90 US$
71 US$
98 US$
155 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 193 US$ per nacht.

78 US$
  • Inclusief ontbijt
Argana Hotel(Agadir)
72 US$
31 US$
bedfinder
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 42 US$ per nacht.

127 US$
233 US$
iberostar.com
  • Aan het strand
  • Zwembad
Atlantic Palm Beach Apart Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
71 US$
62 US$
170 US$
134 US$
Sofitel
7 juni 2016 beoordeeld

Prima hotel voor een leuke prijs op loopafstand van de souk. Eenvoudige kaart, maar je kan prima eten daar. De kamer was schoon en netjes. Ook het strand is niet al te ver weg van het hotel, al moet je wel een taxi nemen.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
ibisAgadirManager, Manager van Ibis Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Agadir erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

24 januari 2016 beoordeeld

Goed hotel vlakbij de grote Souk van Agadir. De kamers zijn voor Europese begrippen groot en ook goed schoon. Het hotel ligt langs een drukke weg, maar de ramen zijn goed geïsoleerd. Het personeel is vriendelijk en de wifi is bijzonder goed en bovenal gratis. Het hotel ligt echter wel op tenminste 30 minuten lopen van het strand. Daarnaast viel het restaurant mij een beetje tegen; het ontbijt was redelijk, maar het avondeten was koud en van vegetarisch hebben ze nog nooit gehoord.

Kamertip: Hogere verdiepingen aan de straatzijde hebben een prachtig uitzicht over de stad en kasbah van Agadir
  • Verbleef: januari 2016, reisde alleen
ibisAgadirManager, Manager van Ibis Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2016

Hoogachtend,

10 februari 2015 beoordeeld

Fijn hotel om een nacht te verblijven. Goedkoop en dicht bij het vliegveld. Kleine kamer maar alles aanwezig, restaurant bij benzinestation ernaast. Op de locatie is verder helemaal niets maar voor een nachtje prima, de kamers zijn goed geïsoleerd dus geen last van het lawaai.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
9 oktober 2013 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: november 2016, reisde alleen
ibisAgadirManager, Manager van Ibis Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 januari 2017