14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel goed hotel heel netjes alle comfort is er op de kamer.
Een heel groot bed extra lang.
Een luxe hotel. Je mag vroeger inchecken als je lid wordt van de keten. Heel vriendelijk personeel wij hadden natuurlijk juist de minst vriendelijke.
Een heel centraal gelegen hotel tussen 2 u banen .

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
H5707, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2018

Dear guest,

Thank you for taking the time to give us this nice review, we are thrilled to read such good feedbacks ! I will personally thank all our Heartists for their exceptional work and service.

We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Best regards,
Director Sofitel Agadir

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, prima faciliteiten, schone kamer, personeel wisselend qua vriendelijkheid en hulpvaardigheid. We hadden all inclusive maar dit bleek niet in de centrale 'Riaad' van toepassing. Na geven van wat tips werden we de volgende dagen snel bediend.
Heerlijk ontspannen verder. Ook vervoer van en naar vliegveld via hotel gedaan, erg netjes.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
H5707, General Manager van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2018

Cher Max,
Je vous remercie de partager votre beau retour concernant votre séjour au Sofitel Agadir Royal Bay Resort.
Je suis ravi de lire que le cadre, ainsi que toute l’équipe des heartists vous a permis de passer un moment mémorable.
J’espère vous revoir très vite parmi nous,
Bien à vous,

Directeur Adjoint

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de zoveelste keer verbleven in dit hotel.
Er bestaat geen beter hotel in Agadir dan Sofitel Royal Bay.

Service van zeer hoog niveau en niks is teveel voor de medewerkers en management.

Bedankt en tot snel.

Marc Jaspers

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
H5707, General Manager van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Dear Marc,

What a lovely review, thank you !

I am glad to know that your experience was amazing.

I very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Agadir Royal Bay.

I will thank you all the heartists for making your stay unforgettable !

Thank you for your loyalty, and we hope to see you again among us, feel always welcome at Sofitel Agadir :)

Hope to hear from you soon !

Operations Director

28 oktober 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriendin hebben wij een week mogen genieten in de prachtige hotel, het personeel zorgde ervoor dat wij ons contstant in de watten gelegd voelden. Alle personeel was top en ik zou er met name een paar willen noemen: Fatima Zahra Driss en Malika die altijd in het restaurant stonden en er voor zorgden dat we ons helemaal op ons gemak voelden in het restaurant. Aziz die de heerlijkste pasta maakte.
Het restaurant buiten: Mustapha, Hassan, Rachid, Hasna, Abdelmajid, Jamilla, Morji en Abdelillah.
Oesenie en Meryam van de receptie

Kamertip: Kamer met een balkon en uitzicht op het strand en zwembad.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
H5707, General Manager van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017

Dear guest,

what a pleasure to read your review! i am happy to know that you had a magnfique experience

I will thank you all the heartists for making your stay unforgettable ! but especially malika, fatimzahra, driss and malika for touching your heart!

Thank you again for your feedback and hope to see you soon in our resort

kind regards,

Mustapha Maher
Deputy Director

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel met mooie kamers. Zalig zwembad. Het personeel was steeds super vriendelijk en grappig. Zeer goede bediening door Abulilah, driss (watermelon ☺️), Said, en de vele anderen. Wij hebben een zeer toffe vakantie gehad. Bedankt!
Groetjes van de crazy belgium family!

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

Dear Chantal,

We are so glad to read your very nice review, it is a real pleasure!
I am really proud of my wonderful team who are always happy to take care of our dear guests. I will thanks personnaly Said, Abulilah and Driss !

We really hope to see you soon again!

Kind regards,

Alaa El DIn Saleh