Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort
353 US$
195 US$
  • Aan het strand
  • Zwembad
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
Travelocity
174 US$
160 US$
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 3 dagen Marrakech afgezakt naar Agadir voor 8 dagen rust!
Zeer hartelijke ontvangst! Kamer meer dan ok! Iedere avond nog twee extra flesjes water en een versnapering! Ontbijt zeer goed! Wij proefden graag van de Marokkaanse pancakes, maar je kon gerust Europees ontbijten, keuze zat! Ook 's avonds was er ruime keuze in alle lekkernijen. Alles top! Meerdere keren genoten van de verse vis in La Nasse met een heerlijk wijntje!
Ook 's middags was een ruim aanbod en perfecte bediening
Kortom perfect verblijf!
Reuze zwembad en de heerlijke ligbedden, hangmatten, zitputten niet vergeten, de max!!

Maar wat er me het meest zal bijblijven van ons verblijf is de gastvrijheid en de vriendelijke en warme bediening! 's Morgens van iedereen bonjour of een high five!! Heerlijk genoten!
Toptaem!!!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
H5707, General Manager van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017

Dear Ivan,

What a heartfelt feedback :) thank you for this warm words about your experience in the pool, breakfast, room, lounge, la nasse restaurant...
I will thank all the team ambassadors personnally, and they wish see you soon to make live you a beautiful stay as well.
I hope you will have the opportunity to come back soon, dont hesitate to contact me direclty to prepare your stay H5707-HR2@SOFITEL.COM

Hope to hear from you soon,

Alaa El Din Saleh
General Manager

12 juni 2017 beoordeeld

Wij hebben net een weekje Agadir erop zitten en ik moet zeggen dat dit hotel prijs/kwaliteit absoluut niet aan de vereisten voldeed.
We hebben bijna 1.400 Euro pp betaald voor 1 week all incl, en dit in de Ramadan én in het laagseizoen!
Ben gisteren dan ook gaan klagen bij Neckermann, daar konden ze hun oren eerst niet geloven, totdat ik hen de foto's liet zien! Er werd direct een klachtenprocedure opgestart, en ze hebben ons compleet gelijk gegeven.

Het ergste aan deze reis is dat er compleet, ongestoord en a volonté gerookt werd IN het restaurant! Dit is toch niet meer van deze tijd? Het personeel deed er niks aan. In de bar werd ook a volonté gerookt, ook hier geen enkele reactie van het personeel.
Ontbijt prima, niks op aan te merken. Eten aan het zwembad, prima, niks op aan te merken. Eten 's avonds in het resaturant, matig. Compleet Marokkaans gericht, helemaal niet gericht op Europese klanten. Bovendien kreeg ik op 1 avond om 21.10u geen spaghetti meer. Spaghetti finish was het antwoord, terwijl ze hem gewoon in de wok moesten smijten. Toen ik van mijn oren maakte ging het opeens wel, maar toen hoefde het voor mij niet meer. Ze zijn als de dood om negatieve kritiek te krijgen bij de maitre.
De kamer, dit was voor ons een absoluut drama. Kamer is volgens mij op 1 week niet gepoetst geweest, getuige een foto die ik van de badkamerkraan genomen heb de dag van ons vertrek. De WC spoelde quasi niet door, enkel na 5 minuten constant duwen ging het door. Met als gevolg dat de badkamer stonk naar uitwerpselen. Het bad, de roestplekken zaten er in, het was volgens mij een bad dat hersteld is geweest met plamuur, dat zag je ook duidelijk. Ook aan de kant van het bad aan de muur zag je gewoon een plek roest, ook hier zijn foto's van bezorgd aan Neckermann. De satelliet tv is ook een groot drama, veel Frans en Arabisch geleuter op de satelliet. Eurosport Duitsland en CNN, voor de rest niks. Ik kan begrijpen dat je geen Nederlandsalige zenders hebt, maar de Engelse moet toch kunnen?
Airco, werkte helemaal niet, dus elke dag in een warme kamer moeten slapen.
Het tapijt in de gang, vies, vuil en vettig. Met op een bepaald moment grote stukken plafond die naar beneden waren gevallen, die dan 's anderendaags om 6u30 werden gestofzuigd. Om 6u30!
De wifi werkte niet, dit hebben ze wel de eerste avond opgelost, verder geen echt klagen daarover. Viel regelmatig uit, maar werkte vrij snel opnieuw.
Vogels in het restaurant die steeds het eten dat niet in potten stond kwamen stelen, bijzonder populair waren het brood en de koeken.
Zéér beperkte all inclusive, slechts 3 cocktails op de kaart. A la carte restaurant met verse vis, was te betalen, en dan nog schandalig duur. Alle drank in de mini bar, wederom te betalen.
Entertainment was echt erg, voorbehouden plaatsen voor gasten van buiten het hotel, voor de Marokkaanse avond waar er een Marokkaanse "zanger" met zijn "band" kwam optreden. Alle drank in de bar, te betalen.
Voor mij nooit meer!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
H5707, General Manager van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2017

