Iberostar Founty Beach(Agadir)
150 US$
112 US$
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Atlantic Palace Agadir(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
147 US$
144 US$
298 US$
204 US$
  • Gratis parkeren
Atlantic Palm Beach Apart Hotel(Agadir)(Heel veel waar voor je geld!)
122 US$
171 US$
154 US$
Sofitel
24 januari 2016 beoordeeld

Goed hotel vlakbij de grote Souk van Agadir. De kamers zijn voor Europese begrippen groot en ook goed schoon. Het hotel ligt langs een drukke weg, maar de ramen zijn goed geïsoleerd. Het personeel is vriendelijk en de wifi is bijzonder goed en bovenal gratis. Het hotel ligt echter wel op tenminste 30 minuten lopen van het strand. Daarnaast viel het restaurant mij een beetje tegen; het ontbijt was redelijk, maar het avondeten was koud en van vegetarisch hebben ze nog nooit gehoord.

Kamertip: Hogere verdiepingen aan de straatzijde hebben een prachtig uitzicht over de stad en kasbah van Agadir
  • Verbleef: januari 2016, reisde alleen
ibisAgadirManager, Manager van Ibis Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2016

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Agadir erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Hoogachtend,

10 februari 2015 beoordeeld

Fijn hotel om een nacht te verblijven. Goedkoop en dicht bij het vliegveld. Kleine kamer maar alles aanwezig, restaurant bij benzinestation ernaast. Op de locatie is verder helemaal niets maar voor een nachtje prima, de kamers zijn goed geïsoleerd dus geen last van het lawaai.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
9 oktober 2013 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: november 2016, reisde alleen
ibisAgadirManager, Manager van Ibis Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 januari 2017

25 december 2016 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
ibisAgadirManager, Manager van Ibis Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2016