“Leuk hotel vlakbij de souk”
Beoordeling van Ibis Agadir

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Ibis Agadir
Beoordeeld als nr. 37 van 79 hotels in Agadir
7 juni 2016 beoordeeld

Prima hotel voor een leuke prijs op loopafstand van de souk. Eenvoudige kaart, maar je kan prima eten daar. De kamer was schoon en netjes. Ook het strand is niet al te ver weg van het hotel, al moet je wel een taxi nemen.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
ibisAgadirManager, Manager van Ibis Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Agadir erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

24 januari 2016 beoordeeld

Goed hotel vlakbij de grote Souk van Agadir. De kamers zijn voor Europese begrippen groot en ook goed schoon. Het hotel ligt langs een drukke weg, maar de ramen zijn goed geïsoleerd. Het personeel is vriendelijk en de wifi is bijzonder goed en bovenal gratis. Het hotel ligt echter wel op tenminste 30 minuten lopen van het strand. Daarnaast viel het restaurant mij een beetje tegen; het ontbijt was redelijk, maar het avondeten was koud en van vegetarisch hebben ze nog nooit gehoord.

Kamertip: Hogere verdiepingen aan de straatzijde hebben een prachtig uitzicht over de stad en kasbah van Agadi ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde alleen
ibisAgadirManager, Manager van Ibis Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2016

Hoogachtend,

10 februari 2015 beoordeeld

Fijn hotel om een nacht te verblijven. Goedkoop en dicht bij het vliegveld. Kleine kamer maar alles aanwezig, restaurant bij benzinestation ernaast. Op de locatie is verder helemaal niets maar voor een nachtje prima, de kamers zijn goed geïsoleerd dus geen last van het lawaai.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
9 oktober 2013 beoordeeld

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: November, 2016, reisde alleen
ibisAgadirManager, Manager van Ibis Agadir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 januari 2017

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Agadir bekeken
op 4,7 km afstand
680 beoordelingen
op 2,8 km afstand
Khalij Agadir Hotel & SPA
Prijzen weergeven

In Ibis Agadir geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis Agadir

Adres: Rue Abderrahim Bouabid, Agadir 80000, Marokko
Locatie: Marokko > Souss-Massa-Daraâ > Agadir
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 37 van 79 hotels in Agadir
Prijsklasse: 44 € - 74 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Ibis Agadir 3*
Aantal kamers: 104
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Ibis Agadir met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ibis Moussafir Agadir Hotel Agadir
Accor Moussafir Agadir

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?