Leg de laagste prijs van deze websites vast
Prestigia.com
Travelocity
Beoordeeld op 15 maart 2020

Een geweldig hotel. Heel goed eten. Zowel het ontbijt als lunch en diner uitgebreid. Zeer ruime kamers. Buitengewoon vriendelijk personeel.
Echt alles all inclusive. Naast het goede eten goede wijnen. Per fles aan tafel. Ook dat alles all inclusive.
Jammer dat de vakantie over was. Heimwee al bij het vertrek en zeker nu thuis.

Kamertip: Kamers op het noorden koeler en half zeezicht.
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor de eerste maal vakantie naar Marokko en belanden in een prachtig hotel , zeer grote mooie verzorgde kamer . Op en top vriendelijk en behulpzaam personeel . Zéér lekkere buffetten met ook 2 themarestaurants . Wij hebben tijdens ons verblijf bij deze 2 restaurants geweest en het eten was er zeer lekker, juist de bediening in het restaurant Krystal was ondermaats , we voelden er ons niet zo welkom ...spijtig want anders verdient dit hotel van ons een 10/10 .

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel was zoals het zelfde zoals vorige keer heel goed service en personeel en mooie luxe kamer alles erop en eraan en niks te kort maar wel heel druk in de restaurant. Alles super 10 heel de twee weken

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 december 2019

Super goed hotel! Mooie grote kamers, veel variatie bij zowel het ontbijt, lunch als avondeten. Personeel is zeer vriendelijk. 'S avonds gezellig iets drinken aan de bar met live muziek, ook hier is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 december 2019

Dit jaar zijn wij voor de 11e keer naar Agadir geweest. De laatste jaren steeds weer Riu Palace Hotel gekozen. Dit is een super relaxed hotel. Het is voor ons een soort 2e huis geworden. De ligging, halverwege de prachtige boulevard, vinden wij ideaal. Volgens jaar weer!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com