en heeft een goede service met vriendelijke personeelsleden,
Het eten is super, de Marokkaanse thee ook, bij elke maaltijd waren er veel verschillende soorten groente verkrijgbaar.
Mooi groot schoon zwembad met buiten een bar, slaapkamers hebben een heel mooi uitzicht
Alleen zwakke wifi op de kamers.
Fijne locatie, vlakbij de zee en het centrum.

Datum van verblijf: januari 2018
Public R, Responsable relations publiques van Royal Mirage Agadir Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2018

Hallo meneer Murad,

Alle medewerkers waren blij om u te verwelkomen met Mr Darwich in het Royal Mirage Hotel Agadir ..

We waren verheugd je te mogen dienen en je tevreden te stellen.

We danken u voor uw positieve feedback na uw recente verblijf,

Graag uw tevredenheid te lezen met betrekking tot:

* De locatie en de netheid van het Hotel Royal Mirage Agadir.
      * Het prachtige uitzicht op de kamers.
      * De professionaliteit en vriendelijkheid van het personeel.
      * De uitstekende variëteit aan buffetten.
      * De prachtige grote zwembaden.

In de hoop, zoals beloofd, om je de komende maanden met heel de grote familie te ontvangen.

Hartelijke groeten