Dear guest,
Firstly, I thank you sincerely for this constructive feedback to all the team. Please note that we organized a meeting further to your remarks to understand and mitigate the negative elements which you notice. We work every days to satisfy our dear guests, and unfortunately it happens that we did errors. It was the case for your experience which badly took place and allow me to express my sincerest apologies. Ramadan is a period when the rhythm of life is a little slower, and the hotel is less frequented. It allows us to renovate and to renew our hotel. I hope that you will have the opportunity to discover that during your nextstay. Do not hesitate to contact me directly at H5707-HR2@SOFITEL.COM to discuss in more details.

Best regards,

Alaa El din SALEH
Directeur Général

20 april 2017 beoordeeld

We zijn 2 weken in Agadir gebleven in dit super hotel . Fijne locatie vlakbij de zee met lekker eten en mooie ruime kamers . Personeel was aardig en Assia stond altijd klaar om ons te helpen . Zeker een aanrader als je Agadir wil bezoeken en toch wil genieten van alle luxe , zon zee en strand .

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2017

Dear Najib,

I am glad to know that you appreciated your stay at Sofitel Agadir Royal Bay.

I hope you enjoyed our beautiful sea view.

I will thank Assia for her kindness to you.

Feel always welcome at Sofitel Agadir.

Sincerely,

15 april 2017 beoordeeld

Dit is naar mijn mening het beste hotel van Agadir. Het complex is heel ruim en luxe opgezet in een Marokkaanse stijl. Het heeft een prachtig groot zwembad en ligt aan het mooie strand. Aan het hotel is een leuke nachtclub verbonden waar geregeld goeie bands optreden. Je kunt prima lunchen en dineren in het hotel. Het personeel is vriendelijk en is er echt op uit je een heerlijk verblijf te bieden. Zo wordt je kamer 2 maal per dag gedaan. Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden.

Kamertip: Vraag om een kamer op de begane grond dan loop je zo via je terras naar het zwembad en strand.
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Dear guest,

I would like to thank you for sharing your opinion concerning the Sofitel Agadir Royal Bay.

I am delighted to read that your stay met your expectations.

I hope you enjoyed the pool and our private beach under the Agadir sun.

Feel always welcome,

King regards,

23 maart 2017 beoordeeld

Ik hou wel van een hotel met een wat oudere charme en een Marokkaanse sfeer. De kamers waren fris, badkamer super ruim en het king-size bed sliep prima......het tapijt op de gang zou van mij als enige vervangen mogen worden. Heerlijk wakker worden met fluitende musjes. Ontbijten met alles erop en eraan: zalige koeken, broodjes, fruit......teveel om op te noemen! Goed strand en groot zwembad.......gedeeltelijk verwarmd en heel leuk voor de kid's om in te spelen. De dagen gevuld met wandelen op de boulevard en strand. Naar de Souk, haven en uitkijk punt op de berg en natuurlijk surfen (bij de 'surf academy'!). Verder lekker relaxen en zonnen bij het zwembad. Echt genieten!!!! Hou je meer van luxe en modern dan zou ik je het andere Sofitel hotel aanraden.

Kamertip: In de kamers zonder balkon zijn er alleen twee schuiframen te openen.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Alaa El-din S, Directeur général van Hôtel Sofitel Agadir Royal Bay Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2017

Dear guest,

I am happy to read that your experience among us was nice.

Indeed, the breakfast is so wonderful with all the moroccan specialities : msemen, sfenj ... I hope you tasted all of them on the sunny terrace.
I am glad to know you enjoyed the moroccan atmosphere.

You will be always welcome at Sofitel Agadir,

Best regards,